Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paseee

    csendes tag

    válasz Blax #573 üzenetére

    Én is LE40B650 tulaj vagyok és én is a Digitalko-tól rendeltem 2010 februárjában.
    Megmondom őszintén mikor vásároltam nem merültem bele, hogy milyen sorozatszám meg régiókód milyen pontos beltartalmat takar. De valóban mint most ki is derült nekem is T2PXXN jelű. És valóban a digitalko honlapján még most is a kifutott termékeknél T2W-ként van feltüntetve. Eddig a pillanatig nem is érdekelt hogy ez miért van így DE:

    Pár napja egyik pillanatról a másikra elszállt a kép. Hang van, menü is bejön csak el-elkapja a képet.
    Ugye 3 év gari ebből 2 teljes körű. Sam ügyfélszolgálat, szerelő kijön azt mondja megpróbál panelt rendelni hozzá de egyáltalán nem biztos hogy az megoldja a problémát. Rálesett a sorozatszámra és közölte, hogy valószínű ha cserélni kellene a készüléket akkor ezt a Samsung nem fogja megtenni, mert hát honnan jött ez a készülék ilyen XXN sorozatszámmal...????!!!!
    Kérdezem tőle, hogy hogy szarhat be egy ilyen kaliberű TV 8 hónap után..azt mondja amúgy nem jellemző de ezeknél az XXN eseknél simán belefér.....????!!!!!
    Hát nagyon remélem, hogy megoldja a gondot az a berendelt panel majd DE:

    1. Honnan kéne tudnia az embernek, hogy ha netről rendel nagyságrendekkel olcsóbban ugye mint a hivatalos Sam boltból, és a magyar hologramos gari helyett ugye a nemzetközi Sam garija van "csak" a számlával akkor ha télleg baj van Sam szervíz elhajtja az embert?!
    2. Mégha az ember tudja is ezt, és csak biz sorozatszámú típust keres de a kedves webáruház ugye mást hirdet és mást hoznak ki végül akkor visszakéne hesegetni? Én pl azzal voltam elfoglalva hogy kibontsam ott helyben a futár előtt és végignézzem nincs e sérülve megvan e hozzá minden.
    3.Nem olvastam semmilyen utalást a SAM garanciális feltételeinél, hogy csak arra ad garit amire magyar garilevél van vagy hivatalos SAM boltban vetted. És vigyázz mert ha nem így van akkor kb úgy veszel vmit hogy tulképp nincs rá valós gari....ezek után kíváncsi lennék ki venne netről százezrekért pl...egy nap alatt behalna a netes kereskedelem...
    4. Miért lenne egy más EU tagállamból származó készülék rosszabb vagy gyengébb minőségű? A panelekhez nem értek, de Sam nál így működik, hogy ami itt kerül forgalomba az klafa sam panelt kap a többi meg gagyit ami pár hónap alatt úgyis meghal?

    Csak azért írtam le mindezt hátha másnak segítek vele és elkerülhető az ilyen kalamajka.
    Én pedig bízom benne, hogy a bibi megoldódik bár nemtudom hogy gondolják, hogy ha se nem javítható se nem cserélik akkor az ember majd vállatránt és elmegy venni egy másikat?

  • Paseee

    csendes tag

    válasz romulan #4563 üzenetére

    No újabb kört futottam a dolog körül:
    Az sam ügyfélszolgálat közölte hogy a két garijegy nem bír kicsiny országunkban ugyanolyan feltételekkel, mert a mo-i samsung nem partnere semmilyen webes áruháznak, mondván kitudja honnan hozza be a termékeit...ezek szerint egyetlen webáruház nem adna közép-mo-i garit?
    A webáruház (digitalko) szerint a gyári EU-s garijeggyel is simán szervízképesnek kell lennie.

    A vicc az, hogy a sam ügyfélszolgálatán azt mondják végig, hogy LEHET hogy cserélik is akár ha kell, de LEHET hogy nem. Ezt tetézi, hogy közölték, ha esetleg az EU-s garijegyet a webes céggel lepecsételtetem (ami tulképp a hozzácsatolt számlán is rajtavan), akkor NŐNEK AZ ESÉLYEIM hogy esetleg jobban elfogadja a szervíz!!

    No kérem ez a nevetséges kategória....ha a szervíznek vagy nemtom kinek jónapja van akkor egye fenyő szervizelünk, ha nem akkor meg így jártál, de lehet ha tegnap jöttél volna akkor jobb napom lett volna.....szánalmas

    Emögött valóban nem állhat más mint az hogy rákényszerítsék a leendő vásárlókat, hogy abból az üzletből vásárolj ahol nagyságrendekkel drágább a készülék, és közvetlenül az ő profitjukat fizesd nem máshol másét, különben megszorongatunk ahol csak tudunk. Viszont ha ez legális lenne akkor miért nem mondják hogy nem javítjuk és kész, és ahol csak lehet felhívjuk a figyelmet hogy kerüljék a vásárlók az ilyen vételeket.

  • Paseee

    csendes tag

    válasz BBéci #4571 üzenetére

    Ennek ellentmond amit a Digitalko mondott. Ő szerintük is ez a gari a dobozba csomagolt gyári garanciajegy. Rajta is van hogy EU, meg vagy három samsung logó, és kilehet hajtani nagyalakúra. Egy szóval nem mondta sem a samu ügyfélszolágalt sem a Digitalko, hogy külföldön kellene szervizeltetni. Egyáltalán nem érné meg sztem a webcégnek így működni. Ha jól értem csak azért nincs magyar garijegyük mert nem pengetnek a mo.i samunak, nem hivatalos partnerei, őket megkerülve egyszerűen kintről behozzák.
    Mindamellett, hogy mindkét fél hibázott és hibát is követ el azzal, hogy félretájékoztat!
    A digitalko honlapján leírtak szerint a gyári gari teljes szervízhátteret biztosít, semmilyen figyelmeztetés nincs hogy ez nem a magyar nyelvű gari, ahogy a samu oldalán sem látok a garifeltételeknél ilyen felhívást hogy csak ez és ez a gari jegy elfogadott!
    De ha ez valóban az EUs gyári garijegy akkor nem értem mi a gond. Persze hogy lehet fénymásolni, és biztos könnyebb mint a hologramosat de arról én nem tehetek hogy samuéknál a gyárból ezzel gurul ki.
    Akkor legyen egy olyan szervíze a samunak ami itt Mo-i telephellyel foglalkozik csak ilyen garijegyes készülékekkel (is).
    Ezt a szürkeimportos dolgot meg nem értem srácok. Ez egy hivatalos, bejegyzett cég, engedéllyel stb. Ha én tőlük vásárolok és ők a tv-t kitudja honnán de behozzák, akár vmi simlivel is akkor nekem ehhez mi közöm? Én kifizettem, Áfát fizettem, hivatalos számlám van róla és origi tv-t adtak minden tartozékkal dobozban.
    Nekem csak az a gyanús hogy a samu ügyfélszolg élesen nem meri kimondani hogy NEM szervizeljük...háromszor beszéltem már velük azóta és folyton a LEHET, TALÁN, ELŐFORDULHAT szavakat használják. Vagy szervizköteles vagy nem.

  • Paseee

    csendes tag

    válasz LackoMester #4583 üzenetére

    No végre három hét után lezárult a garanciális szerviz mizériám:
    (Röviden összefoglalva hátha esetleg vkinek heteket spórol meg legközelebb.)

    Kb 3 hete a nyolc hónapos digitalko-nál vásárolt le40b650esemnek elszállt a képe egy film közben, innentől kezdve kép nuku csak hang, illetve a menü villogott egyfolyátában.
    Az első szervizes látogatás alkalmával a hibát felmérték, majd egy hét múlva megjött a hibásnak vélt vezérlőpanel - ez az amin a csatik is helyet foglalnak. A csere nem oldotta meg a hibát. Köv próbálkozás újabb hét után a táp komplett cseréje, ami szintén nem vezetett eredményre. Majd a szerelőbe belenyilalt a felismerés, hogy mégis mi lehet a baja. Megjegyzem nem értek a TV khez de belenéztem szétszedve és feltűnt, hogy van benne egy táp egy vezérlőpanel és a kijelző, a moduljával. Tehát kizárásos alapon felismerték hogy akkor a kijelző modulja lehet a hibás, amire újabb hetet vártam így végül megjavult a kicsikém.
    A garanciáról pedig röviden: Mivel nekem ugye az itt oly sűrűn emlegetett szürkeimportos digitalko-s megjelenítőm van, csak a gyári EUs garijegyem van az is kitöltetlenül hiszen elvileg a számlával érvényes. Az ügyfélszolgálat ugye felhúzza az embert azzal, hogy lehet nem javítják ingyen és ha cserélni kell az méginkább kétséges az ilyen típusú garilevéllel. Így három hetet rágtam a körmöm, főleg hogy az első szerelő is benyögte hogy bajok lesznek a garival.
    Nos most az utsó körben egy új szerelő jött, aki a panelcsere után kérte a garit majd szó nélkül ráírta mit cserélt a tv-ben és elköszönt....no comment.
    A lényeg, hogy akinek hasonló gond előjön és nem akar három hetet várni a hozzáértő szervízre akkor erősködjön, hogy kezdjék a kijelző modul cseréjével!
    Továbbá igenis köteles ilyen garival is javítani és cserélni a hibás készülékeket. Lehet hogy szerelőfüggő, de olyan nincs hogy egyik szerelő simán megcsinálja a másik meg visszadobja!
    Megjegyzés: a digitalko-nál 45 huffal volt olcsóbb a tv mint pl a media marktban vagy samsung üzletben!

Új hozzászólás Aktív témák