Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DougButabi

    tag

    válasz Flashget #72038 üzenetére

    Mindkettőtöknek igaza van.

    Neked abban, hogy az első évben is a samsung adja a garanciát.

    Dethronernek, meg abban , hogy egy év alatt a kötelezően járó normál garanciánál bizonyos esetekben elállhatsz a vásárlástól, és akkor a szervíz által kiadott javíthatatlan igazolásra a bolt adja vissza a pénzed, ez törvény.

    A +1 vagy két éves kiterjesztett garanciáknál már nincs szerepe a boltnak, csak a samsung-nak, és Ő kiköti, hogy pénzt vissza nem ad, max javíthatatlanság esetén új terméket biztosít. Szóval ez egy önként a samsung által vállat gari, ami picivel kevesebb jogot ad neked.

    Véleményem szerint ez annyira nem számít.

  • dethroner

    veterán

    válasz Flashget #72038 üzenetére

    Picit el vagy varázsolva :)
    Ez a nagy duma a gyártói garanciáról, kitörölheted vele a ...
    Magyar jogszabály hogy akárhol veszed ott érvényesíted a garanciális igényed. Vagyis ha pl MM-ban veszed oda viszed vissza. Első évben kötelesek intézkedni, mert az első évet ők állják. A többi reghez van kötve, tehát ott már a samu dirigál és addig javít/cserél amíg nem szégyenli.
    Webshop esetén mindig a boltnak küldöd vissza a cuccot, jelen esetben 2 vagy 3 éven keresztül és ha megunod a javításokat, cserét kérsz vagy vissza a pénzed. És a bolt ebben az esetben nem ugrálhat. Szóval, melyik a jobb garancia? A bolti vagy a gyártói? ;]
    Természetesen jogon van a gyártó által kijelölt szervizbe is vinni, vagy vitetni, de nem vagy köteles. És ez itt a lényeg.

    [ Szerkesztve ]

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák