- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior19
senior tag
válasz direwolf #124279 üzenetére
Azért annyi lényeges különbség van a garancia és a biztosítás között, hogy nincs meghatározva mennyi idő alatt kell a szervizelést végrehajtani, nyilatkozni, hogy javítható-e a készülék. Garanciális javításnál 30 nap után kérheted a cserét vagy bármit, amiben meg lehet egyezni. Elállhatsz a javítástól, vannak jogaid, biztosításnál nincs, a szerviz és a biztosító jóindulatában bízhatsz. Cserekészülék sincs biztosítás alatt, így ha a szerviz 3 hónapot ül a készülékeden, a biztosítóban bízhatsz csak.
codec project
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest