- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TBT
addikt
Ezaz! A Windows 10 sem lesz gond (remélem)!
Remélem lesz valami különleges kiadás ebből is!
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Vistaboy
veterán
Na végre!
Mivel eredeti Windows 8.1-em van, így ingyen fogom kapni a Windows 10-et, ergo ez a kitétel nálam nem lesz gond. Már csak használják ki benne a DirectX12-t is, és akkor minden adva lesz az újabb sikerhez...
...mikor lehet már előrendelni a PC verziót???
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
"Remélem lesz valami különleges kiadás ebből is!"
Én meg azt remélem, hogy nem kerül majd 40K-ba az a kiadás. Mert akkor szégyenszemre marad a normál. Nálam már 15-20K is nagy összeg, ráadásul tavasszal jön a DOOM is, utána az új Mass Effect... szóval be kell osztani a zsét.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
flamina
újonc
Szerintem csak arról van szó, hogy már támogatja az új oprendszert és talán optimalizáció terén is ezen nyújtja a legjobb élményt, de win7 és 8-on is játszható lesz.
-
flamina
újonc
Hát ha ez kell hozzá hogy játszhassak vele, akkor beszerzem, de őszintén szólva nem szívesen teszem, nagyon megszoktam már a win 7-et
-
TBT
addikt
Nem kell hozzá! Nem kell rémhíreket terjeszteni!
Windows 10 Store-ból és Steamről lesz elérhető/megvásárolható/beszerezhető és játszható. Retail (dobozos) verziókról még nincs szó, de mivel a Microsoft a kiadó (XBox-ra és PC-re) nem lepődnék meg, ha nem lenne dobozos verzió belőle. A Micro az utóbbi időkben PC-re semmit sem adott ki dobozos formában (Age of Empires 2 Extended, Age of Mythology Extended, Rise of Nations Extended, Ori and the Blind Forest, Cuphead). A PS4-es verziót már a Square Enix fogja szállítani 2016 végén.
Csak az ajánlott követelmény lesz a Windows 10 rendszer, a játék ettől függetlenül futni fog Windows 7/8 rendszereken is (minimális követelmény a Windows 7, ajánlott a Windows 10).Nem fogják eljátszani azt, mint anno a Halo 2-nél, mert megint besülnének (Only Vista gyerekek, de egy apró trükkel Windows Xp-n is játszható tökéletesen)!
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
-
Vistaboy
veterán
A Windows Store és minden, ami digitális disztribúció - még a Steam is - nálam nem játszik, mert doboz nélkül az egész számomra semmit sem ér. Egy puszta bithalmazért nem fogok fizetni, ha nem tehetem ki a polcra. Ennyi, téma lezárva.
Ami meg a Win10 Onlyt illeti: A MS tényleg nem akar ebből sokat eladni, ha mindenre exkluzív lesz. Előbb XBOX only, utána Win10 only, így akkor nem is tudom, mit reméltek.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
TBT
addikt
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
james001
veterán
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
TBT
addikt
Amazonon előrendelői ajándék (a DLC-k mellett)! Természetesen csak az X1 és X360 verziókra vonatkozik!
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
Rise of the Tomb Raider GamesCom 2015 Gameplay
"Minden eddigi résznél nagyobb szabadon bejárható területet kapunk. A játéktechnikai alapok nem változnak az előző rész óta, Lara a tábortűz mellett ücsörögve fejlesztheti a felszerelését, készíthet lőszert fegyvereihez vagy sajátíthat el új képességeket. A főhősnőt az ígéretek szerint teljes egészében saját játékstílusunkhoz szabhatjuk."
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
válasz Prosector #70 üzenetére
Ja, az előző részben (PC-s verzió) amúgy sem ázott át a ruhája. Vagy ha mégis, akkor 3 másodperc alatt megszáradt. A Definitive kiadásban már javították ezt, meg a már 2006-os Legendben is figyeltek erre, csak 2013-ban maradt ki.
Viszont Lara tényleg szexibb lett (formás fenék, feszülős naci) ázott ruciban pedig maga az álom!
Remélem, hogy a PC-s port rendben lesz.[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
Elindult az előrendelés (megannyi DLC-vel természetesen)!
A bemutatott játékmenet videó immáron kommentár nélkül és szebb minőségben!
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Vistaboy
veterán
Megmondom őszintén, felemás érzéseim vannak továbbra is. Minden egyes új videón, képen vagy infón sorra azt hangoztatják, hogy mekkora területek lesznek és hogy mennyi rejtélyes helyet tudunk majd kifosztani. Erre a videókon továbbra is csak a puszta akciót mutogatják. Tisztára, mint valami Assassin's Creed. Csak azért tanult meg Lara víz alatt úszni és fára mászni, hogy minél látványosabban tudja kivégezni a rossz fiúkat?
Mikor adnak ki végre olyan videót is, ahol egy sírhely kifosztását mutatják be. Nem mondom, hogy lőjék le a poént - bár szerintem a logikai feladványok megint egy általános iskolás szintjéhez lesznek igazítva, nehogy a sok kontroller-huszár elakadjon -, de legalább annyit igazán mutathatnának, hogy mégis mire számítsunk. Ráadásul, ha már nem kötelező megoldani ezeket, legalább olyan cuccokat tegyenek a végükre, amik valóban hasznosak, ne csak ugyanaz az animáció ismétlődjön...
Ami meg a DLC-ket illeti: A fémdobozon kívül az összes többi számomra teljesen érdektelen. Inkább plusz helyszíneket, extra sírokat adjanak az előrendelőknek, ne ezeket a semmire sem jó ökörségeket. Ezeket a kártyákat miért kellett beletenni? Persze, tudom, hogy minél több DLC-t adhassanak el hozzá, de most őszintén: gyűjtögetős kártyajátékot akarnak csinálni a Tomb Raiderből? A sírok végén is majd kártyák lesznek, vagy mi a fene?
Komolyan, amennyire undorodtam az elején, hogy csak XBOX-ra jön ki idén, egyre jobban kezdem azt hinni, hogy ezzel mi, PC-sek csak jól jártunk. Legalább mikorra megérkezik, megtudjuk a konzolosoktól, hogy pontosan milyen is lett a játék, és még időben lemondhatjuk azt, ha nem tetszik, amit látunk.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem érdekel innentől, pusztán csak szívesen látnék már valódi játékmenet videókat, ahol nem csak kivégzések, lopakodás és lövöldözés van, hanem valódi sírrablás. Mert engem az érdekel, nem az akció. A DLC-ket pedig feldughatják oda, ahová akarják, nekem fizikai extrák kellenek a játék mellé, nem pedig kártyák és skinek... persze nem kell 40K-ba kerülő szobor sem, de valami olyan kiadás jó lenne, mint 2013-ban a Survival Edition.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
TBT
addikt
A reboot szerint Lara 20 éves (jó a Rise-ben 21 éves) régészcsajt alakít.
A fejlesztők elképzelése szerint pedig egy 21 éves régészcsajszit a gyilkolás jobban érdekel, mint a Tomb-ok kutatása és különféle kincsek keresése. Larának mindig is kincs és ereklye fétise volt. A gyilkolás csak egy szükséges rossz volt, régen csak így tudták megvalósítani (mert akkor voltak technikai akadályok, de ma?), most lenne rá más mód, de mégsem. Most meg az a menő, ha a nyílvesszőt vagy, ha a bökőt feldugja valamelyik ellenségnek (milyen látványos kivégzés omágád. Ja, mert a Tomb Raider játékok mindig is erről szóltak! Oh, wait...).A 2013-as részben ezt azzal magyarázták, hogy Lara a túlélés érdekében és önvédelemből gyilkol, nameg a végén picit bosszúból, amikor a mentora elhullik. Ott érthető volt valamilyen szinten, de itt mi a motiváció? Hogy a Trinity gyülekezet gonosz, ezért eliminálni kell mindet? Ha nincs olajoshordó, akkor olajos kannákkal.
Különben is a 2013-as rész vége inkább egy hordamód volt.
Jöttek Himiko harcosai egy adott hullámban, aztán mentél 3 métert előre, átvezető és megint jöttek Himiko csatlósai. Hentelés felsőfokon. Komolyan azt vártam, hogy mikor szólal meg az Unreal Tournament narrátora már végre: First Blood, Dabakill, Multi Kill, Mega Kill, Holy Shit. Brutális állat a pályán!A lopakodás meg úgy lesz megoldva ahogy eddig. Lesz 5 jelenet a játékban, ahol majd lehet lopakodni, de az összes többinél meg rá leszel majd kényszerítve az öldöklésre. Shotit a kézbe és bumm hedshát for bonus XP.
És az öldöklés után 2 skill pontot tudsz majd elosztani a tábortűznél (kivégzések, csendes gyilkolás, fejlövés bónusz XP), míg a lopakodás esetén egyet sem, mert azt nem díjazza a játék.Én csak azt nem értem, hogy Lara miért nem humánusabb egy kicsit?
Egy 21 éves régészcsajszinál/sírrablónál nem az agyatlan öldöklést kellene erőltetni, hanem az információszerzést.
És ha már Lara túlélő, akkor a hatalmas területen miért nem tud csapdákat állítani? A fák tetejéről kifigyeli az elcsatangoló katonák mozgását, elterelni a figyelmüket és belevezetni őket a csapdába. A csapdák készítéséhez pedig a gyűjthető/kraftolható cuccok kellenének, plusz fejleszthetőek lennének ezek is.A csapdába került emberkét pedig Lara kikérdezné (milyen katonai tábor van a közelben, milyen a katonák felszereltsége, mire kell számítani, milyen Tomb van a közelben, van-e alternatív bejutási lehetőség, van-e valami nagy vadállat a közelben satöbbi.) Ezután meg Lara eldönthetné (vagyis inkább a játékos), hogy mit csinál az emberrel. Megölheti, leütheti/elkábíthatja, megkötözheti (a kötél és ragasztószalag szintén gyűjthető/kraftolható dolog lenne és csak annyiszor lehetne felhasználni, amennyivel rendelkezünk, szóval folyamatosan nem).
Na meg az íj is. Mérgező nyilak vannak, kábító nyíl nincs. Pedig nem csak úgy lehet eljutni A-ból B-be, hogy mindenkit kiirtasz, vagy elsunnyogsz. Ha elkábítod/leütöd őket, akkor is el tud jutni Lara az adott célhoz, de mégsem egy vérengző bérgyilkos lesz, hanem mindjárt más színben fogják felfesteni. Csak akkor kellene ölnie, amikor valóban nincs más lehetőség. Ez mindjárt megdobná az egész játékmenetet.
Érdekes módon Batman sem írtja ki az ellenfeleit, csak kiüti őket, csontokat zúz, de attól még az ellenfél életben marad. Lara viszont nem Tomb-okat foszt ki, hanem Tomb-okat tölt meg hullákkal. Pedig amit leírtam, már a 2001-es Commandos 2 is tartalmazta (nagy vonalakban). El nem hiszem, hogy ezt a kicsit humánusabb (egy 21 éves régészcsajhoz inkább ez illene), taktikázós dolgot nem lehet 2015-ben megvalósítani. Nem egy ízig vérig tatkikai játékot akarok, de legyen már változatosabb és adjanak szabadabb kezet a játékosnak. Főleg, ha már a Micro$$$$$$$oft is megtámogatta néhány ropival a projektet.Sokkal változatosabb, gondolkodósabb és élvezetesebb lenne a játék. Több lehetősége lenne a játékosnak. És akkor még a Tomb-okat nem is említettem (bár azokat még nem láttuk, szóval reménykedem, hogy azok rendben lesznek).
De eddig ez egy az egyben a 2013-as rész, csak nagyobb és szebb, de a játékmenet koppra ugyanaz. És különben is, ez a vég nélküli öldöklés egyszer jó volt, de másodszorra már közel sem fog akkorát szólni... Azt meg el nem hiszem, hogy 2 év alatt csak ennyire futotta tőlük (és akkor még a Microsoft be$$$$$$$egítését meg sem említettem). A CD Projekt 4 év alatt kicsit fejlesztőivel mekkora remekművet hozott össze, a Crystal meg a Microsoft 2 év alatt meg csak egy Tomb Raider 2013 Expansion Pack-ot tud elkészíteni? (még a boldog időkből, amikor az Expansionok teljes mértékben megérték a pénzüket)
De aztán lehet csak nekem vannak túl nagy elvárásaim így 2015-ben, de amit most mutattak az csalódás volt. Persze Lara nagyon szép, de basszus, ne ez legyen már a legnagyobb újítás![ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
SpongyaBob
veterán
Nem akarok hülyeséget kérdezni, de ez már DX12-vel jön, ugye vagy ez még nem ismert?
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
#08052480
törölt tag
Lesz 5 jelenet a játékban, ahol majd lehet lopakodni, de az összes többinél meg rá leszel majd kényszerítve az öldöklésre
Ehhez kepest az eddigi akciojelenetek inkabb a lopakodasra es a lesbol tamadasra helyeztek a hangsulyt, raadasul a mostani video alapjan szvsz siman a pakliban van, hogy vegig tudsz sunnyogni eszrevetlenul (adott helyszineken, nyilvan a kotelezo oldokles itt is meg lesz). Nekem nem hianyzott a szeriabol a Lara Fisher irany, mint ahogy az elobb is irtam, az akcio a TR-ekben osidoktol kezdve a daralasrol szolt, Lara "szemelyiseget" is eszerint "epitettek", bar jogos, hogy a mostani reboot fiatal-es-torekeny-Lara karakterhez a lopakodas jobban illik, legalabbis tematikusan, az elozo resz szemszogebol mar aligha.
Nekem johetne az elozo resz szintiszta meszarszek akciojaval is a folytatas ha nem csak nyomokban lehetne erezni rajta, hogy Tomb Raiderrel jatszom, de ha ez megint csak fel tucat otperces opcionalis sirban fog kimerulni en ezt a reszt mar passzolni fogom. Az akciot egy rakas masik jatek sokkal jobban megvalositja, tortenetet Crystalek sosem tudtak jol prezentalni, mas meg sajna nem maradt.@ Vistaboy
nehogy a sok kontroller-huszár elakadjon
Te aztan sosem hagyod ki az alkalmat, hogy megvillantsd a korlatoltsagod
-
TBT
addikt
válasz #08052480 #80 üzenetére
Én a tavalyi GamesCom-os nyilatkozat után többet vártam (a Microsoft segítségével sikerült megalkotnunk a legambíciózusabb és legjobb Tomb Raider játékot, gyakorlatilag minden idők legjobb TR játékát). Reméltem, hogy Lara picit több lesz, mint egy tomboló gyilkológép, de nem. Azt hittem tanul új dolgokat, képességeket, amiket itt hasznosítani is fog, de nem. Most nem olajos hordókkal fogunk likvidálni egy tábort, hanem olajos kannákkal. Innováció 2015! Csak annyi az újítás, hogy néha van 2 csákányunk, mérgező nyilakat is tudunk lőni, van kraftolás, meg magasból leugrással kivégzés, Lara rucija jobban átázik, emiatt a feszülős nacijában szexibben néz ki. De hogy erre 2 évet kellett várni (PC-s és PS4-es tábornak 3 évet), az picit nonszensz.
Pedig nagyon boldog lettem volna, ha többféle lehetőséget adnak a játékosnak az A-ból B-be való eljutáshoz és az ellenfelek elintézéséhez (ami nem feltétlenül gyilkolást jelent), de úgy látszik erre még várni kell. Majd talán a következő részben...
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
Az egyik új Ingame képen Lara bőrkabátban feszít. Remélem bőrnaci is lesz vagy valamilyen motoros szerkó (esetleg DLC keretében)!
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Xerxész
őstag
Mert a sírhely kifosztás mellékes lesz a történet szempontjából, ahogy a 2013-as játékban is az volt.
Természetes, hogy arra mennek rá, amivel manapság el lehet adni egy játékot: lövöldözés, gyilkolás, grafika. Ennyi. Nem érdekük, hogy a játékos gondolkodjon egy picit a fejtörőknél, mert akkor megy a nyafogás, hogy nehéz. A mai szellemi színvonalhoz van igazítva ez is.
Egyébként ugyanazt művelik, mint az Assassin's Creed szériával. Ott a jelen sztorivonalát építik le, itt a sírhely kifosztást, trükkös fejtörőket.
Sajnos minden bejáratott nagy névvel ez van. Ezért érdemesebb a figyelmet a tényleg új játékokra fordítani, amiknek nincs "elődjük" és nagy dobásnak ígérkeznek. Pl. a Cyberpunk 2077, Ancestors - The Human Odyssey, stb.
-
TBT
addikt
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
A tegnap mutatott szíriai Tomb-os trailer (nem a lopakodós/gyilkolós) a GamesCom demó felvezetője volt. Minden bizonnyal abból is lesz majd videó!
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Vistaboy
veterán
válasz #08052480 #80 üzenetére
"Te aztan sosem hagyod ki az alkalmat, hogy megvillantsd a korlatoltsagod".
Te meg soha nem vagy rest kötekedni.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Igaz, de ennyi erővel akkor ne hívják Tomb Raider-nek, mert ez már minden, csak nem az. Legyen a címe mondjuk: "Bloody adventures of Lara Croft" vagy "Lara Croft the beautiful killing machine", mert akkor nem várná el senki, hogy sírokat kelljen benne fosztogatni. De ha már egyszer Tomb Raider a címe, ráadásul külön kiemelték, miszerint "nagyobb játéktér, több felfedezni való rejtély, titkos helyszínek", akkor abból is mutassanak valamit, mert eddig csak a gyilkolást láttuk.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Xerxész
őstag
Ez mind csak marketing duma, mellébeszélés. Azért mondják, hogy megvedd a játékot. Nekik ez kötelezően elvégzendő munka. De valóságtartalma vajmi kevés.
Nem akarják magukat égetni olyannal - rejtvénymegoldás címszó alatt -, hogy "fáklyával gyújtsd meg az utadba került fákat, hogy továbbhaladhass". Ezért nem mutatnak semmit, csak lökik az alaptalan sódert.Sajnos ezen szinten vagyunk játéknehézségben. Nincs rá igény, hogy egy kicsit is gondolkodjanak az emberek.
Tudom ajánlani a Crazy Machines nevű játékot, ami az igen népszerű The Incredible Machines méltó 3D utódja szerintem elég szép grafikával...na ott vannak azért jó feladványok, és jó kis saját gépezeteket lehet benne összehozni.
Tudom, nem egy Tomb Raider...de szórakoztató játék.[ Szerkesztve ]
-
TBT
addikt
Az a formás fenék:
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
addikt
Előjegyezhető a dobozos PC-s változat a CD Galaxisnál!
Mondjuk kicsit pofátlanul drága ez a rész az előzőhöz képest. 2013-ban ennyiért már Survival Editiont osztogattak (13-14 000 Ft-ért), a sima verzió akkor 7990 Ft volt. Most megkapjuk ugyanazt a játékot csak szebb és változatosabb kivitelben, de drágábban!
Persze ez csak megközelítő ár, de ha valóban ennyibe fog kerülni, akkor Lara majd szépen tövig benyomja a nyílvesszőit a fejlesztőknek.[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Vistaboy
veterán
Ez sajnos manapság a tendencia. Minden egyre drágább, míg a fizetéseink lassan a béka segge alatt sincsenek. Az összes premier játék, ami 2016-ban jön, 13-14K környékén indul, és ezek csak az alapkiadások.
A DOOM normál kiadása pl. 15K-ért jegyezhető elő.
És bár igaz, hogy ezek az árak módosulhatnak, de a tapasztalat sajnos azt mutatja, hogy csak felfelé. Minél nagyobb a hírverés és a várakozás egy adott játéknál, annál drágábban adják.
Attól félek én is, hogy a Survival Edition - már ha lesz -, bőven 20K felett várható, pedig 2013-ban annyiba került, mint most az alapverziót hirdetik.
Lassan egyébként teljesen mindegy lesz, 15K környékén van az a határ, amit ki tudok adni egy játékért, ha abba nem fér bele más, mint a normál kiadás, akkor az lesz belőle. Ha pedig oda jutunk, hogy már az alapkiadásokért is elkérnek majd 20K-t, akkor majd a virágboltban megvesszük megjelenéskor, később pedig leárazáson beújítjuk a GOTY változatot, ha 5K alatt lesz.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
flamina
újonc
A videók alapján nagyon ígéretesnek tűnik, biztos hozni tudja a 2013-as szintjét ami számomra a legjobb TR volt. Remélem még több lesz az akció, a QTE és a történet is megállja majd a helyét. Nekem nem hiányoznak a korábbi részekre jellemző fejtörők, nem azért játszok hogy logikai feladványokkal bajlódjak, inkább izgalmat akarok, sok akciót és filmszerű átvezetőket.
-
TBT
addikt
Ezt az EA kezdte az angoloknál. És látván, hogy ez jó (gyakorlatilag az emelt árak mellett is ugyanannyian vették a játékaikat, mint korábban), az EA nem csak Angliára, hanem teljes Európára hasonló árszabást intézett.
Ezt követte a Ubisoft is, most meg már ott tartunk, hogy gyakorlatilag mindenki...
A játékok egyre rosszabbak (sajnos olyan alkotás, ami maximálisan megéri a pénzét, nagyon kevés van), az áruk meg csak egyre magasabb lesz. És emellett még venni kell hozzá tonnányi DLC-t, 2-3 Season Passt (már ez is divat), hogy teljes legyen az "élmény".
No comment! És totálisan érthető is, ha valaki(k) ezt az irányt nem szeretik/nem támogatják. A Pre-orderről már én is leszokóban vagyok!#93
Akkor neked Uncharted és Gears of War kell, nem pedig Tomb Raider![ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Vistaboy
veterán
Sajnos pont ez a baj, hogy manapság minden típusú játékot pontosan így készítenek el, hogy jellemzőek legyenek rájuk az általad felsorolt ismérvek. Akció, látvány, izgalom, minimális interakcióval, mintha csak egy filmet néznénk. Ezzel voltaképpen nincs is különösebb baj, pontosan ezt a célt szolgálják a manapság egyre jobban terjedő konzolos akciójátékok.
A probléma gyökere inkább az, hogy a kiadók minél nagyobb profit elérésére törekednek, ezért úgy készíttetik el a fejlesztőkkel a játékokat, hogy azokat minél többen képesek legyenek végigjátszani. Mert így sokkal többen is veszik meg őket. Erre rájön, hogy egy ismert franchise és karakter - jelen esetben a Tomb Raider és Lara Croft - nevével még több vásárlót csalogatnak a kasszákhoz. Ez az ő szempontjukból érthető és nyilván, ha mi ülnénk a Crystal Dynamics igazgatói székében és zsíros csekket kapnánk a Micro$ofttól, mi is XBOX-exkluzívként adnánk ki azt, ahogy ők tették, minél inkább kontrollerre optimalizált irányítással, hogy minél többen megvegyék és lehetőleg mindenki egy új XBOX One konzollal együtt.
Ahogy írod, te több akciót és QTE-t akarsz, ellenben nem hiányoznak a fejtörők. Nos, a Tomb Raider rajongók legtöbbje pont az ellenkező állásponton van, mert a franchise nem arról szólt eddig, hogy Larával Rambo módjára ellenfelek tucatjait kelljen megölni, minél látványosabb kivégző mozdulatokkal körítve, hogy így XP-t kapjunk. A Tomb Raider széria lényege épp az, amit te és a többi új-generációs játékos nem szívesen lát benne, vagyis a fejtörők és ügyességi feladványok. Pont emiatt, gondolom, nem játszottál még a 2013-as epizód előtt megjelent részekkel. Pedig nem kevesebb, mint KILENC (!!!) rész jelent meg előtte, ha nem hiszed, íme egy kép a Steam könyvtáram egy részletéről, nekem ugyanis mindegyik megvan eredetiben:
Ne értsd félre, az égadta világon semmi közöm ahhoz, hogy ki hogyan szeret játszani, és távol álljon tőlem, hogy bárkit is befolyásoljak. Pusztán azt kívánom elmondani, hogy számomra pont azért nem tetszik a jelenlegi tendencia, mert igenis szeretem a Tomb Raidert, mégpedig olyannak, amilyen a korábbi kilenc rész során volt. A 2013-ban megjelent rebootot pont emiatt rendeltem elő azonnal, mert az egyik kedvenc szériámról van szó. Annál nagyobb volt a bánatom, amikor láttam, hogy a Tomb Raider is áldozatává esett az "új-generációsodásnak" - magyarul elkonzolosodott.
Sokan haragszanak rám, amiért mindig a konzolokat okolom a visszafejlődésért, pedig szimplán csak félreértik, nem magukkal a készülékekkel van baj. Pusztán arról van szó, hogy az irányítón kevesebb a gomb, mint a klaviatúrán és egéren (Ezért a kezelőfelületet és irányítást le kell egyszerűsíteni), viszont sokkal jobban kézre állnak, könnyebb velük a kombókat és QTE-ket megoldani. Nekünk, PC-seknek pont emiatt van gondunk a kombókkal és QTE-vel, hogy billentyűzettel nagyon nehéz azalatt az egy-két másodperc alatt időre nyomkodni egymás után négy-öt gombot. Persze, meg lehet csinálni, én is végigvittem 100%-ra az új Tomb Raidert, ennek ellenére nem örülnék neki, ha az új részben több ilyen QTE lenne.
Márpedig lesz, mert a kiadók érdeke, hogy minél többen vásárolják meg a Rise of the Tomb Raidert. Pontosan emiatt kellett a szériát rebootolni, mert le akartak húzni még pár bőrt Laráról, viszont tudták, hogy a mai játékosok zöme már nem boldogulna a sorozatra jellemző, logikai és ügyességi játékmenettel. Ehelyett átalakították az egészet egy szimpla akciójátékká, kiegészítve pár, általános iskolások által is megoldható nehézségű feladvánnyal, majd rásütötték a Tomb Raider nevet. Kész.
A Rise of the Tomb Raider esetén pontosan ugyanezt a stílust erőltetik tovább, legalábbis a videókból ez jön le nekem. Nagyon mondogatják, hogy hallgatnak a rajongók visszajelzéseire és több kifosztandó sír, felfedezendő terület és titkos helyszín lesz benne. Viszont ebből eddig semmit nem láttunk, ellenben már vagy tucatnyi látványos kivégzést és egy rakásnyi, tök felesleges DLC-t igen.
Véleményem szerint egy-két résznél többet nem fognak tudni kiadni így a Tomb Raiderből. Ha tovább erőltetik az akciózást, és háttérbe szorul a játék sava-borsát adó felfedezés, a rajongók el fognak tőle pártolni. Az egészben viszont az a legszomorúbb, hogy a Micro$oftot és a Crystal Dynamicsot ez hidegen fogja hagyni, hiszen nem fogja érdekelni őket, ha pár ezer rajongó nem veszi meg, helyette viszont pár millió új-generációs akció-őrült igen. Ezért vagyok szomorú.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#08052480
törölt tag
Nekem nem hiányoznak a korábbi részekre jellemző fejtörők, nem azért játszok hogy logikai feladványokkal bajlódjak
A korabbi reszekre sem fejtorok, sem logikai feladvanyok nem voltak jellemzoek. Neked irom, de szol az elotted ezt hianyoloknak is.
Tokeletesen egyetertek azzal, hogy fasza lenne ha legalabb a sirokban lennenek nem teljesen trivialis fejtorok, pl fizika alapuak - na nem azert, mert ez barmikor is a szeria ismerve lett volna, hanem mert nagyszeru evolucios vonal lenne az egesz frencsajzra nezve. Az eredeti TR-ekben ilyesmi csak minimalisan - ha egyaltalan, hirtelen peldat sem tudnek ra mondani - volt jelen, az akcio mellett a jatekmechanikat a platforming es a felfedezes jelentette (kulcs/kapcsolo kereses, vagy korbe-korbe futkarozas mig valahogy belebotlasz abba, hogy a dizajnerek csak a vicc kedveert felrugtak a szabalyokat es az eddig gyilkos mocsarba most a fejed bubjaid kell gazolni, mert a nem belathato fordulo utan ki tudsz maszni - vagy ugye lathatatlan platformok ftw).@ Vistaboy
mert a franchise nem arról szólt eddig, hogy Larával Rambo módjára ellenfelek tucatjait kelljen megölni, minél látványosabb kivégző mozdulatokkal körítve
Pedig de, a harc pont errol szolt a regi reszekben - t.i., hogy lemeszarolj egy kisebb hadsereget ket nyugisabb helyszin kozott, a latvanyos kivegzes csak a trend hozadeka - nem is lett volna vele semmi gond, ha nem erre koncentral az egesz jatek, ha atveszik - vagy legalabb megprobaljak atvenni - ertekelheto modon a tobbi jatekelemet is es ha nem tekertek volna egyet Lara "szemelyisegen", a verengzes az uj, tortenetorientalt kontextusban a csitri karakterrel nagyon nem fert meg egyutt es teljesen rohejesse tette azt, a rebbot sztorivezetese szvsz vegtelenul siralmas.
Sokan haragszanak rám, amiért mindig a konzolokat okolom a visszafejlődésért, pedig szimplán csak félreértik, nem magukkal a készülékekkel van baj. Pusztán arról van szó, hogy az irányítón kevesebb a gomb
Valahogy sikerul megis mindig ugy megfogalmaznod. Egyebkent a kontrollerrel nincs semmi gond egy ilyen tipusu jatekhoz, ez nem egy mmorpg, hogy szaz gomb kelljen az iranyitashoz, az eredeti reszek mindegyike volt konzolra (sot, arra jott ki eloszor) es megis sikerult megoldani a komplexitas bealdozasa nelkul.
-
TBT
addikt
válasz #08052480 #97 üzenetére
Lara nézzen ki jól a PC-s verzióban, a többi már nem fontos! Csak kár, hogy az még ~fél év.
Külföldi fórumokon is odavannak érte (nem a játékért, mert azt negatív véleménnyel illetik folyamatosan, hanem Laráért).[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Shing
őstag
válasz #08052480 #96 üzenetére
Szerintem Vistaboy pont arra gondolt amiről te is beszélsz, hogy a játék 90%-a nem az ellenség darálásáról szólt, ha volt is sokszor ilyen. Nekem a kedvenc részem a 4., ott minden pont jó mennyiségben volt jelen a játékban. Voltak jó kis fejtörők (mert azért voltak tényleges fejtörők is), nagyon sok ügyességi rész, keresgélések. De néha bejöttek Von Croy emberei, hogy szétlőhessük őket. Ez a változatosság hiányzik (nagyon sok más egyéb dolog mellett) az új TR-ből.
-
TBT
addikt
Már a Rise of the Tomb Raider folytatását tervezik!
- Trilógiát szeretnének
- Nem lesz XBox exkluzív (időleges exkluzivitás viszont nincs kizárva)"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...