- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Visty
csendes tag
Sziasztok!
Van itt olyan aki használ Paypal 2FA védelmet és ilyen telefonja van?
Pár hete bátyámmal vettünk 1-1 ilyen yettel függő telefont (a régi telefonjaink már kb csak töltőről funkcionáltak). A gond az hogy egyikünk sem kapja meg a biztonsági 2FA SMS-t amikor megpróbálunk belépni a Paypal fiókunkba. Minden más (bank, google) helyről megkapjuk a 2FA kódokat, illetve rendes kézzel írt SMSeket is.
Régi telefonba visszatéve a sim kártyát, ott megkapjuk az üzeneteket, szóval nem a Paypal oldalán van a gond (és nem is a sim/yettel oldalán).
Google messages spam és letiltott beszélgetések rész üres / spam szűrő kikapcsolva, gyorsítótár(cache) és tárhely törlése megvolt az app beállításoknál, illetve az app a legfrissebb ami elérhető. (Android se talált frissítést). Próbáltunk más SMS appot is, sikertelenül.
Telefont nyílván többször újra indítottuk, repülő mód nincs bekapcsolva. Yetteles (telenoros) simek vannak a telefonokban.
Sokszor ha a telefon a PC hangfal közelében van, az elkezd "rezonálni" amikor valami SMS/hívás érkezik a telefonra. Amikor az SMS kódot meg kellett volna kapnom akkor is elkezdett "szólni" a hangfal, de az üzenet már nem érkezett (jelent) meg a telefonra.
Yettel online ügyfélszolgálatnak írtam, ott megerősítették hogy a hiba nem náluk van, és érdemes lenne szervízbe küldeni.
(A Yettel oldalán megtalálható ZTE "gyártói márkaszerviz" oldala nem él, a facebook oldaluk 2016ban frissült utoljára, az ott található emailre nem válaszolnak.)
Az egészben az a fura hogy ez mindkét telefonnál probléma, és annyira specifikus hogy ha be is adnánk őket a szervízbe nem hiszem hogy képesek lennének reprodukálni/ellenőrizni hogy jó-e.
Esetleg ha valaki használ ilyen telefont és Paypal SMS védelmet, meg tudná nézni hogy ő megkapja-e a belépő kódokat?