Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz bumi #1466 üzenetére

    Azt hiszem megfejtettem a töltési problémát. A töltőkábel a bűnös. Autüós USB-s töltőket is próbálgattam. Hiáűba tud 2,1 A-t, bizony csak 3-400 mA jött ki. Az autós 3-as szivargyújtó+USB portnak az USB-je 500 mA-rel terhelhető, rá van írva, most néztem. Nem is töltött340 mA-nél többel. Mivel a gyári kábel rövid, az a dugasztól a telefonig nem ér el ha navigációra is használom a telefont, így azzal nem is próbáltam. Autós boltban kipróbáltam egy 2 aljzatos töltőt, ami a dugaszoló aljzatba dugható be. Attól függően, hogy melyik kábelt használtam, hol több, hol kevesebb volt az áramfelvétel. Mondja a boltos, próbáljak meg egy jó kábelt. Ideadott egy 2,5A-est. Na, azzal tényleg jól tölt. Az 500 mA-es elosztós USB aljzatos elosztóról 750 mA-el tölt. Ez már elég az akkutöltéshez és a navigációhoz, hogy ne merüljön az akku. Volt korábbról egy dugazsolóalhjzatba dugható, két USB alzatos elosztóm. AZ egyik 1, a másik aljzat 2,1 A-t bír a kiírás szerint. Az új kábellel az is jó. Érdekes, hogy az 1 A-es aljzatból megy az 1 A-es töltés, míg a 2 A-esből csak olyan 750-800 mA körül. Lehet felcserélték a feliratot? VIszont az a baj vele, hogy úgy lötyög az aljzatban, hoyg az érintkezés igen kétszéges. Vettem másik ilyen dugaszt. Arról is jól tölt az új kábellel. Ennek az oldalsó érintkezői erősebbek, az alsó viszont gyengébb. Nem tolja ki a dugót az aljzatból. Főpróba 25-én lesz, akkor megint nagyobb távolságot kell megtenni, úgyhogy kíváncsi vagyok mit mutat majd töltésileg. DE hogy mi a franc tud történni egy kábellel, fogalmam nincs. Nyilván a használattól már nem olyna passzos az érintkezés, de akkor is, ennél többet kellene bírnia.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák