- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Xiaomi MI-3 téma összefoglaló
ANDROID 6.0 MARSHMALLOW FRISSÍTÉS
Olvasd el, mielőtt nekikezdenél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0d1AK
veterán
Azért egy akármilyen gyártói garanciát, azaz amikor beviszed a gyártó szervizében és ott ingyen megjavítják, jogszabályok védenek, stb. ne hasonlítsunk semmilyen esetben sem egy kínai garanciával, amikor is saját pénzen visszaküldöd a terméket a világ túlsó felére, ott csinálnak vele amit csinálnak. Legjobb esetben néhány ezresért talán egy hónapon belül visszakapod (igen, ilyen eset gyári garanciával is lehet), azonban rosszabb esetben... Ugye jöhet a szarakodás a sárgánál, esetleg nem is akarnak javítani, megszűnnek létezni, jogszabály biztos van Kínában is erre, de tegye fel a kezét, aki ezekkel ténylegesen képben is van és igény esetén el is tudna járni.
Tehát egy "szar" hazai gyári garancia is ezerszer jobb, mint egy kínai.| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
_lAc_
csendes tag
Ezzel nem értek egyet!
Saját tapasztalatom, hogy amikor az S2-met a kislányom 3x földhöz vágta, utána még cangázás közben el is ejtettem és szarrá karcolódott a hátlap meg a kamera körül a fém, az USB csatiban egy láb letört. Gariba megcsinálták, vaci új akksit raktak bele pedig nem is volt baj az akksival. Szóval sztem elég jó a Samsung garancia!
Ja és nem volt semmilyen biztosítás a telóra!
Szerintem igen is számít milyen gariról van szó (kínai vs. kiépített eu. szervízháló)!Ne vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...