Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Meteorhead #8 üzenetére

    A W10M 0,7% részesedése alapján. A teljes mobil Windows környezetben a W10M részesedése 10%(tehát egy nagyon kicsi szeletből egy még kisebb), miből 2% új készülék. Azaz a készülékek csapán 8%-ka lett frissítve.

    Ezen melyik érték nem siralmas? :U

  • vicze

    félisten

    válasz Meteorhead #111 üzenetére

    Az a baj, hogy mindegy milyen idős rendszer (vehetjük 0-nak is mert még mindig félkész), azokra a készülékekre amire elérhető lesz már frissült, tehát az a lehetséges piac telített. Az új eladások annyira rosszak, hogy lassan BB-ből több kel el mint W10M-ből. Hol éri meg erre fejleszteni? UWP-vel csak WP töredékét feded le, és megint csak jön a kérdés, hogy minek akkor UWP-t írni?

    Továbbra is főleg ezért halott a mobil platform, ami továbbra sincs semmilyen formában egy szinten az asztali OS-sel továbbra is elég sok API különbség van, illetve sok más. SW(egész OS-t nézve) minőségbe meg tényleg nagyon messze van a kettő egymástól.

    Lehet hangoztatni a csodaszép 1 Windows marketinget, csak a valóság nem éppen ez(Tudnám miért van akkor a difi a Mobil és a Desktop között, ha annyira egységes... :U ). Az UWP appok szám marginális, ami meg tényleg minden platformon fut kb. 100 alatt van. A nagy egységesség egy hangzatos kamu duma, amit sokan bevesznek, csak mögötte meg nincs semmi.
    Tudok 1001 példát mutatnia Store-ban a totális inkompatibilitásra a platformok között. Nap mint nap küzdök vele.
    A fejlesztőket meg megértem, mert mi a fenének fejlesszenek UWP-re mikor erősen korlátozott még mindig, kivéve ha egy Win32 van becsomagolva mint a DX12-es játékok az meg mobilon úgyse megy, XBox-on külön platform van játékoknak. Tehát mi értele van megírni UWP-re mikor csak sima asztali Win-t fedi le vele, és úgyis kell írjon Win32-t, a többinek. Win32 még mindig 5x akkor a piac, és nem csak töredékét fedik le vele.

  • vicze

    félisten

    válasz Meteorhead #130 üzenetére

    Most felsoroltad azokat a dolgokat, amiket a Linux/Unix-osok felhoznak Windows ellen. :D És annak a részesedése hol van? :P
    Egyszerűen nem erről szól, hanem a gazdaságosságról. MS jelen állás szerint több mint 10 milliárdot bukott eddig a WP-n 5év alatt, ami egy akkora szám, hogy máshol már több CEO-t kirúgtak volna ilyenért. Képzeld el milyen jól teljesít a többi üzletág, ha ez képesek kompenzálni.
    Az olcsó készülékektől a legdrágábbik veszteséggel adja el minden gyártó, ami az MS finanszíroz egyedül. Fejlesztők nagyrészt szintén az MS támogatja, mert nincs semmi bevétel a Store-ban, a aktív userek száma, akik nem buta telónak veszik, elhanyagolható.
    Leírhatnák pár ok okozati összefüggést, amiért a Mobil Windows ott tart ahol, de nincs sok értelme. Jövője a jelenlegi állás szerint nem sok van. Egyszerűen nem tudom elképzelni mi változtathat ezen az állapoton.
    App fejlesztéshez sok szerencsét persze. :)

    (#133) martonx: "UWP appod alapból jelenik meg minden platformra"
    Aha, mesében biztos. Egy fingós app biztos megírható csak az univerzális rétegben, csak éppen nem csak azok vannak a világon, hanem 4 külön eszközcsalád, amikre specifikusan kell megírni az appot ha ki is akarod használni a lehetőségeket.
    Itt elég világosan le van írva.Eszköz családok vannak. Van egy API halmaz, ami univerzális, és vannak a eszköz család specifikusak. Egy desktop appban lehet akár Win32 kód is, ahogy a játékokban van.

    Te kb. azt állítod, hogy a Quantum Break-et csak az MS korlátozta Desktopra és vígan futna mobilon is.

Új hozzászólás Aktív témák