- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tjb007
nagyúr
Root még nincs, szóval egyelőre még kipróbálni sem lehet. Persze saját felelősségre lehet próbálkozni a különféle root módszerekkel de mivel nincs meg a gyári ROM amire vissza lehetne állítani egy esetleges probléma esetén ezért nem is ajánlott.
(#568) r66
Három helyre is viheted:
1. Ahol vásároltad
2. Elektrodoki
3. Közvetlenül a WayteQ -hezAz, hogy nem hallottak még a hibáról ne tántorítson el.
-
tjb007
nagyúr
Megnéztem én is két root checker alkalmazással is és mindkettő azt írja, hogy rootolva van, szóval ezt nem az egyik alkalmazásod csinálhatta hanem gyárilag ilyen.
Nálam csak a Sygic, Elixir 2, AirDroid, ES File Explorer és a GPS Státusz van fent, ezek közül biztosan nem rootolta egyik sem.
Ettől függetlenül csak csínján ezekkel a fixerekkel mert ha valami baj történne akkor csak szívás lesz belőle.[ Szerkesztve ]
-
Loituma69
őstag
Szerintem pedig amíg garanciális a készülék senki ne mókoljon, vele ezt gyártónak kell megoldania nem a felhasználónak!
r66 Én hétfőn vittem fel pestre az elektrodoki-hoz. Ez a cég szerződött wayteq-val garanciális javításokra! A wayteq honlapon le van írva cím mail telefonszám stb... Ma délután az az rövidesen hívom őket, hogy mire mentek a kütyümmel mert már viszket a tenyerem a hiányától!
Elektrodokit felhívtam közölték a wayteq forgalmazónál van a készülékem semmit nem írtak mi a hiba oka tehát ebből már csak jövőhét lesz. Ajánlom, hogy inkább a wayteq központba vigyétek vagy küldjétek a hibás készülékeket mert ez az elektrodoki nem csinál semmit vele, egyszerűen csak tovább küldi a wayteq-nak tehát teljesen felesleges hozzájuk vinni nem ők javítják. Ezzel csak a kézhezkapás ideje nő, hogy hozzájuk vittem![ Szerkesztve ]
-
bolcsodal
addikt
Érdekes, nálam semmi ilyesmit nem csinál. Angol nyelvvel használom.
Egyébként nagyon tetszik az ICS. Sygic is gyorsult, wifi kapcsolódás egy álom és önmagában a készülék megtáltosodott.Két apróság: 1. flash videók néha kockásodnak (mkv rendben van).
2. A status bar nagyon zavar, de ahogy látm ez ICS fícsör. Miért nem lehetett "auto hide" módban meghagyni?They drew first blood....
-
kelzsoca
félisten
Nálam nem merül le egyik napról a másikra a készülék kikapcsolt állapotban, illetve csak annyit merül, amit a bekapcsolás során "felvesz" 3-4%-ot. (több hete figyelem a merülést, miként alakul)
(#4192) r66
Azért ne általánosítsunk, mert 1-2 user most ezt mondja, az nem jelenti azt, hogy ez mindenkinél így működik
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
apeelme
addikt
Nincs ilyen "egyfajta standby" mód főleg nem kikapcsolt állapotban, max. működő rendszer alatt de ott sem "egyfajta", ajánlom hogy olvasgasd picit legalább a developer.android.com-ot mielőtt post-olsz ide.
A hosszú POWER gomb nyomása "biztonsági" funkcióként van beépítve a legtöbb androidos eszközbe amit a - legalacsonyabb szintű rendszer - bootloader kezel.
Használatakor - mint pl. PC-n is fagyáskor - abban a pillanatban megszűnik az áramellátás az összes hardveren, az esetek nagy százalékában ilyenkor a szabálytalanul leállított operációs rendszer, a be nem fejezett I/O műveletek stb. miatt a fájlrendszer megsérül és egyéb beláthatatlan anomáliák léphetnek fel.
Gondolom a PC-det is így állítod le ugye? Grat!A kattanást azért hallod mert a hangeszköz nem szabályosan van lekapcsolva!
A "kikapcsolás" funkció használata az operációs rendszer által elvégzett tényleges kikapcsolás előtti leállítás folyamatát végzi el. Leállítja a futó szolgáltatásokat, kiirja a lemezekre a változásokat, bezárja a taszkokat szabályosan és még sok minden mást is csinál, majd a rendszer visszaigazolása után az áramellátást megszűnteti. (egy-két dolgot kivéve term.)
Az hogy Te mit gondolsz, az más tészta. Ha problémát van az eszközzel érvényesítsd garanciát!
Én senkinek NEM ajánlom hogy így kapcsolja ki a készüléket (hosszú POWER gomb), mert nem ez a helyes leállítás folyamata!
A témáról nem kívánok a továbbiakban vitatkozni!
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest