Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atus1969

    csendes tag

    válasz mikro80 #3034 üzenetére

    "- Az sd kártya eltávolítása után gyári beállításokra állítsa készülékét; az eltávolítás szabályosan történjen: beállítások -> tárhely -> SD kártya leválasztása"

    Így egy gramm memória nem marad, mivel:

    "- Lehetőség szerint, ugyanitt “erase internal NAND flash”"

    Sajna mivel nem látja, nincs rá lehetőség...

    "- Ellenőrizze, a “Beállítások” -> Tablet adatok menüpontban az adatokat; a saját készülékemen ami szintén Xtab – 100 –as, a következők az adatok: Modellszám: xTAB-100; Android verziója: 2.3.4; Alapsáv: Ismeretlen; Kernel: 2.6.34 ezeknek az adatoknak ha minden igaz stimmelnie kell a frissítés után"

    Sajna csak frissítés előtt ez a helyzet... sőt... a kernelverzió asszem kelzsoca "frissítése" után változott...

    "A saját készülékemen is tapasztaltam a leírt hibajelenségeket, és nekem megoldotta az sd kártya leválasztása, és újracsatolása a tárhelyproblémát. A “szundi” utáni lefagyást nekem a készülék használatának az elején azzal sikerült megoldanom, hogy figyelemmel kísértem a futó alkalmazásokat, és bezártam a fölöslegeseket. Többször tapasztaltam, hogy nem lép ki az alkalmazásból, viszont a képernyőről eltűnik… ezt úgy sikerült kiküszöbölnöm részben, hogy egy új gmail-es email fiókot hoztam létre és az újat adtam meg az xtab –nak, mivel semmilyen alkalmazás nem volt még regisztrálva az új email címre.
    Kérem próbálja ki a leírtakat, és jelezze , hogy mire sikerült jutni!
    "

    Ugye nem kötelező egy szimpla frissítés miatt "új ID"-t kérnem mindenhol???? Ez olyan, mint amikor a rendőr a 90-es évek elején megnézte a személyimet, és mivel a fotón más színű hajat látott, mint élőben, nem akarta elfogadni hogy én - én vagyok....

  • hunlg

    csendes tag

    válasz mikro80 #3034 üzenetére

    Szerintem kimerítő választ kaptál. Mivel ha jól sejtem ahány felhasználó, annyi különböző probléma egy befutó termék esetében.
    Kis szövegértés azért nem árt hozzá, de kiemeltem a lényeget:

    Kérdés:
    1. a készüléket alvó állapotból (röviden megnyomva a bekapcsológombot kapcsoltam ki) pár órás szundi után nem tudom bekapcsolni.
    Csak a reset gomb megnyomása és azt követő bekapcsolás segít.

    Válasz:
    1. figyelemmel kísértem a futó alkalmazásokat, és bezártam a fölöslegeseket. Többször tapasztaltam, hogy nem lép ki az alkalmazásból, viszont a képernyőről eltűnik… ezt úgy sikerült kiküszöbölnöm részben, hogy egy új gmail-es email fiókot hoztam létre és az újat adtam meg az xtab –nak, mivel semmilyen alkalmazás nem volt még regisztrálva az új email címre.

    Kérdés:
    2. A frissítés után azt tapasztaltam, hogy a fájlkezelő az SD kártya tartalmát megmutatja, azonban a belő memória tartalma nem látható.

    Válasz:
    2.Ellenőrizze, a “Beállítások” -> Tablet adatok menüpontban az adatokat; az adatok: Modellszám: xTAB-100; Android verziója: 2.3.4 ( szerintem ez a levél nem mai keltű, mert már fent van az új android a wayteq honlapján)
    -> - Lehetőség szerint, ugyanitt “erase internal NAND flash” ha a hibajelenség nem javulna; mielőtt ezt végzi, ajánlom, hogy az sd kártyán legyen rajta a frissítés a készülék esetleges összeomlása esetén
    Egyébként látom a szerviz is kérte, hogy :
    Kérem próbálja ki a leírtakat, és jelezze , hogy mire sikerült jutni!
    Valószínűleg azért, mert hibát akart kiszűrni azzal, hogy "mire sikerült jutni", mert ha feltehetően nem oldódott meg a problémád, akkor a készülékkel van a gond, amihez már a közbenjárásukra van szükség, és otthon nem tudod megoldani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák