- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
foxi69
tag
Talált már rá valaki megfelelő tokot? Elég speciálisak a méretei...
-
foxi69
tag
-
foxi69
tag
-
foxi69
tag
válasz kriszkrossz #1577 üzenetére
Nálunk van itthon mindkét típusból. Ha leírod, hogy mire is használnád, akkor talán lehet segíteni. A Huawei gyorsasága miatt ne aggódj, nincs vele semmi gond
-
foxi69
tag
A garanciális ügyintézésük kritikán aluli.
Egy 3 hónapos Logitech G9 egérnél jelentkezett a hiba. A nagy sebességű mód csak függőlegesen tartva illetve fejjel lefelé működött. Az egeret visszavittem a vásárlás helyére (jótállási jegyet ugyanis nem adtak, így fogalmam sem volt, hogy ki szervizeli), de 6 hétig nem történt semmi érdemi. Azután jött a telefon a boltból, hogy a 1,5 hónapos távollét után visszajött a szervizből az egér, mehetek érte. Sajnos semmit sem csináltak vele!!!! Azt mondta az üzletvezető, hogy a Logitech visszaküldte"Teszt OK" jelzéssel. Vagyis a javítás nem sikerült, cserélni nem cserélték, a szerződéstől való elállással nem élhettem (nem kaptam vissza a vételárat), úgyhogy "harcolhattam" a pénzemért a Békéltető Testület bevonásával. Azt később megtudtam, hogy a Logitechnél nem is járt a reklamált egér, az pusztán az Extreme Digital szervizében vette át a műhelyszagot.
Végül úgy oldódott meg a probléma, hogy megkeresésemre a Logitech magyarországi képviselete nagyon segítőkész volt és küldtek egy új egeret.
Az Extreme Digitalnál azóta sem és soha többet semmit nem veszek, mert az ügyfél náluk a vételár kifizetése után már egy nagy senki! Nem nekem kellett volna telefonálgatnom és leveleket írnom, hogy a jogos kifogásomat a helyén kezeljék.
-
foxi69
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan iPad Air 5 M1 2022 10.9 256Gb Space Grey 1 év Apple Gar AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.
- Samsung Galaxy Tab A8 Wi-Fi 32GB, 1 Év Garanciával
- ÚJ Apple Pencil 1 - 2 első és második generációs BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉR
- Apple Pencil 1/2 új bontatlan 1 év Apple garancia
- LAUT PRESTIGE Folio for iPad Pro 12.9-inch (2022/2021/2020/2018) tok - Új, bontatlan