- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
válasz
eestipoika #4124 üzenetére
Leírtuk már számtalanszor, hogy a fórumok pont erről szólnak, panaszos userek, tele kérdéssel-problémával, annak akinek nincs gondja-baja nem fog beirogatni sehová, minek tenné, használja a készüléket.
Azon userek meg akik leejtik, ráülnek, fizikai behatásnak teszik ki a készüléket stb.. majd a saját gondatlanságukat a szervizzel próbálják meg helyrehozni, biztos senki sem fogja sajnálni, persze ha megvonják a garanciát (érthető okoból) nekik van a legnagyobb hangjuk a fórumokon.
Neked pedig azt javaslom, ha ennyire problémás a készülék, akkor szabadulj meg tőle, itt a fórumon (sem másik fórumon) az általad leírt dolgokkal senki nem fog tudni mit kezdeni.
-
kelzsoca
félisten
válasz
Bikkrom #4129 üzenetére
Az edigitalhoz ha leadjátok, akkor ingyenes lesz, mivel a vissza utat a szerviz állja.
(#4128) szojika80
Ne frissítsd, mert a frissített rendszer már nem lesz magyar nyelvű, azt én tettem azzá, további problémák és bugok is előjöhetnek, amik szintén javításra, vagy eltávolításra kerültek általam.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
k.mark87 #4196 üzenetére
a factory resetet nem kellene beleírnia mert nagyon háklisak náluk az ilyenekre és volt aki már ilyesmi miatt veszítette el a garanciát.
Kizárt dolog, az ügyfélszolgálatos hölgy valószínűleg azzal sincs tisztában mit jelent a factory reset, ő nem egy hozzáértő, csak egy átvevő.
Ugyanis ha tisztában lenne a szó jelentésével nem mondana ilyet, mivel még módosított szoftver miatt sem vonták/vonják meg senkitől a garanciát.[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
BomiBoogie #4273 üzenetére
Öhm, omg...
Köszönöm hogy leírtad, már nem az első eset, hogy az ügyfélszolgálatos hölgy magánakcióba kezd, vagy valami orbitális hülyeséggel bombázza a beérkező ügyfeleket.
Mindenképpen jelzem a WayteQ felé. -
kelzsoca
félisten
válasz
BomiBoogie #4284 üzenetére
Majd most megtanulja, hogy nem kommentál a termékek mellé, a fönöke már értesítve is lett, nyilván nem fogja megdícsérni, ha továbbra is ilyen visszajelzések érkeznek, akkor tényleg nem onnan fog nyugdíjba menni.
-
kelzsoca
félisten
válasz
BomiBoogie #4292 üzenetére
Persze, azt senki nem szeretné, csak jelezve lett hogy ezt így nem kellene.
-
kelzsoca
félisten
válasz
BomiBoogie #4392 üzenetére
Engedd meg hogy pár szóban reagáljak a történtekre.
Amennyiben a szervizbe érkezéskor a készüléken található ütődések/kopások vagy egyéb sérülések nem lettek rögzítve, azért valójában nem a tulajdonos a felelős, mivel tudtommal azért ül ott az ügyfélszolgálatos kisasszony, hogy a készüléket átvételkor ellenőrizze, és az ilyen dolgokat a felvételi lapon rögzítse.
Nem biztos hogy bölcs dolog emberi mulasztás miatt a szervizt vagy akár a gyártót is leírni, de megértem hogy mérges vagy.
Egyébként még az is lehet hogy a szervizben nem is járt a készülék.
Pribátban kérek egy munkalapszámot, kicsit utánajárok ennek a sztorinak. -
kelzsoca
félisten
válasz
BomiBoogie #4398 üzenetére
Így van, ezért is fontosak az ilyen visszajelzések, mint amit most Te adtál, sajnos az ügyfélszolgálatos hölggyel korábban is voltak már problémák.
Az esetet jelzem a WayteQ felé, ha esetleg van munkalapszámod és elküldenéd, azt megkösztönném, ez alapján gyorsabban a végére lehet járni a dolgoknak. -
kelzsoca
félisten
válasz
bolcsodal #4410 üzenetére
pláne ha az átlag Gipsz Jakab nekiáll az MTK Engineering Tools-al kattintgatni ide-oda anélkül, hogy halvány fingja is lenne arról mit csinál...
Az MTK Engineering Tools-ban végzett módosítások a garancia elvesztését is jelenthetik, mivel vannak olyan opciói, amik végleges módosítást eredményezhetnek, tehát nem véletlenül nem ajánlott/támogatott.
-
kelzsoca
félisten
válasz
bolcsodal #4414 üzenetére
Szerintem ez még aktuális, esetleg ha anyagilag nem megterhelő érdemes lehet egy pót akkumulátort vásárolni (talán 2500ft körül mozog) így a készülék megszakítás nélkül használható, az akkumulátor bevizsgálás-csere meg lehet hogy több napot vagy akár hetet is igénybe vehet, nem tudom miképp kezelik a szervizben.
-
-
kelzsoca
félisten
válasz
MinionFlasH #4465 üzenetére
Csak ügyesen, partícionálással kapcsolatosan mindent megtalálsz a blogomban.
-
kelzsoca
félisten
válasz
attilav2 #4480 üzenetére
Redmi 1s-re akarok majd váltani
Hétvégén akciós áron be tudod szerezni, ha éppen szeretnéd.
-
kelzsoca
félisten
-
kelzsoca
félisten
válasz
eestipoika #4547 üzenetére
Természetesen nem elfogadott, ezért is jeleztem az illetékesek felé a történteket.
-
kelzsoca
félisten
válasz
Ace owner #4550 üzenetére
Sajnos még a hivatalosan csepp és porálló készülékek porosodása, és vagy beázása esetén is megtagadják a garanciát, nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva, nem egy esetet olvastam pl: a motorola defy készülékek topicban még korábban, vagy mondhatnám a vízálló samsungot, amit beázás után a szerviz nem volt hajlandó garanciában javítani.
-
kelzsoca
félisten
válasz
Hyperion #4558 üzenetére
Átpartícionált állapotról nem tudsz 1:1-be visszaállni a gyári romra, mert bootloop lesz a vége.
Recoveryben le kell futtatni az aroma telepítőt, és abban is a gyári állapotra kell visszaállni, ez után indíható el a backupból visszarakott rendszer, és így már be is fog töltődni.Tehát:
1. wipe data
2. backup restore
3. aroma telepítő gyári állapot kiválasztása
4. rendszer indítása[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
eestipoika #4643 üzenetére
Szerintetek ez mennyire garancia visszadobós eset?
A szerviztől függ, vagy-vagy..
-
kelzsoca
félisten
válasz
eestipoika #4647 üzenetére
Az alaplap sérülhet sajnos, de ez bármelyik telefonra igaz, még az iphone-ra is, ami 3-4x ennyibe kerül mint a talk 5h.
-
kelzsoca
félisten
válasz
Ace owner #4652 üzenetére
Bocs, de:
Alaplap hiba (kamera nem működik, wifi, bluetooth szintén)
Ez még véletlenül sem típushiba, ez akkor történik ha pl: valaki ráül a készülékre, meghajlik a zsebében (feszül) vagy esés következtében a nyákon hajszálrepedések keletkeznek.
Az hogy a fenti nem rendeltetésszerű használatot ki ismeri el a szerviz felé, gondolom nem kell mondani hogy ha nincs látható nyoma a fenti sérüléseknek senki nem vallja be, mindenki szeretné garanciálisan javíttatni, amikor meg a szerviz jogosan visszadobja az ilyen készüléket megy a szájkarate. -
kelzsoca
félisten
válasz
Gremovan #4787 üzenetére
Ez már nem egy friss készülék, akkor amikor igazán kellett, megvolt a közösségi támogatás is, és nem csak a készülékhez készült módosítások, de custom romok is akadtak, egy fórum/közösség eltartja saját magát is, nem kell ahhoz folyamatosan a "kezét fogni"
Illetve ehhez a készülékhez a gyári rom (szoftververzió) tökéletesen megfelelő, egy esetleges kitkat frissítés csak rontott volna a készülék megítélésén, és az elégedetlen userek mentek volna sorra vissza a gyári rendszerre, ami mellé csak arról szólt volna a fórum, hogy a friss rendszerrel mennyi probléma van, sajnos 5 év alatt, ezt minden általam/általunk (Next Generation Team) támogatott készülék esetén el kellett nézni...[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
MinionFlasH #4803 üzenetére
Sajnos fizikai sérülés esetén máshol is megtagadják a garanciát, ismerős járt nemrégiben úgy hogy a szinte új iphone 6-os készüléke leesett és megsérült az oldalán, a kijelző/touch nem tört be, és valami teljesen más hiba miatt vitte volna vissza a készüléket, de elutasították fizikai behatás miatt a garanciális javítást, nesze neked 200k-s telefon...
Új hozzászólás Aktív témák
ma Jókora telefont dobott piacra a WayteQ, amely igen csábító árral próbál vásárlókat szerezni. Szolgáltatói kínálatban nem számíthatunk rá, de a kártyafüggetlen piacon tarolhat.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Windows 11
- EA Sports WRC '23
- iOS alkalmazások
- Arena Breakout: Infinite
- DIGI internet
- Az Apple szerint a Macben 8 GB-nyi memória 16 GB-hoz hasonló
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- IPhone 11 128GB gyári független megkímélt akku 100%
- Eladó iPhone 14 Pro 256 GB Space Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - L7168
- Xiaomi Redmi 11 Pro 5G gyári független dual 2024.10. 04. EMAG garancia
- Samsung Galaxy A34 5G gyári független 6/128GB 2025.11.19. EMAG garancia