- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"...de ha éjszakára fel lehet tenni akár a hagyományos 220-ra a kocsit,.."
A köznyelvből úgy tűnik sose fog kikopni a 220 / 380V, pedig már évtizedek óta 230 / 400V a szabvány.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Matada2.3 #13 üzenetére
Szerintem hamarosan úgy is beindul itt is az elektromos autózás vs. realitások témakör.
Én azért pár apróságot bedobnék a közös tudatba:
1.: A kúton a benzin és a gázolaj nagy mértékben az adók miatt kerül annyiba, amennyibe. Az ár több, mint fele a jövedéki adó, a KKKSz ("készletezési díj") és az Áfa. Amíg kevés az elektromos autó, polkorrektségből elnézi az állam, hogy ezt nem fizeti meg az elektromos autó tulajdonosa. De ahogy anno az LPG / CNG üzemanyagnál is történt, itt is előbb-utóbb bizony be kell jönni valami adófélének, különben nagyon sok adóbevételről kell(ene) az államnak lemondania. Amiről nem fog lemondani...
2.: Az elektromos autó annyira környezetbarát, amennyire az elektromos hálózatba pumpált elektromos energia. Itthon ez főleg atomenergiát és fosszilis erőműveket (szén, földgáz) jelent, a megújuló energia szerény szelete csak a tortának. Csakhogy már így is alsó hangon importra szorul az ország, és bár optimisták az előrejelzések, de ha jelentősen nőni fog az elektromos autózás, akkor bizony kis hazánk tartós energia-importra rendezkedhet be. Plusz lehet építeni Paks3-at is egyből...
3.: Ami nagyon kellemetlen lehet még a hazai elektromos hálózatra, csak gondoljunk bele, hogy a "sima" 230V-os hálózaton mondjuk 10kW-ot vesz fel a kocsi töltése a gyorstöltővel. Este meg mindenki az utcában rádugja a sajátjára a kocsiját....
Félreértés ne essék, nem vagyok az elektromos autózás ellen. Csak a megfelelő háttérre (úgy jogi, adózási, mint elektromos) lenne szükség hozzá.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest