Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    DE nem arról volt szó , hogy dx12 alatt már nem lesznek olyan fontosak az eszköz meghajtó driverek és emiatt nem lehet majd mutogatni a VGA gyártójára, hogy rosszul megy a játék?
    Csak a játék készitőjén mulik majd, hogy menynire optimalizálja ?
    Vagy valaki megint hazudott, csak ugy mint , hogy akár duplájára is gyorsulhatnak a játékok, mert nem lesz CPU meg VGA limites az alacsony elérés miatt .

  • repvez

    addikt

    válasz Abu85 #55 üzenetére

    Persze kellenek az eszközillesztők , mert anélkül nem müködne rendesen, de ugy volt a megjelenés elött tálalva, hogy kikerülnek a driverekből azok a részek amik a különböző játékok optimalizációjához és támogatottságához kell , ez mind az adott játék fejlesztője fogja megtenni, a VGA gyártója csak azzal foglalkozik mai a hardveréhez kell , de a többit a játék készitője, igy mindenki a saját termékét támogatja mivel azt tudja hogy müködik.

    Ehelyett még mindig azért jelennek meg a driverek, mert egy játék kijött és azon kell javitani.

    Amit leirtál az meg még szomorubb, hogy ahogy irod, hogy lassan elérik a optimalizációt a driverekben .Hát még joformán el sem indult a dx12/mantle vonal és máris vége a fejlesztésnek, ugy hogy érdemi fejlödést ugrást nem is láttunk ?

    nincs , kevesebb terhelés a hardvereken, nincs több fps, nincs több objektum, nincs több ai , nincs látványosabb grafikai fejlödés.nincs több szálú /magú egyenletes kihasználtság

    mikor lesz ezekből tényleg valós elöny? már 2 év elmúlt, hogy megjelentek a dx12es cuccok már van nativ játék is rá , már megjelentek olyan hardverek amiket kifejezetten ezekhez a feltételekhez terveztek, VGA, CPU stb...
    és az előző generációhoz képest semmi érdemi változás nincs. csak az , hogy elszálltak a hardverek árai.

Új hozzászólás Aktív témák