- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- Netfone
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #139 üzenetére
szerintem te direkt trollkodsz , mert
- nem életképtelen az elektromos ... az emberek (akik átlag 40 km-t se mennek naponta) többségének megfelelő technológia (például az én rokonságomban és baráti társaságomban nincs senki aki átlag 40km-nél többet menne és nem hivatásos sofőr persze van aki havi 1x megy 1000 km-t és hasonlók... de azért a többség szinte sosem megy 200 kmnél többet autóval egy seggel) de ha az én ismerettségem nem is átlagos akkor is legyen az emberek 2/3-ának elég a villanyautó hatótávja (200km és akkor a mostani drága elektromosokat el is felejtjük a 400 km-es hatótávval és gyors töltéssel)- nem vagyok Tesla fan, de a Tesla jelenleg szoftverben és hajtás lánc hatékonyságban és elektronikában a legjobb... Elég megnézni pár hozzáértőt amikor bontják szét mondjuk az invertert... Azt elismerem, hogy a többi gyártó nincs annyival lemaradva amennyivel hasonló hatótávra képes modell olcsóbb vagy jobb anyaghasználattal rendelkezik. Én se Teslát választottam 8,5 millióért (mert nincs), de 15 (eNiro / Kona 64-es akkuval esetleg Ioniq5), 20 (BMW i4 alap vagy ) és 30 (eTron) 40 (eTron GT) millióért sem Teslat választanék...
- koszt bizonyítottan kevesebbet bocsát ki egy elektromos autó... Mert az üzemanyag égetésével járó szennyezés nincs helyben + van regeneratív fékezés tehát nem használja a fékbetétet sem (vagyis minimálisan de például a mi autónk 8 km alatt - kivéve satufék) ... A nagyobb súly miatti gumi kopás meg városban nem releváns mert ott az átlag sebesség 30 km / óra és nem nagyon van gumi koptató tényező normális vezetésnél.
- mindennek van előnye és hátránya... de ha van lehetősége a társadalomnak optimálisan javítani élet feltételeket miért ne tenné?
- abban azért opr-nek igaza van hogy nem egy fapad Golffal kell hasonlítani, hanem egy hasonlóan extrázott autóval ... Nálunk Peugeotnál a belső égésű hasonló autó 7 millió körül lett volna mi 11-ért vettük (tehát itt 4 millió a különbség - pályázat miatt csak 1,5 volt ... ebből 1 év alatt kb 500e-t már visszahozott)
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #139 üzenetére
Tehát jól értem, hogy az nem természetes igény, amikor nem tudják kiszolgálni a keresletet és mondjuk Teslákra már hónapos várakozási idők vannak, miközben kb évente duplázzák a kapacitásuk és rekord eladásokat produkálnak.
Tehát az nem valós igény, hogy tisztább, halkabb és egyszerűbb hajtásláncú autót vegyen valaki, és esetleg még otthon is tudja tölteni.
Köszi, hogy elmagyaráztad, így minden világos már#142: Mondjuk egy lámpától kigyorsításnál nem fogja bőgetni a motort, lámpánál állva nem fogja túráztatni a motort, nem fognak rá kipufogó tunningot szerelni, és ilyen apróságok.
Rolly: Szerintem az nem prémium, ahol állatokról lehántott szervekkel burkolják a belteret, vagy csillogó krómozott fityfaszokkal van tele a belső Legyen matt, újrahasznosítható, fenntartható. De ezzel nem vitatkozni akarok, mert ez is többnyire ízlés kérdése, csak örülök, hogy van választék és létezik minimalista belső is, nem csak az a bunker jelleg, az indokolatlanul vaskos középkonzollal meg lakkozott-krómozott belső felületekkel.