- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eheti rongyrázós önigazolós posztunkat olvashatták.
merugye bmw-t kell venni, másképp meg is áll az élet...de legalább jó sok pénzt eltoltál a háztól értelmetlenül.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kérlek segíts, mire kellene irigynek lennem.
tény, hogy ennyi pénznek kevesebb, mint a feléből vehetett volna egy hasonlóan három éves, jó állapotú, teljesen használható sima benzines autót. kicsit több, mint a feléből újat.
a villanyautókról szóló hírek szerint a villanyautó típusok zöme jobb, mint a bmw i3.
summa summárum: drágán vett gyenge minőséget. de legalább szép hosszú cikkben próbálta meggyőzni saját magát, hogy jól tette.
nem tette jól.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz twollah1976 #7 üzenetére
mondhattad volna hamarabb
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Braddock #112 üzenetére
hány irigy hozzászólást láttál?
a többi hsz-re ömlesztve:
- lehet olyat érezni, hogy villanyautóból visszaülsz benzinesbe és akkor az ócska. főleg, ha egy 1.0 háromhengeres HiábaTaposodParaszt szintű autóba ülsz vissza.
- a töltésről: egy tesla nagyjából egyheti fogyasztásunkat tárolja. vagyis ennyit kellene beletölteni, ha autózott vele valaki. tehát azt gondolni, hogy lapály árammal gond nélkül tölthető lesz, tévedés. sehol nem fogja elbírni az elektromos rendszer, hogy hirtelen 10x annyi áramot kellene szolgáltatni. pláne nem fog hirtelen kinőni a földből még öt darab paks2.
- az elektromos áram a töltőcsonkon üzemanyaggá alakul. ezt nem én mondom, hanem a kormány. tájékozatlanok kedvéért 2017 nyarán dolgozták ki a koncepciót, és 2018-tól hatályos, hogy az autóba tankolt üzemanyag jellegű elektronra rászámolják a jövedéki adót. tehát arról álmodozni, hogy majd egyszer mi lesz, ami valójában évekkel ezelőtt megtörtént, eléggé tájékozatlanságra utaló jel
- nemrégiben söpört végig hullámszerűen a töltőhálózatokon, hogy már ingyen nem, csak pénzért lehet tölteni. nesze neked olcsó autózás.
- a kézi-automata váltó vitához: nagyon gyakran van olyan helyzet, amikor kiérződik, hogy az automata váltó nem jó mindenhova. ez nem jelent semmit, mert az emberek változhatnak, és mondhatják azt, hogy ha az esetek többségében jobb az automata, akkor cserébe eltűrik azokat az eseteket, amikor nem. különösen akkor jön ki, hogy mennyivel sz.rabb az új technika, ha csomagban kapod az új váltót, a downsizingelt motort meg a friss környezetvédelmi normát.szeretném leszögezni: részemről mákszemnyi irigység sincs a hozzászólásaimban. nekem van egy autóm, amit lehet vezetni, meg van egy másik autóm, amivel lehet közlekedni, én elvagyok azokkal. de hogy bmw-t nem vennék, ha korbácsolnának se, az biztos, amilyen rossz híre van duplán is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #89309696 #129 üzenetére
itt a lakótelepen 1x25amper jár. a többi meg ha jut.
tehát 230V*25 amper=5750 watt áramot tudsz kiszívni a drótból, hogy töltsd az autódat. erre van a komplett hálózat, felhordó hálózat, gerinc, erőműrendszer, stb. minden méretezve. ehhez képest a csúcs töltők 450 ezer wattal tudnak tölteni. tehát a FAJLAGOS, értsd: per koponya vagy per család töltési igény az nagyon simán nagyon bőven a tízszeresére tud nőni.ez tökre nem gond addig, amíg csak 1-2 villanyautó lézeng a lakótelepen. de ha mindenkit elkap ugyanez a betegség, hogy csak villany és semmi más, akkor nagyon hamar betérdel az elektromos rendszer, nagyon sokkal hamarabb, minthogy mindenkinek legyen. ja, és rezsicsökkentett hálózatbővítésre ne számíts, mert nem adja ki a matek.
példa, amire az automata nem jó: országút, kamion mögé beszorulsz, szembe forgalom, nem tudsz előzni. majd szembe forgalomban kis szünet, lehet előzni. ezt a helyzetet az automaták zöme, különös tekintettel a downsized euro6dtemppel sújtott motoros autókban, nem tudják kezelni. kéziváltóval meg sima ügy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
válasz SyMbioTe #136 üzenetére
"Már bocs, de nem érted meg, hogy nem lesz olyan, hogy hirtelen 10x annyi.": két dolog:
- egyrészt nem kell hirtelen 10x annyi autó. elég pár százalékos növekedés, amit egy helytelenül alkalmazott támogatási programmal simán el lehet érni
- másrészt mi a hirtelen? atomerőművet, ha nagyon hirtelenkedve építenek, 5-10-15 év alatt dobnak össze. hálózatot, a mai gazdasági körülmények között, 30-50 év alatt upgradelnek.
30 év távlatában se lesz annyi plusz villanyautó, ami a mostani szintű hálózatnak gond??? mersz rá nagyobb összeggel fogadni?mert mi történt eddig: volt nulla villanyautó, lett (mondjuk) 20 ezer, közben nullát fejlesztettek a villamosenergia rendszeren. és pontosan ez fog történni a későbbiekben is, "ahhoz képest" nem túl gyorsan nőni fog a villanyautók részaránya, miközben tartósan pontosan nulla marad a fejlesztés.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Leírom neked is : 10A - es a hálózati töltő.": persze, írd csak le sokszor, én meg hozzáírom: értelmetlen információ, nem jelent semmit.
az, hogy a töltő 10 ampert vesz fel a hálózatból vagy 100-at, az csak annyit jelenet, hogy azt az egy adott autót mennyi idő alatt tölti fel. ettől még egy parkolóban parkoló összes autó teljesítményigénye nem változik, amennyiben az akkumulátorpakk kapacitása nem változik attól, hogy milyen töltővel töltöd.panelben miért akarnék itthon tölteni??? mert lemerült?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
azt vélem felfedezni, hogy a "gond nélküli kezeli a problémát" kifejezés mindenkinek mást jelent.
az a vélekedés is kialakult bennem, hogy nem mindegy, miből ül be az ember egy mai modern autóba, esetleg mai modern automata váltós autóba. könnyen előfordulhat, hogy van egy csomó autó, amiből átülni havaj.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Donki Hóte #191 üzenetére
ha a mostani zöldek nem heccelik fel az embereket, akkor az emberek tudnák, hogy nem lesz paks bővítés.
csere lesz.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
válasz #50192640 #280 üzenetére
persze, megszoktam már, hogy minden nettó trollkodás, ha nem értek egyet a másikkal.
nem az számít, hogy valójában hol történik a károsanyag kibocsátás
az számít, hogy valakikben felmerül, hogy ők annyival előbbrevalók, hogy helyes, ha a szennyezésüket mások fogadják be. ez pontosan ugyanaz az álszent mocsokság, mint amikor a fejlett nyugat szemetet exportál ázsiába, és úgy tesz, mintha ott szabályosan hatástalanítanák.egyetlen pesti se kapott olyan előjogokat, hogy más ablaka alá piszkolhasson.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #50192640 #287 üzenetére
nincs mindenki ellenem, több hsz-t is olvastam itt, amelyekből látszik, hogy az írója képes józan ésszel gondolkodni és ugyanarra a végeredményre jutott, mint én.
ha a túlhájpolást úgy definiáljuk, hogy adott autómárkánál mekkora a különbség a vásárlói hit és a valós minőség, megbízhatóság között, akkor a bmw a második legtúlhájpoltabb márka. 3 éves használt i3-at venni ilyen áron az minden gazdasági racionalitást nélkülöz. ez megalapozza, hogy negatív véleményt írjanak róla.
szóval maradjunk abban, hogy ha megalapozottan igaz egy vélemény, akkor az nem trollkodás, és lehet, hogy mindenki szembe jön, de akkor a mindenki téved.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
itt: [link] meg lehet tekinteni az ország villamosenergia felhasználását terv-tény alapon. beállítottam a kezdő időpontot 13-án (ma) nulla órára, a végét ma délre, és azt látom, hogy a lapály (nettó terhelés és termelés terv) 3300MW fölött van végig. Paks1 4x440MW ha jól tudom.
tehát paks1 folyamatosan padlógázon megy, lapály idején még két gigawattot elő kell állítani valamivel, és a déli csúcs 5300MW környékén volt.
a csúcsra vonatkozó állítás minden bizonnyal módosult volna, ha délutáni csúcsidőszakot is beleveszek a grafikonba.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
az önigazolásban az a fő tulajdonság, hogy sosem ismerik be, ha tévednek, mert akkor azt is be kellene ismerni, hogy a rossz választásnak megfelelően cselekedtek.
ezért vagy kénytelen erőlködni, hogy én tévedek. a valóság ezzel szemben az, hogy drágán vettél bmw-t, ennél csak jobb választási lehetőségeid voltak, és ezt most igazolnod kell, hogy ne álljon be a disszonancia a gondolkodásodban.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Tikakukac #297 üzenetére
egy kibocsátás-mérési kampány keretében rendőr kiterelt a parkolóba, beledugtak egy szondát a kipufogóba és mértek. 0% lett. ugyanennyi volt a zöldkártyán is.
tehát az az autó 0% nitrogénoxid kibocsátással rendelkezik.
szerencsére az autó kipufogójába dugták a szondát.... egyébként lehet, hogy levették volna a rendszámot
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
-
-
ha három évig megtartod, akkor az is számít, hogy három év alatt ne változzanak jelentősen az üzemeltetés feltételei. tehát ha beleszámoltad, hogy ingyen parkolsz, akkor három évig maradjon az ingyen parkolás. három évig ne legyen semmi baja, ne kelljen javítani, stb. szinte biztosra vehető, hogy az üzemanyagnak használt áram jövedéki adója jelentős kiadássá válik a közeljövőben. hogy számíthatsz-e három évig arra, hogy ugyanilyen feltételek mellett tankolhatsz áramot, az kérdés. szerintem nem. de biztos, hogy vagy hamarabb mint 3 év, vagy nem sokkal több mint három év után el fogják rontani ezt a lehetőséget.
haverom 4.1-ért hozott el két éve egy új j astrát. ha te havi 30k+ forintot spóroltál, az 12 hónapra mondjuk 400k. vagy 500. tökmindegy. három év alatt plusz 2.9 milliós kiadással spóroltál másfél misit.
ha nem benzinesben gondolkodsz, abban is komolyan hiszek, de ezt most nem fogom webes turkálással alátámasztani, hogy hároméves villanyautóból sok más típust is vehettél volna a 7 misis korlát alatt. kétségtelen tény, egyiknek se lenne az orrán propeller, ami önmagában is jelentős pénzt ér.
bombaüzlet, mondhatom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
a hagyományos járművek hagyományos akkumulátoraira olyan szinten kiépült az újrafelhasználási ipar, hogy ha akksit cseréltetek a kocsiban, azért gyakorlatilag megverekszenek a boltosok. az alapján, amit én láttam, az ólom-kén akkumulátorok összegyűjtése és reciklálásra való elszállítása jó üzlet, csak abból a boltból, ahol legutóbb akksit cseréltem, csak aznap, amikor ott voltam, 8 tonnányi akksit vittek el újrafeldolgozásra.
ebből én azt tudom extrapolálni, hogy ugyanez meglesz a villanyos/hibrid akksikra is. komolyan hiszek benne, hogy az akksik miatt nincs okunk hosszú távon aggódni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
azt írtad, hogy 3 millió különbözetet kell kinullázni havi 30+ ezerből.
meg írtál olyat is, hogy "ha megtartom három évig".
havi 30 ezerből 3 misit pont 100 hónap alatt nullázol ki, ami 8 év 4 hónap.
ha pont három év alatt akarsz kinullázni 3 misit, az havi 83 ezer 333 forint.nekem nem jön össze a matek. az alapján, amit leírtál, neked se. most vagy nem írtál le mindent, vagy neked se jön össze a matek.
azt, hogy mi igaz a belsőégésűekre, hagyjuk, mert egy konkrét villanyautó típus a téma.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
arra próbáltam célozni, hogy azt az időpontot, amikor a létformánk fenntarthatóból átfordul(t) nem fenntarthatóba, szerintem nem helyes a jövőbe tenni.
eddig se volt fenntartható, de a koronavírus megmutatta, hogy mi minden baj van vele.
szerintem.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #50192640 #341 üzenetére
szerintem gazdaságosság szempontjából az autóvásárlás a következő két véglet lehet:
1. gazdaságos autót akarok
2. "beleszerettem" az autó valamilyen tulajdonságába/tulajdonságaibanem hiszem, hogy a kettő között van átmenet, de erről hajlandó vagyok vitatkozni.
aki gazdaságos autót akar, az igenis két évig krampácsolja az excelt, olvassa el az internetet a-tól z-ig, és utána döntsön. aki meg érzelmi alapon döntött, az vállalja fel. amikor pedig a világ elé tárja a döntését, akkor az 1-es mutassa is meg, hogy tényleg gazdaságilag is helyes volt a döntése, a 2-essel meg együtt röhögjünk egy sort a szerviz számlán.
de a kettő között nemigen van átmenet. azt mondani, hogy azért bmw, mert az milyen gazdaságos, ennek egy oka lehet: nem meri felvállalni, hogy érzelmi alapon született a döntés. érzelmi alapon hozott döntésre keresni a gazdaságossági adatokat meg sima önbecsapás, esetleg hazugság. na ezt nem kellene.
én például felvállalom, hogy az előző autóm is, meg a mostani is, nem gazdaságos döntés. vagy mondhatom azt is, nekem megéri, hogy vigyorogva szállok ki az autómból. más fórumtárs meg mondhatta volna, hogy neki a gazdaságosság az első, és akkor vesz egy benzines corsát vagy egy 1.0 htp skodát. azt nem mondjuk, hogy a gazdaságosság az első, ezért vettünk bmw i3-at, mert ez egyszerűen nem igaz.
ezt én álszent képmutatásnak tartom, és ez az oka, hogy elmondtam a negatív véleményemet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
a btk arról szól, hogy van egy értékrend, amit ráerőszakolnak 10 millió magyarra. most arról nem beszélek, hogy a matematika univerzális értékrend, erőszak nélkül is vonatkozik mindenkire.
másrészt aki publikus hozzászólást ír, az hozzám is szól, tehát van hozzá közöm.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
az a bőven 95% fölötti hatásfok nagyjából 60%.
az ökölszabály szerint kapacitás 10%-ával 16 órán keresztül töltjük az ólomakkumulátorokat. Ami pont 60%-os hatásfok.
Nem látom indokát, hogy a többi akksinál miért lenne más. Töltés közben annyira melegszik, hogy vagy hűteni kell, vagy lassítani a töltést. Sok veszteség a meleg.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
valóban, mekkora hátrányból indul a benzines, lássuk csak:
- az én g astrámhoz itt a szomszéd sarkon levő szerelő is ért. ugyanígy, ha nem valami nagyon extrém autót vettél, akkor értenek hozzá. a teslát Bécsbe kell hordanod.
- ha kikapcsolom a gyújtást a g astrában és kihúzom a kulcsot, akkor az autó ki van kapcsolva, *hatástalanítva* van. a villanyautók (tesla included) meg működnek tovább, akár 800 voltra feltöltött akkupakkal.
- fentiek miatt a g astrát egy frissen szalajtott szerelő is szerelheti, a villanyautók felnyitásához 15 tanfolyamot, 30 plecsnit és minősítést meg kell szerezni.
- a villanyhoz kalibrált szerelőből kevés van, tehát nem annyiért fogod alkalmazni, mikor mindenki más is elcsábítaná, tehát nem annyi lesz a rezsióradíj
- az astrához nagyjából minden van a polcon. begurul a szervizbe, megmondják, x baja van, z forint, kellnemkell, pár óra és készen van. a tesláknál meg a villanyautóknál meg várólista. és ha kiderül, hogy mi baja, akkor megrendeljük. majd megjön hat hét múlva. és fődarab csere van, alkatrészt nem cserélnek (a teslánál legalábbis)
- fent már írtam, hogy a teslát bécsbe kell hordani, de a többi villanyautót is erre minősített szervizbe viheted csak. egy nissan leafet nem vihetsz be tetszőleges rönyó márkaszervizbe, mert nem értenek hozzá és nincs certjük.
- a g astrámon az éves szerviz díja annyi szokott lenni, amennyiért bécsben visszaköszönnek a szalonban.
- ha letérdelt az autó, az astrát 1-2 nap alatt talpra állítják, mert vagy van hozzá minden kéznél, vagy másnap reggelre meghozza az unix vagy a bárdy. a tesla alkatrészt meg majd küldik az usákok valamikor. addig gyalogkakukk vagy.soroljam még? úgyhogy az olcsóbb szerviz című mítoszt érdemes átgondolni még, és belekalkulálni minden más költséget is. nem csak annyiba kerül a szerviz, amennyi a számla sarkában van. egy egyszerűbb, tucattermék benzines karbantartása nagyságrendekkel egyszerűbb, mint egy villanyautóé. karbonvázas bmw? lol, sehol nem javítják, ha lezúztad, gtk, kuka.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Önmagában nem alaptalan gondolat, hogy a g astra meg a tesla nincsenek pariban, de azért azt gondoljuk hozzá, hogy a g astra az kiváló archetípusa az a-ból b-be járműnek, meg a családi csapatszállító járműkategóriának olyan emberek esetén, akiknek az autó közlekedőedény. én g astrát írtam, de írhattam volna skoda fabiat, golfot, focust, hunyadi i30-at, suzukit, stb. stb. minden márkától több típust is, amire igaz az, hogy begurítod a sarki szerelőhöz és megjavítja.
ugyanilyen szempontok alapján a tesla sem rossz példa, mert ahogy a teslához nem nyúlhat hozzá senki 3-4 fokozatú erősáramú vizsga nélkül, ugyanúgy az i3-hoz se, meg a leafhez se, meg egy villanyautóhoz se.
tehát csak látszólag hibás érvelés, amit írtam, ha az astra nem astra, hanem a járműkategóriájából kiragadott példa, akkor már helyes az egész.
vagyis ha összehasonlítom, hogy nekem pl. csináltak a g astrán éves szervizt 27 rugóért, ebből a te hsz-ed szerint kell 8, 216 rugó, vagy egyszer kiviszem bécsbe a teslát, akkor már egyáltalán nem nyilvánvaló, hogy a villanynak van előnye. és ez nem is fog változni addig, amíg a benzinest "mezítlábas" szerelő is szerelheti a sufniban, a villanyost meg csak kiképzett, vizsgázott, pecsétes papíros szerelő felülvizsgált, tanúsított szervizben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Feketelaszlo #425 üzenetére
Ha kikapcsoltam az astrámat, bármelyik szerelő hozzányúlhat, nincs további korlátozás.
Ha javíttatnám a leafemet (nincs leafem), akkor csak arra jogosított márkaszervizben nyúlhatnak hozzá akkor is, ha hétköznapi baja van (pl. féktisztítás), és csak arra jogosított, vizsgázott szerelő nyúlhat hozzá az elektromos hajtás elemeihez.
[link] ez alapján, nissan leafekről szól a cikk
a linkelt cikk szerint évente vagy 20 ezer kilométerenként kell a leafeket időszaki szervizbe hordani és 30-70 ezer forint az átlagos díj. ha ennyi az átlag, akkor ott van drágább is. egy átlag benzinesnek nincs 70 rugó az éves szervize.
ugyanitt leírják a plusz képzettség követelményt is.
tehát eszerint a cikk szerint egy "mezítlábas" villanyautó éves karbantartási költsége több, mint egy közlekedőedény kategóriájú benzinesé, még akkor is, ha a villanyosban nincs kettőstömegű lendkerék meg hasonló problémabánya.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Ennyi energia elfűtéséhez szerintem több száz fokra kéne hevülnie az akkunak egy 20-30 perces gyorstöltés közben! Nem hihető.": de, hihető. az összes villanyos autó, amelyiket jól lehet gyorstölteni és lehet gyilkolni versenypályán is, az hűti az akksikat.
tehát beletolsz X KWh energiát, abból rögtön elmegy 0.15*X arra, hogy közben hűtsd.ugyanezért van, hogy a teslákat nem lehet versenyautó szinten hajtani. mert szétfőzi az agyát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Összekevered a töltési meg a kisütési veszteséget.": nem kevertem össze, a kettőről írtam egyszerre.
az állítás az volt, hogyha nagy lenne a töltési veszteség, akkor nagyon melegedne az akksi. erre írtam, hogy ez igaz, azért nem olvad el, mert rendes autóban hűtik.
a teslának pedig az akksijával is baj van, ezért nem tud például kettőnél többször gyorsulási versenyezni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
[link] "A magyarázat az, hogy a Model S motorja állandó mágneses forgórészű, amit emiatt hűteni kell."
"hajtásláncon csak olyan 5-8% szokott elmenni ismereteim szerint": az én ismereteim szerint az elsőkerék hajtás 18%-ot visz el, a hátsó 22-25-ot, a full pedig majdnem 40-et. ezt meg lehet nézni a totalcar.hu erőmérő keresőszavakra rákeresve a tecsőn.
a nyomatékcsúcs meg vagy 6000-6500 között van szívó benzinesnél, vagy nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Donki Hóte #532 üzenetére
egyszer próbáld már meg eltalálni a valóságot villanyautók terén.
az, hogy van-e váltó a villanyautóban, igen egyszerű eldönteni: az ismertebb autók közül csak a taycanban van váltó, az két fokozatú.tehát ha nem taycant látsz, akkor nincs benne. ennyire egyszerű. lassító áttétel gyakran van bennük.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
nézőpont kérdése, azt elfogadom, hogy nem a g astra a formatervezés csúcsa. van itthon g astra, 1.6 benzin, a legjobb tapasztalatom azzal az autóval van eddig. ha valakinek az autó a-ból b-be közlekedőedény, akkor a g astra az általam ismert legjobb választás volt a maga korában.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nekem nem kell önigazolnom magam, van itthon ilyen autó, megvannak a számlák. megnézem a számlákat, azok igazolnak engem. olcsón vettem, keveset kellett rákölteni, működik.
de nyugodtan fikázd csak, én az ilyet tudom kezelni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
tényleg nem mindegy, ezért is kifejezetten tiltott, hogy tízpercekig melegítsd a motort álló helyzetben. beleülsz, beindítod, megvárod, míg mindenhová fel tudja nyomni az olajat és el kell indulni vele. kb. annyi idő, míg bekötöd az övet, elpakolod a kistáskádat meg a kulcsodat, telefonodat, beállítod a rádiót.
szerk: itt most csak a motor érdekéből néztem a helyzetet.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
nem, 100 km/h-s átlag nem jó, főleg nem korlátozás nélküli német autópályán. másrészt 1000 kilométert egy tankolással meg lehet tenni, ha úgy indul valaki, mint ő, hogy a start előtt teletankolt.
mondjuk egy túratankos pdtdi passzáttal 1000 kilométert meg lehet tenni megállás nélkül. [link]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
jaja, nem néztem meg a videót, de be tudtam szólni, hogy kiesett az indexe, amit ducktape-pel ragasztott vissza.
elhiszem, hogy nem vagy boldog a véleményem miatt, de ennyire ne legyél elvakult.szerintem 7 óra alatt meg lehet tenni ezt az utat úgy, hogy a yard nem lő le.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
én ezt elfogadom, mindenki úgy közlekedik, ahogy az ideje engedi meg a kedve tartja. az biztos, hogy aki nem érzi magát kamionsofőrnek, az nem megy el világvégére, hogy lábon hozzon haza egy teslát, csak egy nepper ilyen lökött.
de a nepper videójából tökéletesen látszik, hogy ilyen fajta felhasználásra a villanyautó tökéletesen alkalmatlan.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...