- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-vitya-
őstag
Teszteltük, pont most voltunk 500km távolságban, Ybbs menti bicikli túrán. Hármasban simán befértünk, a gyerek melletti ülést lehajtottuk, és úgy már értelmezhető volt a csomagtartó. Persze a vonóhorog hiányzik, hogy a bicikliket ne apósék vigyék utánunk , de horog feltehető erre is, épp csak vontatni tilos vele: a kerékpár szállító feltehető.
Még nincs pontos terv, mikor tetetjük fel a horgot, de ha fent lesz, akkor már nem lesz gondunk többé ezzel.
(úgy tűnik, nem szükséges nekünk 700 l csomagtér ;-) )
-=Витя=-
-
-vitya-
őstag
"A fő probléma a kivételes helyzetekben van. Ha történik valami váratlan dolog, és ugrani kel, de nem lehet, mert a kocsi épp tölt. A másik problémát az egy-egy hosszabb út jelentheti még, mint amilyen például a nyaralás."
Eddig mi is ezek miatt paráztunk legtöbbet, így ha 100km alá ment a hatótáv, akkor töltöttük (éjjel, itthon).
Remélem el tudjuk kerülni a megoldhatatlan problémákat ezzel a felhasználási móddal. Az tény, hogy az i3 akkumulátora csak 200-240 km hatótávra elég. Így 3-5 naponta mindig töltjük.-=Витя=-
-
bkercso
nagyúr
Szó volt még úgy 5-6 éve róla, hogy ha elterjed az elektrmos autózás és az okosgrid (áramhálózat), akkor egyrészt cserélhető akkupakk lesz a kocsikban a gyors "tölthetőség" kedvéért (nyilván ehhez közösségi- vagy biztosítási rendszer kell, hogy ne károsodj anyagilag, ha egy amortizáltabbat tesznek bele a te új akkud helyett), illetve az éppen töltőn pihenő kocsik akkuja is ki tudja majd egyenlíteni a napelemek és szélkerekek töltési ingadozásait. Ettől lesz okosgrid.
Majd meglátjuk, de ez egy valószínű forgatókönyv.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
stickermajom
addikt
válasz nevemfel #383 üzenetére
arnyekxxx is erre próbálta felhívni a figyelmet, de le lett hurrogva, hogy nem ért hozzá.
Tök jó dolog a napelem (nekem is itt csücsül egy 7,68kWp-s rendszer a tetőn), de jó látszik, hogy a kieső időszakot most is fosszilis erőművekkel oldják meg atomenergia potméter híján, naiv dolog abban bízni, hogy ez jelentősen változni fog a jövőben. Szóval villanyautó napelemről: esetleg, ha épp akkor teszed fel tölteni mikor süt a nap.
-
nevemfel
senior tag
válasz nevemfel #897 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő.
A lítium akkuk hűtést-fűtést kaptak, hogy jobban tudják tárolni az energiát.
- ami tovább drágítja-komplikálja az akkugyártást. Lassan eltűnőben van az elekromos autó előnye, miszerint sokkal egyszerűbb gyártani, szervizelni, sokkal kevesebb alkatrészből áll. A motor sokkal egyszerűbb, de az energiatárolás sokkal bonyolultabb. Komplikált akkupakk vs egy acéltartály.
[ Szerkesztve ]
Forget your troubles, c'mon get happy
-
nagyúr
válasz nevemfel #936 üzenetére
Pozitívabb hozzáállást vártam azért egy alapvetően tech topicban kocka népektől a technológiai fejlődéssel kapcsolatban
Ha megnézzük, hogy a technológia fejlődése milyen szinten felgyorsult, akkor szerintem elképzelhetetlen, hogy ne legyen további fejlődés. Én inkább további gyorsulásra számítok, nem leállásra.
A történelmet végignézve, hogy először évezredenként történt valami előrelépés, aztán párszáz évente, aztán hogyan gyorsult be a XIX-XX. századra, és most a XXI. elejére még jobban, akkor nekem valahogy nem az jön le, hogy itt a vége, már nincs tovább, hanem inkább az, hogy tovább gyorsul, és hogy mi lesz itt 10-20 év múlva, el sem tudjuk képzelni. Például ha 1980-ban azt mondják, hogy a zsebedben hordasz majd egy olyan számítógépet, ami gyorsabb, mint az akkor a világ összes számítógépe együtt, és nem kell hozzá egy atomerőmű, hanem akksiról elmegy két napot és még filmet is nézhetsz rajta, akkor nem sokan adtak volna egy huncut fillért sem, hogy ez így lesz, aztán lámcsak...Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz nevemfel #961 üzenetére
Ezt hogy érted? Hasonlíts össze egy mostani Leafet egy akkorival. Döcögős fejlődés? Első leaf 24 Kwh akksi, 110 LE, 135 km hatótáv, a mostani meg 60 Kwh, 217 LE, és 300+ km hatótáv, és még olcsóbb is. Most tényleg, mi lenne az a fejlődés, ami elég lenne 10 év alatt? A belsőégésű mikor produkált 10 év alatt ekkora fejlődést?
Aki él és nem boldog, az téved!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!