- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
"Az ugye megvan, hogy ezeknél van jogilag fellelős, önvezető magán személy birtokában lévő jármű esetében viszont nincs."
Mivel önvezető magánszemély birtokában lévő jármű sincs jelenleg forgalomban (ami sofőr nélkül közlekedik).
Amíg nem volt önvezető metró, addig a jogi felelősség sem volt törvénybe iktatva.
Ha majd ki kell adni az engedélyeket a magánkézben lévő, önállóan furikázó autókra, azt meg fogja előzni a kellően részletes jogalkotás.
Ez viszont semmilyen paradigma váltást nem fog okozni a jogtudományban."Még egyszer a hülye példálózásból látszik, hogy fingotok nincs miről beszéltek."
Még egyszer: mivel még a legnyilvánvalóbb analógiákból sem vagy
képeshajlandó felfogni, hogy miről beszélünk, jól látszik, hogy fingod nincs arról, hogy mit jelent a jogban a paradigmaváltás.[ Szerkesztve ]