- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Csatlakozom ehhez.
Szerintem "csak" produktivitáshoz van konkrétan ennek értelme. Ott is csak annyi, hogy minél nagyobb felület annál nagyobb a hatékonyság. Az meg, hogy 32:9 lesz belőle onnan jön, hogy ergonómia is létezik. Kb. 40-45cm-nél magasabb monitor már szvsz nyakfájdító, így marad a vízszintes terjeszkedés (ami szintén ugyanúgy lehet rossz a nyaknak, de vízszintesen azért jobb a helyzet).Játék/film viszont szerintem más: ott a periféria lefedése javíthatja az élményt. Felbontás sem kell annyira hozzá és a távolság is kevésbé érdekes. Oda előbb vennék 40-50"-os valamit a látómező lefedésére, ha az élmény növelése a cél mint a 32:9 monitort erőltessem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen