Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huntszy

    tag

    válasz #72042496 #16 üzenetére

    "Gaming" alatt nekem nem a szimulátorozás jut eszembe elsőre de itt bennem van a hiba mert sose fogott meg a műfaj.
    Elismerem oda jó lehet, meg természetesen van más is ahol tud jó lenni. Pl ha Factorio vagy hasonszőrű játékok támogatják a 32:9-et (nem tudom) akkor azért azon a képernyőmennyiségen elnézném szívesen a gyárorgiát. De a legtipikusabb játékok mint egy COD, Fortnite, PUBG, LoL stb nem működnének annyira jól szerintem. Néhány competitive cucc szándékosan nem támogatja már a 21:9-et se h ne juthass előnyhöz, croppolja inkább az imaget. Némelyik igen, pl LoL hisz ott van minimap meg fog of war, de a HUD szélre csúszik és nem fasza ha tekergetned kell a nyakad h lásd a mapet. 21:9-nél még elmegy, 32:9-en tuti nem LoL-oznék full screenen. Szintúgy RPG-k vagy single player lövöldék (van még ilyen? :D ) ha nem figyelnek rá külön akkor a HUD oldalra fog csúszni tehát nem fogod látni csak ha külön mozdítpd a fejed. Persze vannak játékok amiknél erre gondoltak, a Shadow of the Tomb Raider azt hiszem pont ilyen, ott a HUD középen marad még ha széles is a kép.

    De továbbra is ott tartunk, hogy ha van egy 16:9-es monitorod (és nem egyébként is egy 3 monitoros szimulátor setupod van) akkor azon 100% minden elmegy, míg 21:9-nél jópár játék jobb élményt nyújt, jópár meg vesződés. 32:9-nél is szerintem ez a helyzet csak mégtöbb játék vándorol át a "jobb élményből" a "meh" vagy egyenesen "nagyon rossz" élmánybe :D

Új hozzászólás Aktív témák