- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Matada2.3
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #7 üzenetére
Egy Apple méretű cég bizony igazán odafigyelhetne ezekre és fenntarthatna valami egyszerű rendszert, aminek ha megadod, hogy milyen készüléked van, listázza a garanciás és az azon túli elismert problémáit. Nem jobb azzal reklámozni magad, hogy elismered és javítod, mintsem titkolod és csak puffognak miatta az emberek?
Finn the human
-
aelod
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #11 üzenetére
LG G2 kijelző szalagkábel esetén kaptam egy új kijelzőt és még a töltő kábelemet is cserélték gariban.
Úgy értettem, hogy ha kiad egy terméket a gyártó akkor csinál neki, egy oldalt, hogy ez és ez a hibája így és így kell szervizelni? Olyan olvasata van a dolognak, hogy hibás terméket dobott piacra.
De lehet rosszul értelmeztem a kolléga írását.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."