- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #04430080 #401 üzenetére
Folyamatosan tiltanak ki bizonyos környezetvédelmi osztályba sorolt autókat jellemzően városokból, belvárosokból. Extrém esetben csak elektromos autó használható, még extrémebb esetben semmilye, csak a helyben bérelhető elektromos. Ezek jellemzően síparadicsomokban, kisebb szigeteken vannak.
Ez folytatódni fog, de hosszabb kifutással. Nem tilthatják ki az autósok nagyobb részét az utakról, mert nem elég gazdagok. Az hogy jövőre ígértek egy smart méretű autót várhatóan nettó 16 ezer eurós induló árról, az akkor sem változtat sok mindent ha tényleg ennyi lesz az ára, mert ilyen autót megint max. a gazdagok vesznek bevásárló autónak.
Norvégiában is kiderült, hogy a többség a Teslát második autónak vette, főképp a vele járó kedvezmények miatt. Az egész elektromos autó piac úszik a mesterséges beavatkozástól, ami pár éven belül eltűnhet. Nem fog járni hozzá ártámogatás, adókedvezmény, olcsó tankolás. Gondolj bele, hogy mekkora adótartalma van a hagyományos üzemanyagnak. Ezt be fogják építeni az elektromos töltésekbe is, nem kétséges...főleg itthon. Persze várnak még pár évet és kezdetben elviselhető mértékű adó lesz rajta, aztán egyre több, ahogy egyre több elektromos autó lesz az utakon. Hosszabb távon várhatóan semmivel sem lesz olcsóbb elektromos autóval járni és akkor már csak kényszerből veszik, használják ezeket. Ha értelmesen csinálják, akkor az elektromos autók energiaigénye megteremti az alapot arra, hogy minden háztetőn napelem legyen.
A használt piac külön fontos kérdés, mert akárhogy is fogadkoznak, nagyon kevesen kockáztatják meg hogy fizessenek egy rakás pénzt ismeretlen akkuállapotra, garancia nélkül. Az ismeretlenen nem azt értem, hogy ne tudnák, hogy mondjuk 70%-os az akku, tehát kevesebb a hatótáv, hanem azon hogy nem látni bele az akku belsejébe, nem szedhető szét, mint egy mechanikus gép. Nem tudod hogy holnap nem fog-e tönkremenni belső zárlat miatt vagy nem gyullad-e ki, robban fel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Volvo és Saab topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen