Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MuzX

    tag

    válasz Bog #16 üzenetére

    Szerintem is balesetveszélyes lehet.
    Az, hogy valaki megpróbálta ''szimulálni'' a hozzászólok közül az ütköztést, nevetséges. Fogalma sincs arról, milyen erők szabadulnak el olyankor, és mik játszódnak le valójában.
    Mrlujoak elég jól leírta.
    Abban se vagyok biztos, mit művelne a cucc a Saabom aktív fejtámláján (SAHRS), ami hátulról jövő ütközésnél elmozdul, megakadályozva ezzel az ostorcsapás-sérülést.
    Én a helyetekben hivatalosan, mint ilyen eszközök tesztelésével foglalkozó portál, megkérdezném a gyártót, milyen teszteket végeztek a cuccal, volt-e baleseti szimuláció legalább számítógépesen.
    Mindenestre a Saabnál rákérdezek, mi a véleményük a dologról, ők azért régtől fogva hagyományosan a legjobbak közt vannak autós biztonság terén.

    ''Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.'' © Shakespeare

  • MuzX

    tag

    válasz NaLaBT #18 üzenetére

    Először is: arra mondtam, hogy nevetséges, hogy némi dülöngéléssel, vetődéssel próbáltad szimulálni a balesetet, pedig ennek semmi köze nincs a valódi ütközéskor bekövetkező eseménysorhoz.
    Másodszor: azon túl, hogy nem értem, mi köze van a Saab fikázásának a dologhoz, még csak nagyjából sincs igazad, mert a 2002-es modellévig lényegesen kevesebb volt az Opel alkatrész, konkrétan a padlólemez meg pár egyéb dolog, de a nagy része, amit írsz, biztosan nem, se a motor, se az erőátvitel, se a felfüggesztés, se a beltér elemei - hála istennek. Amit mondasz, az nagyjából a 2003 utáni 9-3 Sport Sedan-okra igaz, nem véletlenül nevzik Opelsonnak. A 9-5-ösök még a tavalyi modellévig szintén jóval kevésbé voltak opelizálva, és pl. a 2007-es Aeroban még most is az alapjaiban 1993-ban kifejlesztett, és 1998-ban továbbfejlesztett 2.3-as 4hengeres turbómotor van...
    Mellesleg ezen az alapon azt is mondhatnám, hogy az Vectra meg Signum OPC változat meg Saab valamelyest, mert abban ugyanaz a 2.8V6 turbó van, ami a Saab 9-3-ban debütált, illetve nem is ez a lényeg, hanem hogy a motorvezérlése a Saab által fejlesztett Trionic 8 ECU.
    Sőt, a Caddy BLS meg a Saab 9-3-ból kapta szintén a motort, meg a beltér nagy részét, legalább annyira, mint a Saab az Opeltől egy másik részt...
    De továbbra se értem, ennek mi köze a dologhoz.


    ''Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.'' © Shakespeare

  • MuzX

    tag

    válasz mrlujoak #22 üzenetére

    Veled értek egyet.
    Az egyetlen igazi bizonyíték a veszélytelen voltára néhány valódi törésteszt lenne, előről, félfrontálisan, oldalról, hátulról, és ha tényleg nem okoz semmi sérülést, én is megvenném, feltéve, ha elhinném, hogy folyamatosan a fejem közvetlen közelében működő rádiósugárzás semmi kárt nem okozhat bennem, ugyanis egy jó ideje már semmilyen BT headsetet nem használok emiatt... :(

    ''Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.'' © Shakespeare

  • MuzX

    tag

    Bog, elnézést, hogy még eddig nem válaszoltam a privátra, most írtam. Kösz.

    ''Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.'' © Shakespeare

Új hozzászólás Aktív témák