Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz NaLaBT #18 üzenetére

    [link]

    mrlujoak

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

  • MuzX

    tag

    válasz NaLaBT #18 üzenetére

    Először is: arra mondtam, hogy nevetséges, hogy némi dülöngéléssel, vetődéssel próbáltad szimulálni a balesetet, pedig ennek semmi köze nincs a valódi ütközéskor bekövetkező eseménysorhoz.
    Másodszor: azon túl, hogy nem értem, mi köze van a Saab fikázásának a dologhoz, még csak nagyjából sincs igazad, mert a 2002-es modellévig lényegesen kevesebb volt az Opel alkatrész, konkrétan a padlólemez meg pár egyéb dolog, de a nagy része, amit írsz, biztosan nem, se a motor, se az erőátvitel, se a felfüggesztés, se a beltér elemei - hála istennek. Amit mondasz, az nagyjából a 2003 utáni 9-3 Sport Sedan-okra igaz, nem véletlenül nevzik Opelsonnak. A 9-5-ösök még a tavalyi modellévig szintén jóval kevésbé voltak opelizálva, és pl. a 2007-es Aeroban még most is az alapjaiban 1993-ban kifejlesztett, és 1998-ban továbbfejlesztett 2.3-as 4hengeres turbómotor van...
    Mellesleg ezen az alapon azt is mondhatnám, hogy az Vectra meg Signum OPC változat meg Saab valamelyest, mert abban ugyanaz a 2.8V6 turbó van, ami a Saab 9-3-ban debütált, illetve nem is ez a lényeg, hanem hogy a motorvezérlése a Saab által fejlesztett Trionic 8 ECU.
    Sőt, a Caddy BLS meg a Saab 9-3-ból kapta szintén a motort, meg a beltér nagy részét, legalább annyira, mint a Saab az Opeltől egy másik részt...
    De továbbra se értem, ennek mi köze a dologhoz.


    ''Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.'' © Shakespeare

Új hozzászólás Aktív témák