Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Alogonomus #6 üzenetére
Arra az is lehet megoldas, hogy magat a kozlekedest kell lebutitani / szabalyozni az onvezeto autok szintjere. Pl. kizarni a utakrol a nem onvezeto elemeket, vagy kotelezoen halozatba az onvezetoket, egy kozponti AI iranyitasaval.
Mielott meg megkapom, ezeket a lepeseket nem holnapra gondolom, hanem evtizedekkel kesobbre es nem is Ha az onvezetes nem lesz zsakutca technologiai, jogi vagy gazdasagi okbol, egy ido utan felmerul, hogy ki kell zarni a nem onvezeto autokat a forgalombol, egy hosszabb turelmi ido utan. Ugyanigy minden nem onvezeto kozlekedot, persze ugy hogy szamukra is megmaradjon a megfelelo ter, mint jarda, kerekparsav.
A motor viszont elegge problemas elem lesz.Talan azzal huzzak majd ki a meregfogat az egesznek, hogy addigra valoszinuleg a jelenlegi autotulajdonosok nagy tobbsege mar amugy sem lesz kepes autot venni, vagy csak valami zero fun mini bevasarlo autot.
A legrosszabb alternativa az lenne, ha az autozas, akar onvezetessel, akar anelkul, a gazdagok privilegiuma lenne. Sajnos erre is van esely, hiszen az elektromos jarmuvek borzalmasan dragak tamogatas nelkul, de meg azzal is, a benzines autok ara is komolyan emelkedik es meg fog is, a vezetestamogato, onvezeto extrak ararol nem is beszelve, amiknek egy resze lassan kotelezo alapfelszereltseg lesz. Ezek persze felnyomjak a hasznalt autok arat is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.