Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz 7Heads Drago #46 üzenetére
A napelem alatt az energiatermelést értem. Globálisan. A hálózat egyensúlyát nem a szigetszerű napelemekben kell keresni. Az atomerőműveket látom a legtisztább megoldásnak e téren. Mielőtt nekem esnél hogy mi lesz a fűtőelemekkel stb. nézd meg ezt pl. [link] Hosszú távon vannak elképzelések, pl. V2G, vagy hogy az autóba már kevésbé jó akkuk energiatárolóként működjenek tovább, az újra hasznosításig.
A hatótávra valóban hatással van a hideg, hol írtam hogy nem ? Fűtés/klíma, havas, jeges út, hány fok van, sebesség, domborzat stb. , szóval minden befolyásolja a hatótávot. A "gyári adat" az a WLTP lesz ha jól gondolom, úgy a valóságban kb. sose vezetsz. Az kb. az hogy +20 fokon száraz, egyenletes úton vezetsz 80 - al, klíma nélkül.
A Niro folyadékhűtéses/fűtéses akkus tehát nem lehet az akku hőmérséklete a kinti. De azt jól mutatja hogy ilyen kinti hőfoknál is működik az autó.
A telefonon gondolom a helyi "időkép" által mutatott hőfok van, az autó hőmérője meg nem egy kalibrált mérőműszer.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Autós topik
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos fejegységek
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...