- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz Tigerclaw #38 üzenetére
Az űrturizmus azért fontos, mert az űrtechnológiát fejleszteni és tesztelni kell, ami brutális költség.
Na most lehet választani, hogy mindezt jól kiépített korrupciós csatornákon keresztül, 100x költségekkel teszik állami pénzből (tetű lassan), vagy magáncégek részben saját tőkéből, részben meg gazdag emberek befizetéseiből, akik cserébe tesztalanyai lehetnek a kísérleti technológiának.Üzemanyag:
Jelenleg kerozin meghajtásúak a rakéták, mert az a legolcsóbb és a legjobb az energia sűrűsége, de már dolgoznak az új meghajtásokon, mivel a Hold és Mars missziók során ott helyben szeretnék előállítani az üzemanyagot.
A Blue Origin fejlesztés alatt álló B-4 hajtóműve hidrogén+oxigén hajtású, a Starship metán+oxigén, amiből a metánt napenergiával fogják előállítani CO2-ből és vízből, így a környezeti lábnyoma minimális lesz, mert ami CO2-t a légkörbe juttat, azt előzőleg onnan vonják ki. A metán előnye a hidrogénnel szemben, hogy alacsonyabb hőmérsékleten folyékony, így olcsóbb előállítani és tárolni, kisebb a robbanás veszély és jobb az eneriga sűrűsége.