Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    válasz borg25 #38 üzenetére

    "De ha a vészhelyzetek kivételével a pilóta nem gyakorolhat"

    Egy sima útvonalrepülés nem sok gyakorlatot adna, pláne nem vészhelyzetekben használhatót (még annyit sem, mint autónál az autópályán vezetés). A kisgépes vagy vitorlázó repülés annál több gyakorlatot adna. A legkritikusabb manővereket (fel- és leszállás) legtöbb nagygépen továbbra is kézzel végzik.

    "De azért élvezetes is vezetni"

    Ennek ellenkezőjét nem állítottam és nem is gondolom másként :) Bár az "élvezeti" részét magamon nagyon bekorlátoztam az utóbbi 10 évben, lakott területen már-már "papásan" vezetek, máshol is beállok a sorba (más kérdés, ha "nincs sor"). (ehhez látnom kellett néhány dolgot, történnie kellett dolgoknak az ismeretségi körömben, nekem is kellett néhány melegebb helyzet - ezen túl ritkán kell pontos időre mennem)

    "Jelenleg az lenne a jó, ha az ember vezetne, s az MI csak gondolkodna, hogy miért tette amit tett"

    A Tesla rendszere ezt (is) teszi, amikor az AutoPilot ki van kapcsolva. Pontosabban maga az AutoPilot kikapcsolhatatlan (a sofőr által), csak a beavatkozása kapcsolható ki.
    Mostanra több tízmilliárd kilométerről gyűjtöttek be mindenféle, az AI számára emészthető/emésztendő adatot. Minden hír szerint többszörösét, mint az összes többi gyártó együtt. Egyfajta "adat nagyhatalom" lett belőlük (így állnak az akkugyártással is - ezért is mínuszosak minden negyedévben, a nagy építkezések mellett még felvásárolják a fél világot is, legalábbis belőle azt, ami villanyautó gyártáshoz kell...).

  • #90088192

    törölt tag

    válasz borg25 #38 üzenetére

    Ezen jót nevettem,
    De azért élvezetes is vezetni, kitisztítja az agyat, na nem a belvárosi közlekedés.

    Majd amikor 146.6km csak egyenes, és SEMMIT nem tudsz csinálni, na azt megnéznem mennyire elvezed :K

    Napi 12 órát vezettem majd 4 napig tartott és annyi helyem volt a tojoka hátuljában, hogy élére állítva aludtam.

    Az agyamat egy jó séta, vagy gorkorizás, bringázás tisztítja ki, motoros memória fejlesztése, használata nagyon hasznos tud lenni, de nem a kormánykereket nem tekergetve :DDD

    Egyik reggel le kellett ugranom Denmark-ba, kb 400km(4 óra) utána 4 óra munka majd 5 óra haza mert annyira fáradt voltam.

    Ennél mar csak a repülőutakat utalom jobban reggel korán kelsz repülsz 1.5 órát dolgozol estig és ugyan ez forditva :K

    Sajnos nem tapasztaltad ezt meg, amikor nincs minden 20m falu, vagy kerülendő akadály, jó utak vannak és jó autók. Na az egy agyzsibbasztás nem is kicsi :R

Új hozzászólás Aktív témák