- Yettel topik
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Igen, sajnos nosync esetén (főleg stabil fps-sel) irgalmatlanul fellép a "stuttering", vagyis a kadenciahelytelen megjelenítés. Hiába lesz eszméletlen gyors extrém alacsony input laggal, a ritmikát igencsak elrontja és habár ez szubjektív, de engem legalább annyira zavar, mint az alacsony Hz. Szóval részemről is a freesync/g-sync a nyerő, akár egy picit alacsonyabb frekivel is, mint az eszetlenül magas, de nem sync-elt megjelenítés. De ez már-már szubjektív territórium. Főleg, hogy a frekiváltás sajnos nem nyomtalan az LCD-ken még. Talán nem is lesz (ld. kristályok lassú visszarendeződéséből adódó képvillogás).
@Döglött: rendben, igazad van, tényleg picit nyers voltam. Azonban fenn tartom az objektív előnyök meglétét a korábban részletezett okok miatt. Fejlesztő is vagyok, játékokkal is foglalkozom, netcode-dal is variáltam már, nagyjából képben vagyok, hogy mi mire hat, de engine szinten nem vagyok spíler, ennél mélyebben tudna mesélni ezekről a dolgokról néhány ismerősöm.
szerk.: Unityben pl. elég sokan rosszul kezelik az inputokat összekuszálva a fizikai számítások ciklusával, ott pl. kényesen szoktam ügyelni arra, hogy ne kövessem el a szokásos hibákat.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nekem 4 EU title-hoz elég vót. 720p @ 144 Hz @ 250 fps @ no sync --> nyami
Amúgy single és/vagy 100 fps alatt is jobb szeretem, ha harap az egér, még ha előfordul is némi képtörés. Nem tudom, hogy neked hogy sikerül ennyire darabos valamit összehozni, de nálam 70-100 fps singleben is tükörsima minden az esetek túlnyomó részében (144 Hz no sync). Néha van egy kis screen tearing, de nem mikrolagol. Szerintem ez erősen játék engine-függő is.
-----------------------------------------
(#257) kwzatz: Igen, utóbbi másfél-két évben 720p-n Kvéjkezek. Előtte meg majd' 20 évig jellemzően 640 x 480.
Mondjuk single címekben sem szeretek 720p fölé menni. A frame rate mindenek felett - meg általában a GUI-k/HUD-ok méretezését is jobb szeretem 720p-ben. Amellett, hogy teljesen tisztában vagyok azzal, milyen új(abb) címeket full-full 1080p-ben meg 4K-ban futtatni.[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
#00137984
törölt tag
Filmnézésre megint nagyon jó a magas képfrissités. Nekem a FullHD/100Hz-en jobban követhető egy harcjelenet az akciófilmekben. Több információ marad meg, jobban követhetőek a mozdulatok. Némelyik multimédia lejátszónak a FullHD/120Hz-es képfrissités mellett van meg a rendes képkockasebesség. Nekem évekig FullHD/60Hz-es monitor volt, ezért némelyik filmre rácsodálkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Ez is egyén függő, akinek tényleg érzékeny a perifériás látása, az a 21:9 panelen lehet zavaróbbak találja a 60hz-et, mint mondjuk 16:9-en, vagy 5:4-on, ahol jóval kisebb képterület esik oda.
Én hülye voltam, hogy a 16:9-et magamra erőltettem ~10 éve, teljesen lenullázódtam, 2 évre rá mire már nem fáradtam tőle, addigra nem is voltam olyan "villám-kezű" CS-ben..
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Az ultimate szvsz a 38" 3840x1600 21:9 ívelt microled kijelző 160+ Hz-es frissítéssel. Mindegyik már létező dolog, már csak várni kell, mire addig evolvál a technológia, hogy elérhető legyen mindez együtt.
Ha nem fejlesztenék / hobbi videóznék, akkor én is most egy 3440x1440 @ 100~120 Hz-es ívelt kijelzőre szavaztam volna, de így a 75 Hz-es 3840-esre esett a választásom. Tartalomgyártóknak extrém jó egy ilyen 38-as monstrum.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
HUN_Sector
senior tag
Nem is a 1050ti-mmel hasznàltam
Az egy 970-esre volt kötve, ha emlékezetem nem csal, bolti cucc volt.Hogy user error-e vagy sem, passz. Énnekem sima a 30 fps is, a 45-60 kb. egykutya, efelett sem érzem folyékonyabbnak a képet. A reflexeim meg szerencsére azért nem rozsdàsodtak meg a korral, így a reakciòidőmmel ki vagyok békülve.
Kicsit off, ergonòmia, ha màr oly sokan a multis fps-ekkel hozakodtak elő pro érvként.
Többet vesz el egy helytelen méretű egérpad, egy egér szenzor beàllítàsi malőr, egy nem kézreeső billentyűzet, akàr egy nem teljesen ergonomikus szék, mint amit a monitor ad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Használt monitorok
- Beszámítás! Samsung C27RG50FQR FHD VA 240Hz 4ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- MSI Optix MAG281URF Gamer Monitor!28"/4k/144hz/Rapid IPS/1ms/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/HDR400
- SAMSUNG ODYSSEY G5 S27AG500 Gamer Monitor! 27"/IPS/2k/165hz/1ms/Freesync Premium-G-sync/HDR10
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér