- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Határozottan jó dolog a magas képfrissítés, jó esetben ténylegessen lehet látni az összes framet, viszont pár apró problémát is kihantol, amit nem annyira triviális megszüntetni, egy olyan PC-n, amit a játékon kívül még ezer-egy dologra használnak.
Á, 240 alatt nincs folyamatos kép
-
#16939776
törölt tag
válasz Döglött Róka #190 üzenetére
Kíváncsi vagyok hányszor kell végignézned azt az ~5 másodpercnyi akciót, hányszor 5 másodperc kell hozzá, hogy egyáltalán tudatosuljon mi történik közben. Ezek a tehetségtelenek meg valós időben oldják meg, azzal a technológiával, amit feleslegesnek gondolsz.
-
#16939776
törölt tag
Alacsony reakció idejű TN 240-es panellal, 90 fps-nél még lassú forduláskor is nagyon élesen látszik az a stroboszkóp szerű hatás, ahogy eltolva villannak fel a kontrasztos elemei a képnek.
Olyan 120fps-nél már nem ezt a villogást látom, összemosódik mozgóképpé. 120-240 közötti szakaszt a csökkenő reakció időben "kézzel" és fordulás közbeni javuló képélességben lehet "szemmel" tetten érni, mint különbséget.
240-nél már nagyon nagyot (nekem életszerűt-lennek tűnő mértékűt) kell rántani ahhoz, hogy újra frame-ek sorozatára essen szét a kép.Ha sokkal alacsonyabb reakció időre képes panelt alkalmaz, sokkal rövidebb hold time-al, ami kicsit sem "dolgozza össze" a képkockákat, akkor elképzelhető, hogy az általam tapasztalt 120Hz-es határ is feljebb tolódik, magasabb FPS-ig hathat villogónak a kép.
Szóval az alacsony(abb) FPS+ultra alacsony panel reakció idő kombinációja, nem biztos hogy jó irány.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
A teljes szabadság érzésének tudnám röviden leírni: nulla stressz, nem fáradsz el a játéktól, kevésbé érződik repetitívnek, ahogy neked tetszik úgy oldasz meg egy-egy helyzetet.
Ha igazi játék függő vagy/voltál, akkor nagyon beütne a cucc. Aztán habzsolás helyett elkezdenéd kiismerni, kiélvezni a kedvenc játékaid nyújtotta lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Mindenki úgy válasszon monitort, hogy mi az elsődleges felhasználás.. Amíg mindenes gépben gondolkodsz, addig így kell kompromisszumot kell kötni.
(#245) RPZ: YT-n vannak monitor tesztek amik ezzel IS foglalkoznak, szerintem kontrasztos téma mozgatásánál sosem lesz olyan tiszta a kép, hogy teljesen elégedett legyél. Talán majd az oled monitorok..
Nagyon könnyű manapság átejtődni, ha más értékrendjét/döntéseit kérdés nélkül elfogadjuk. Nyugodtan próbáld ki saját hardverrel, az a tuti.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Akkor sem volt mindegy, hogy milyen árkategóriában vásároltad azt a TN paneles monitort. 2005-ben a samsung 913N majd 100K volt, és bőven alkalmas volt játszani a sebessége, képminősége is jó volt kalibrálva. Ugyan ebből az időből van másfélszer drágább S-IPS monitor HP 2065 ami a "8ms" ellenére továbbra is használhatatlan lövöldére. [link]
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Ez is egyén függő, akinek tényleg érzékeny a perifériás látása, az a 21:9 panelen lehet zavaróbbak találja a 60hz-et, mint mondjuk 16:9-en, vagy 5:4-on, ahol jóval kisebb képterület esik oda.
Én hülye voltam, hogy a 16:9-et magamra erőltettem ~10 éve, teljesen lenullázódtam, 2 évre rá mire már nem fáradtam tőle, addigra nem is voltam olyan "villám-kezű" CS-ben..
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz hypno skate #367 üzenetére
Ez olyan, mint amikor beülsz a moziba barátnőddel, megnézni egy összebújós filmet. Egyszer csak égetlen sz@rszag kezd terjengeni a hátsó sorokból előre. Ami ugyan nem befolyásolja a képminőséget, színészek játékát, rendező munkáját, de mégis is lenullázza a film hangulatát, és biztos hogy jutalom szex sem lesz utána..
Ennyit, az úgysem látható dolgokról, és azok hatásairól..
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Synthwave #376 üzenetére
Persze, grafikus ismerősömhöz járogattam komolyabb CRT-t próbálgatni, nagyon ász volt, szépen elment max 160Hz-ig, 1280x1024-ben 80Hz-ig. Potom 349 ezer forinért, részletre, meg is tudtam volna venni.
Előtte 640x480 85Hz, 800x600/60-as CRT-m volt, annyira jó volt, hogy nem folyt tovább tovább a szemem a villogásától, és még mindig jók a szemeim.(#378) hypno skate: Legalább.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Lassított felvételnek pont az a lényege, hogy két normál idejű frame között eltelő 16,6ms-ben mennyi információ van megjelenítve, amit a monitorod 60Hz-es frissítés miatt nem vennél észre, ha normál sebességben lenne rögzítve, lejátszva.
Egyébként normál sebességen rögzítve megtévesztő is lenne, mert a két eszköz nincs teljesen szinkronban hiába "60Hz"-en frissít mindkét eszköz, kicsit-előbb, kicsit-később frissít a monitor, mint a kamera időzíti a framet, ezért intenzívebben látszana szaggatni a monitorról rögzített kép, mint a valóságban. Ezért a 120(monitor)/60(camera) is folyamatosabbnak hat, a 240/60 meg még inkább.
Megfelelő rutinnal egy gameplay-ben, az egérkezelő mozdulatainak darabosságáról, túlkompenzáltságáról "ordít", hogy alacsony képfrissítéssel játszik az illető, esetleg ezen felül is késik a képernyő az egéréhez és a játékhoz képest. pölö:[link]
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Így van. Az egyik az egér késése, mert nagyon nagy hatással van a játékmotor viselkedésére, ill. a render idő+a bufferelt képkockák mennyiségével, - amiben azért szorzó tényező a két képszinkron között eltelt idő - a másik, ami javarészt meghatározza a késést, nem monitor a lag-ja a fő mumus.
(#418) snecy20: Ha már SP-ben szar/lehetetlen célozni, akkor a szerver oldali lag lehet akár milyen kicsi, MP-ben is szokhatatlan lesz az aim.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Robogó, kismotor
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- MSI Optix MAG281URF Gamer Monitor!28"/4k/144hz/Rapid IPS/1ms/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/HDR400
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- 24,6 Hanns.G Full HD monitor
- Beszámítás! Samsung S27BG650EU QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Használt monitorok