- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kano
nagyúr
Szerintem is egy nagy sz@r. Szokható nyilván, de semmi előnye nincs csak hátránya. Teljesen fölösleges. Nem értem, hogy pl a OP-nak miért kell ilyenben utánozni a samut. Vagy mivel nincs másfajta Samu panel így kénytelen.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
nagyúr
válasz DeathAdder #52 üzenetére
A vw fórumon se szidják hogy mekkora szarok a tsi motorok..
Ami valahol érthető, mikor először szembesül a tulaj vele, hogy micsoda sz@rkupacot sóztak rá, gyorsan megcsináltatja, amennyire muszáj (lásd Skoda 1.2TSI esetében a motorra csak 2 év garit adtak), aztán igyekszik túladni rajta minél előbb. Na most ha telesírja a fórumokat, hogy mekkorát szívott a TSI motoros autójával, akkor két opció van:
1.: A potenciális vevők elkezdik kerülni, aminek az a vége, hogy olcsóbban tud csak túladni rajta / nem fog tudni túladni rajta.
2.: Aki maradt a TSI motoroknál (csakmertazértis), az meg fogja magyarázni, hogy ez valójában nem akkora gond, mert hát csak 60-80e km-enként kell megbontani a motort, esetleg ha olyan szériát fogtál ki, akkor dugót cserélsz benne, meg különben is, az, hogy 5-8e km-enként 1l olajat kell utána tölteni, teljesen normális dolog. Mikor megjegyeztem, hogy a 2004-es Golf Mk.5 1.4-esnek a motorja 200e Km után még nem volt megbontva (csak vezérléscsere volt), és soha nem kellett olajat utánatölteni, akkor meg megmagyarázzák, hogy az nem számít, akkor se a VW a ludas.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!