Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vakegérke
veterán
válasz #79335424 #2411 üzenetére
Ilyesmire gondoltam. Az én szerelvényem ponyvás volt.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Vakegérke
veterán
válasz #79335424 #2413 üzenetére
Oly korban éltem...
Szóval amikor én tanultam, no meg a seregben is olyan Csepelek voltak, amelyekben nem volt szinkron a váltó. Az is élmény volt, hogy hiába fűtöttem télen, belül is le kellett időnként törölni a szélvédőről a vékony jégréteget.
(H)őskor.Szép a géped.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
nagyúr
válasz #79335424 #2413 üzenetére
Nem csúnya kis merci nyerges, csak az a baj vele, hogy fing erő nincs bennük. Sajnos bátyám mesélt az ilyen és hasonló mercikről, mikor bányából mentek csapatostul, rakottan, hogy mindig a merciskre kellett várni, mert a dombon nem tudtak feljönni. Autópályáról beszélünk nem a bányának a területéről. Akkor egy 420 normál fülkés scania volt alatta. Most egy 480-as magnummal nyomja. Jó autó az is, meg erősebb mint a 420, de bátyámnak a scania jött be.
(#2407) Somatom : Hmm, a csajszi akkor odavert neked...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Faterkam
addikt
válasz #79335424 #2450 üzenetére
Na jóóóóóóóóóó, magasabban vagy bólogat a fülke, sír a turbó...
A motorozásról rég leszoktam, ki is csinálta az ízületeimet a téli móka, igaz nekem a Verhovinák, Rigák után csúcsgép volt az S-51-es Simson Electronic. Feljebb nem jutottam.
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Vakegérke
veterán
válasz #79335424 #2450 üzenetére
Egyszer szívesen beülnék egy Csepel kormánya mögé. Vajon megy még a kettős kuplung, gázfröccsös visszaváltás? Van még erőm tekerni a kormányt?
Ami a kormányt illeti, hypoid olaj volt a kormánymű házban. Olyan sűrű, hogy nem folyik, hanem mászik, mint a csiga. A seregben úgy döntöttem, hogy kínlódjon a franc két évig, így este kitekertem a leeresztő csavart, aláraktam egy bödönt, és kitekertem a beöntő nyílás csavarját is, hogy ne akadályozza a folyamatot a vákuum. Reggel betekertem a leeresztő csavart, felöntöttem a házat motorolajjal, beöntő nyílás csavarját betekertem, kész. Pöpec lett, nem kellett birkóznom a fordulásnál.Faterkam: Nekem már szabad.
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
erix31
csendes tag
válasz #79335424 #2457 üzenetére
Annak ellenére, hogy valamikor én is motoroztam (Babetta, Romet, Verhovina), a nevek elárúlják mikor, autóim is voltak, szereltem is őket, most is van egy 16-éves Suzukim, nyomom a Szimulátort (egy Notebook-on billentyűvel), a dupla kuplungon túl csak lesek a váltásokról.
Másik. Te mint "igazi" kaminyomós, hogy látod ezt a szimulátort? Ne teszt szemmel, csak úgy lazán. Hol van aránylag eltalálva és hol van nagyon elferdítve a valósághoz képest.
Ami nagyon érdekelne, az a motor. Én a játékban is igyekszem 1000-1500 között tartani a fordulatot. Ami furcsa nekem, hogy akár 600-as fordulaton is van turbónyomás. Ez igaz? Pl egy hétköznapi tubódizel autónál van egy alsó tartomány (mondjuk 1800-alatt), amikor halott a motor, nincs feltöltés. Kamionmotornál nincs ilyen? Értsd: megyek fel egy dombon, 8.-ban. Esik a sebesség, fordulat. Már vissza kellene váltani (szerintem az életben), de megy még 600-as fordulaton is. Én ezt úgy képzelném el, esik a fordulat, nem váltasz vissza, és mondjuk 1000-es fordulatnál rohamosan lecsökken töltőnyomás és az erő is.
Egyszer vezettem (de kár csak egyszer) egy Iveco Daily kistehert, Pest, Balaton, Pécs, Pest. 2.5-ös turbódízel volt, hidegen sem kellett izzítani. Nos azon nem lehetett 1300-alá engedni a fordulatot, mert meghalt. Ezt hiányolom a szimulátorból. Vagy tényleg ilyen egy kamionmotor, hogy szinte alapjáraton lehet nyüstölni? Elnézést hogy ilyen hosszó voltam, de én vagyok talán az egyetlen aki (főleg) a régi nem pörgős dízelmotorokba szerelmes. -
Milka 78
nagyúr
válasz #79335424 #17486 üzenetére
Erőforrás hiánya.Ehhez a játékhoz lett kifejezetten véve az adatlapomon szereplő gép.Igaz maximalista vagyok e téren,de sajnos indokolt lépés volt.Ez a játék megeszi a vga-t szőröstül bőröstül.Tele van programozoi hibával,külsős/civil modderek irnak hozzá sok érdekes kiegészítőt amiben viszont van sok hiba,elavult a motor és még sorolhatnám.Ezen kívül hatalmas egybefüggő terület,bődületes poligon számú objektumok...Ezt csak erőből lehet kidolgozni.
Van s812 és s905-ös boxom,de ez a játék még egy 80-100 ropis kártyát is kompromisszumokra bír (ha extra szűrök akkor az agyon oc-s 980ti is az).Az elkövetkező pár évben nincs az a box ami ezt a játékot kimozgassa.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest