- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
A történetben ennyi van.
A kategória többi játékával bőven versenyben van. Tomb R. is lehet mondani....
De a sztori mellett van még a felfedezés, és tartalmak...pláne ha legnehezebben megy az ember, ami egy másik élmény.Lehet beleölni sok sok órát.
Aztán ha nem használunk ki mindent, akkor lehet rá mondani hogy rövid, egyéb esetben nem az.Mindenkinek jó lenne, ha több planéta meg több karakter stb..lenne, mindenből több.
Persze.
Csak bilibe lóg a kezünk, mert ez nem az a játékstílus. Nem ez a realitás.Igen, a főhős tanul, visszaemlékezik és újra összekapcsolódik teljes mértékben az erővel.Egyebek.
Nem egy kész Jedi Knight.A játék térképei sztm jól használhatóak, van benne több funkció is.
Az már más kérdés, ki mennyire boldogul el vele.Az áramos pálcával felszereltekkel azért kell megszenvedni, mert ők direktbe erre van kiképezve.
Utána kell járni.
Meg aztán az sem lenne buli, ha az egész játékot egy suhintással le lehetne bonyolítani.Az ügyességi és fejtörő elemek is el lettek találva a nagy közönség szerint. Sokan inkább keveslik is a puzzle elemeket.
Mászkálni sokat kell, nem lehet "teleportálva utazni....de ez direktben van így. A játék felépítése miatt.Biztos is, hogy lehetne több tartalom, sokkal hosszabb játék. Én is örülnék neki, de ez egyéni dolgok. Ahogy a tetszik nem tetszik dolgok is. Ettől nem lesz kevesebb a program.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Köszönjük ezt a tesztet is.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Nem marad el az elvárásoktól, ha a népes közösséget nézzük.
Mindenkinek nem lehet megfelelni, ez más dolog. Olyan nincs ami mindenkinek jó.Nem fest reális képet ez. nem. Amiket írtam, azért. Azokba nem kell belekötni. Nem game probléma.
Azok max felhasználói problémák és nem realitás. Ferdítés.
Amivel lehet kötekedni.A játék nem véletlen van olyan helyen, amilyenen.
Egyébként, amit most leközöltél, az is elfogult.....nagyon is.
Egyéni.
Részemről is van ez így.
Csak vannak dolgok, ami úgy vannak, nem "egyéni" alapon fekszenek.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Milyen jó hogy írod.........
Force Unleashed.Sokaknál meg inkább a Fallen Order játékmenet a nyerő, összetettebb és a világ is komplexebb.
Nincs olyan szinten az erőhasználat, nincs úgy eltúlozva, mert ezt is felhozzák a javára.
Persze idővel kapunk Jedi erőket és képességeket is és a jártasságunk is fejlődhet az erő, kardforgatás és fizikális tekintetben. TöbbrétűSztorit is lehet nézni így is meg úgy is. Abszolút nem rossz, karakterek is jófélék.
De lényeg hogy ez is nézőpont kérdése.
Egyébként teljesen más játék mint egy KOTOR....Outcasttól is....
De ez nem rossz, nem közepes.
Nem az a Fallen Order.
Kritika, steam eladás és vélemény....best ea star wars .....első két hetes digitális eladások.
Nem..nem véletlen."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz zakarmihaly #12 üzenetére
Nem érdekel a hurráoptimizmus.
Ez engem nem befolyásolt soha.A kimutatások meg adatok, de érvelni lehet vele. Az pedig 100%, hogy nem úgy lenne, ha egy lagymatag programot készítettek volna a fejlesztők.
Nem az lett.Hibák mellett nem is szabad elmenni!
Ezért is vannak Bug reportok.
Figyelik is, van is benne sok sok anyag.De a negatív dolgok.....azok meg rendben vannak, ha tényleg negatívumok.
Csak a játékidő, térkép,játékmechanikák ( harc-ügyesség vagy fejtörő ) történetben a miértek ( miért így az erő, meg úgy a használata.....miért nem lehet így úgy az ellenfelet stb)Nem, ezek nem hibák. Maximum valakinek nem jönnek be a játékalapok !
....Nem szereti a fromsoftwares dolgokat : harc, útkeresés -shortcut, meditációs hely....enemy respawn
Nem szeret annyit platformerkedni
Nem szereti hogy nincs gyorutazás
Agybajt kap a fejtörőktől....
Nem tetszik neki a sztori .... meg minek olyanok a tartalmak . Miért nem ilyenek. ?
tiszta copy....mi nem....Egyik sem a játék hibája!
Nagyon is összetett és élvezhető, ha a játékos tisztában vele, mit vesz és mit akar.
Olyan elé nem kell beülni, ami nem a zsánerem.
Nem veszem meg.Tartalom, az lehetne Több!
De jó is lenne, ha még több játékórát rakhatna bele az ember... ( ami nagyon nem kevés, ha legnehezebben, mindenre odafigyelve módon indul neki ).Jól játszható. Ez ennyit tud.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz csababarca #16 üzenetére
Jó dolog.
Sok tétel akad benne.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Nem, a történetet nem csapták össze.
Chris Avellone 1 évet dolgozott rajta ( kotor 2 , planescape , fallout.....) Mellette is volt olyan személy, aki már máshol bizonyított. ( Maffia III ) .
A LucasArts is segített nekik sokat.....Stig ezt is elmondta.Azért egy darabig készülgetett, de ez egyéni, hogy kinek mi a sok. persze.
2015 körül ( talán előtte is kicsivel ) Stig Asmussen egyedül fejlesztgette az alapokat(más kapcsán), aztán ezt az alapot ( míg jutott ) felhasználták a későbbiekben. De 16 tól már azzal foglalkoztak gőzerővel, ami most.
Valóban nem sok a 4-5 ( ? ) év, ha 10 év körüli fejlesztésekről is beszélünk. más esetekben.
A GoW hoz sem véletlen van köze, Stig Asmussen révén.....mondták is.
De az egésznek az alapja a "metrodivania" játékok: felfedezés,platformerkedés és karakter progresszió.
Puzzle dolgok kapcsán a Zeldat említették, és a Fromsoftware játékokból is van ez az. Bloodb,Souls és Sekiro....mindegyikből vettek ötletet.
Sok embernek az tetszik, hogy összetett.Ötlet meg mindig van, kimeríthetetlen a játékosok igénye. Ez így van. Jó lenne, ha nem maradna annyiban, és bővítenék vagy teljesen újat készítenének belőle, még több dologgal.
Igény nagyon is lenne rá, mivel sikeres alkotásról van szó. Ez vitathatatlan.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz zakarmihaly #21 üzenetére
Ez személyeskedés.
Ez probléma.A kollégának mondtam pár infot a játékról. Ami érdekes lehet, és valós. ( állítólag )
Ami nem probléma.Inkább mással kellene foglalkozni .
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
A játékmenet is több dologból tevődik össze. ( amit innen onnan összeszedtek, de ha jól megy, mi baj lehet belőle... )
A Harcok során pedig érdemes elolvasni az infokat, amiket beszed az ember a Droid segítségével.
Az talán segíthet.
Az erőt sem lehet végtelenségig használni, de bekapott találatnál "kómába" is eshetünk
Persze el is lehet rakni a fénykardot, lehet menni erőhasználattal. De raktak bele közelharci elemeket is.
Támadást sem lehet megállítani, amit elindítottál....az úgy lesz. Vagy jól jársz, vagy benézted.
A "képesség fa" pedig az egészre rátesz. Általa jártasabbak lehetünk a kardforgatásban, az erőhasználat is javul, meg fizikális téren is fejlődhetünk, de ezt a secretekkel is lehet erősíteni.
A többfajta támadás, akár könnyű vagy erős csapás stb....."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Egyébként a fénykardnak a részletessége sem volt még ilyen szinten.
Több alkotóból lehet felépíteni.
De persze stat az nincs hozzá...ez nem az a játékstílus.
Illetve ott van a Split saber is. harmadik variációnak.
Vagy a felfedezés során begyűjthető tartalmak, ez is elég sokszínű. Chests -Secrets ( amiből 3 is van, és karakterhez ad ) Echo -Plants -Encrypted logs-Scans. Sok anyag, ha érdekli az embert a világ. Meg attól független dolgok is.A karakter is kap Erőt, Képességet ...ezekben való jártasságot ( előbb írtam már ) , Secret által is kap dolgokat.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz Dilikutya #32 üzenetére
Nem tudom mi mit indokol, én nem értek a fejlesztéshez.
De ezt rakták össze ebben a pár évben. Olyan amilyen.Az könnyítés volt, hogy Stig Asmussen kezdetleges alapokon már dolgozott, és állítólag jól tudták hasznosítani a későbbiekben. Ráépíteni a munkájára.
Neki van tapasztalata a GoW kapcsán.De az Unreal Engine is jól feküdt a stábnak. Erre is kitértek. Jártasak voltak benne többen is.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Miért ?
Mert gőzöm sem volt erről a programról, hát ezért.A grafika meg stílusos!
Ezt szeretem a Darksiders ben is. ( Nem ugyan az,csak az is más kategória, mint az átlag megvalósítás )-"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
A target kamerát a beállításokban próbáltad módosítani?
Auto váltás másik ellenfélre, vagy auto befogás ..... kell-e a játékosnak, vagy nem kell.
Párszor én ezzel szívtam meg.Gyorsutazás másnak is hiánycikk. Talán később lesz. Shortcuttal is sokat kell gyalogolni, bár ez direkt van.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz csababarca #46 üzenetére
Történettel kapod őket. Jedi erő-képesség , meg felszerelés is lesz.
Skill tree múlik rajtad. miben mennyire leszel jártas. ott neked kell xp-t szerezni és osztani ahogy akarod.
Droid fejlesztésekre kell még figyelni, de azokat is adott pontokon szerzed meg ahogy haladsz előre. Ezek is segítenek ha ide oda be akarsz jutni a területeken.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz csababarca #48 üzenetére
Skill tree által lehetsz gyakorlottabb a kardforgatásban(több támadás ), meg a jedi erőket fejlesztheted. miket majd megszerzel.
Van még a fizikális/ túlélés mutató is, ez is adja magát.Ahogy írták, ha nem foglalkozol ezekkel, az is jó. De ha valamiben jártas az ember....akkor megkönnyíti a saját dolgát.
Nem mellékesen változatosabbá teszed a játékmenetet/harcot.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "