Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
Nem, a történetet nem csapták össze.
Chris Avellone 1 évet dolgozott rajta ( kotor 2 , planescape , fallout.....) Mellette is volt olyan személy, aki már máshol bizonyított. ( Maffia III ) .
A LucasArts is segített nekik sokat.....Stig ezt is elmondta.Azért egy darabig készülgetett, de ez egyéni, hogy kinek mi a sok. persze.
2015 körül ( talán előtte is kicsivel ) Stig Asmussen egyedül fejlesztgette az alapokat(más kapcsán), aztán ezt az alapot ( míg jutott ) felhasználták a későbbiekben. De 16 tól már azzal foglalkoztak gőzerővel, ami most.
Valóban nem sok a 4-5 ( ? ) év, ha 10 év körüli fejlesztésekről is beszélünk. más esetekben.
A GoW hoz sem véletlen van köze, Stig Asmussen révén.....mondták is.
De az egésznek az alapja a "metrodivania" játékok: felfedezés,platformerkedés és karakter progresszió.
Puzzle dolgok kapcsán a Zeldat említették, és a Fromsoftware játékokból is van ez az. Bloodb,Souls és Sekiro....mindegyikből vettek ötletet.
Sok embernek az tetszik, hogy összetett.Ötlet meg mindig van, kimeríthetetlen a játékosok igénye. Ez így van. Jó lenne, ha nem maradna annyiban, és bővítenék vagy teljesen újat készítenének belőle, még több dologgal.
Igény nagyon is lenne rá, mivel sikeres alkotásról van szó. Ez vitathatatlan.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "