Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PetX #15 üzenetére

    Talán azért, mert a meglévő motorokkal korlátozások is járhatnak. Ha saját magad írod a motort, akkor úgy írod meg a motort az elejéről, hogy az a játékodhoz maximálisan illeszkedjen. A GSC a STALKER első részeihez is saját motort írt. Az X-Ray fejlesztése jelenleg az 1.6-nál tart a végleges kódot tekintve, de ez a vonal 2.0-ra ugrik az új játékkal, hiszen számtalan helyen átírják az alapkódot is.
    Nem éppen a motorral volt a baj, hanem a kapott segítséggel. Az első két rész TWIMTBP programos játék, míg a második résznél a DX10.1-es patch-el otthagyták az NV-t a fejlesztők. A harmadik rész teljesen Gaming Evolved partnerprogramos, ezért jó az optimalizálás, és kevés a bug. A motor megírását felügyelet nélkül rá lehetett bízni az AMD-re, így több idő maradt a játékmenetre is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák