Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • magmakocka

    aktív tag

    LOGOUT blog

    Szóval, most jelenleg egy Sony WH 1000XM3-t használok. (4.5.2)
    Hogyan tudnám PC-n használni? Egy MSI B350 PC Mate alaplapom van. Van rákötve egy hangfal, azonban azt is szeretném használni.

    A hangfal egy Genius sw-2.1 700, melyen van headphone jack, de rohadt halk úgy a fejhallgató. Az előlapira dugva a fejhallgatót, nem a legjobb, valamikor van hang, valamikor nincsen. Lehet kontaktos, sok por, vagy bármi miatt, de nem is szeretném úgy használni...

    Mit javasoltok? Van most egy BT egység a gépben, melynek: (Ez kihajtja?)
    HCI értéke: 3.3164
    LMP értéke: 3.3164

    Nagyon "kezdő vagyok még ebben", így lehet sok segítség kellene. Lehet jobb BT adapter kellene? Vagy van-e valamilyen jack-s megoldás? Sajnos az alaplapon lévő Realtek-s cucc, szerintem nem a legjobb, régi, elavult, vagy nem tudom... (Nézegettem ilyen Fiio lejátszót vagy mit, de lehet drága, s nem éri meg)
    A BT-t azért is utálom, mert sajnos buszozás közben, miközben rázkódik a busz, LDAC alatt, ha kényszerítve van a 990kbps, akkor ahogyan rázkódik a busz, úgy rázkódik a zene is...
    Kicsit elvesztem, hogy akkor hogyan kössem össze, hogy tudnám használni... Arról nem beszélve, hogy nem a legjobb minden LDAC alatt...

    Haveromnál voltam, neki WHXB910N-s Sony van, s egy Onkyo-ba dugtuk bele. (4,4mm) (az onkyo is méri a rákötött eszköz impedanciáját)
    Valahogyan, az övé dobozosabb, nem tiszta, de van basszus, míg az enyém, szép tiszta, de kevés vagy alig van benne basszus. Amúgy, ez fel sem tűnt.
    Kicsit elszonytolodtam. Azonban EQ-va, volt basszus. Ha +10dB-t ráraktunk, valamint asszem Treble-ből elvettünk.(Ugye Direct és EQ között váltottunk, de meglestük Pure Bass-al is)

    [ Szerkesztve ]

    - Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .

  • magmakocka

    aktív tag