Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szellem.
nagyúr
Tegnap 3 készüléket cseréltek a t-mobile-nál nekem! Mind a 3 készüléknek amikor hívsz valakit, van egy pici alapzaja. Max nem hallod. Egyébként, minden telefon esetében van egy gyenge alapzaj, amikor bekapcsol a hangszoró a fülednél. Csak az egyiknél alig vagy egyáltalán nem hallatszik!
Meg ha egyedi hiba lenne akkor 3 cserekészülék esetében már nem jelentkezett volna ez a probléma.
-
steevo0
tag
válasz Szellem. #202 üzenetére
Az "alapzaj" amit hallani lehet altalanosan a hangszoro bekapcsolasanal, az nekem is megvan, de a beszelgetes kesobb siman elnyomja. A zugast amit irtal, en nem hallom. Sem beszelgetes kezdetekor, sem alatta.
Vagy nagy mazlim van, hogz kifogtam ezt a "zugas" mentest, vagy ennyire rossz a hallasom, bar remelem csak nem. -
Szellem.
nagyúr
Akkor neked van mázlid, mivel én beszélgetés közben is hallom. Sőt! Ha lehalkítod a hangszórót, akkor ugyan olyan erősen lehet hallani az alapzajt, mintha a hangszoró full hangerőn lenne! Az időnkénti begerjedés is a zajból ered. Egyébként érdekes, hogy egy idő után, mikor beszélgetsz, picit erősebb lesz nálam a zúgás.
Namost, ma 2 SE márkaboltban, és az SE Magyarországnáél is azt mondták, hogy ez nem normális működés! Állítólag egy készüléknél nincs ilyen. Azt mondták, valószínűleg hálózati kalibrációs hiba lehet!
Holnap megy be a márkaszervízbe, és ott döntsék el mi ez. -
Szellem.
nagyúr
Délután megyek be a t-mobile üzletbe, ahonnan elküldik az SE központi szervízbe a telefont.
Nem csak te vagy egyedül azzal, hogy nem hallasz semmit. Eddig akárkivel beszéltem közölte, hogy amit én tapasztalok, az nem normális működés, ergo kula telefont adtak a kezembe! Vagyis hibás, mivel más T700-al nincs ilyen baj! -
Szellem.
nagyúr
Hát, tényleg ki van a tököm vele! Nem vagyok egy kukacoskodó ember, és nem is hiperérzékenységű a fülem, de sajnos idegesítően hallható a dolog.
Az meg külön idegesít, hogy mind a két Budapesti SE Márkaboltban, a SE Magyarországnál, és a t-mobile ügyfélszolgálaton is azt mondték, hogy semmijen zaj nem hallható a készülékben. És ami meg pláne érdekes, hogy ha a headsetet bedigod, teljesen tiszta a hang.Tököm tele van. Ennyi nem baszkódtam semmivel, ráadásul eddig egy SE telómmal nem volt semmi bajom!
-
CriticalHit
őstag
Javították-e már a hangminőséget
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
mrlujoak
veterán
válasz Szellem. #209 üzenetére
Annyi tanácsom lenne, hogy egy másik T-s üzletben lévő (remélhetőleg nem egy szállítmányból valók azok a mobilok) készletből is próbálj meg kipróbáltatni egy-két modellt, mert nem először fordult már elő - és nem csak a SE illetve a T-Mobile esetében - hogy szolgáltatói modellek közt volt sorozathibás széria.
pl. HTC T.Diamond Vodafone-os kijelzőhibák...
Szóval keress meg egy másik T-t, azokkal is próbálkozz.
Mivel a SE mintaboltokban nem tapasztalják a hibát - így akár a szolgáltatói szoftver is lehet a ludas, a neked már zavaró alapzaj megléte miatt.
Ha pedig hívás közben is gerjed, akkor vagy a hálózatot vagy magát a szoftvert nem kedveli.Mindeképp élj a csere lehetőségével, mert így csak megutálod a modellt - rosszabb esetben a gyártót - viszont azt nem szabad elfelejtened, hogy amióta sorozatgyártás van, selejtek is keletkeznek szép számmal.
Karácsonykor került a kezembe egy T700 - gyári független, SE márkaboltban vette a tulaj - és én sem tapasztaltam semmi zajt, sem alapzajt, sem beszélgetés közbeni más zajt.[link][link]
White fülű vagyok, hamar kiszúrom, ha nem stimmel...mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
blackmoto
senior tag
válasz Szellem. #209 üzenetére
Nekem jan 7 óta van egy ezüst színű gyári független darab. Azzal sincs semmi gond a hangminőséggel. Tökéletesen tiszta.
Az enyém szeret újraindulni zenehallgatás közben, meg párszor már megcsinálta úgy is, hogy csak fekszik az asztalon készenlétben, de más gond nincs vele, úgyhogy ne hagyd ezt a hang problémát annyiban. Egyébként én is a trés szoftra gondolok, hogy az lehet a szar. -
Szellem.
nagyúr
válasz mrlujoak #211 üzenetére
Most az a helyzet, hogy vasárnap vettem a telót, és hétfőn cserélték. Utánna már szervízbe küldik. Tegnap este bevittem egy t-mobile üzletbe, ahol elmondtam a panaszom és beküldték az SE központi szervizébe. Persze, érdekes volt, mert a faszkalap szervizes a T-nél nem hallotta a nagy hangzavarban, amit én. Ennyit az ottani szervizesekről.
Ma meg beszéltem az SE Magyarországnál egy kedves hölgyel, aki korrekt módon felvette a hibajegyzékemet, és elküldte a központi szervizbe. Persze a telefon IMEI száma stb. rögzítve lett. Így a szerviz két helyről is megkapta az infot.Nem utálom meg a márkát, csak a töketlenség és az "ügyfélt leszarom" hozzáállás zavar a t-mobile részéről. Sajnos eddig akivel beszéltem, mind megerősített, hogy semmi baj a T700-al. Ezek szerint akkor valós az én problémám. Egyébként én is White fülű vagyok, éppen ezért zavar kurvára a dolog. Volt már 6 SE telóm, de egyikkel sem volt ilyen mizéria. NAgyon remélem, hogy az SE szervizben korrektül kivizsgálják a problémát, és hibátlan, megjavult állapotban kapom vissza a telefont!
-
Szellem.
nagyúr
válasz blackmoto #212 üzenetére
Elhiszem neked is, hogy semmi baja a hangminőségnek! Elképzelhető, hogy szar szériába nyúltam bele. Idegesít a dolog, mivel imdom azt a kis készüléket, és gusztustalan a t-mobile hozzáállása. Platinás ügyfélk vagyok, így nem hinném, hogy hanyatt vágná őket, ha kicserélnéjük normálisra a telefont.
-
addikt
Teljes mértékben egyetértek! Mintha kicsit magasabbról néznék az ÜGYFELEK-et, mint kellene...
Plag: Én is jártam hasonlóképpen (a "Ki vagy Te? Ja! Te vagy az, aki csak a problémát csinálja?" nevű hozzáállással) a t-vel,...sajnos,... csak én egy másik, csúcsmodellnek hirdetett készülékkel...
Jó szerencsét!
-
Szellem.
nagyúr
Egyébként szerintetek ha a t-mobile-nál nem jutok dűlőre, van valami megoldás más? Mármint a T700-as ügyemre.
-
addikt
válasz Szellem. #220 üzenetére
Hááát...lehet, hogy hülyeséget mondok, de én úgy tudom megegyezhettek abban, hogy elkülditek a telót bevizsgálásra, vagy csak Te is megteheted... De hogy ilyenkor ki fizeti a kültségeket, azt nem tudom...
Hívd fel esetleg a Fogyasztóvédelmet, vagy nézz utánna a törvényben![ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
Szellem.
nagyúr
És hogyan és hol próbáltad ki?
Nálam, amikor indítast egy hívást, még kicsörgés elött egy sziszegő alapzaj indul el, ami beszélgetés közben is hallatszik. Ez pláne csöndben zavaró. Ugyan ez a hang a hátsó hangszorón is hallatszik, ha kihangosítod. Ráadásul beszélgetés közben random el kezd egy pici időre gerjedni ez a zaj.Ezek a problémák a headset használata közben nem hallatszanak! Ott teljesen tiszta minden.
-
Olcsi
senior tag
Azt meg lehet tudni valahonnan, hogy a t-mobile-os t700-ak milyen cid és db számmal kerülnek forgalomba?
-
Ricardo
félisten
válasz Szellem. #234 üzenetére
Ez gusztustalan! Ne is hagyd annyiban. Én eddig olyat hallottam hogy makulátlan készülék karcos kijelzővel került vissza szervízből.
Erre azért mostanság már figyelnek, és raknak rá fóliát. Tesóm így bukott egy a brando fóliát.
beadta az E71-et, megcsinálták, visszaadták, és amikor le akarta szedni a fóliát amit ráraktak, jött vele a másik.
Ez a jobbik eset, mert legalább vigyáznak rá. A Brando fóliát meg betudta járulékos veszteségnekA Készülék összebarmolására viszont nincs mentség.
-
mrlujoak
veterán
válasz Szellem. #234 üzenetére
Tessék kiharcolni magadnak egy új készüléket.
-mert a téd összebarmolták
-mert a hibát nem is javították érdemben.Sajnos a CIRMA kft néha(?) minősíthetetlenül dolgozik.
Szervizbe adás előtt szoktam javasolni, hogy az átvevőlapon - amit 1 példányban Te is megkapsz - legyen rajta, hogy a készülék nem karcos, ha igen, akkor a már meglévő karcot rögzítsék, hogy ne lehessen még több!Mindenképp tessék panaszt tenni, mind a T-mobile szervizre, mind a CIRMA kft-re nézve!
Ráadásul ha a következő "postafordultával" sem történik semmi, azonnal kikérni az első javítás átvételi elismervényét (ha nem másoltad le) és minden papírt beküldeni a Budapesti Békéltető Testülethez, ami ingyenes, és gyors megoldás.
mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
papi77
addikt
Miért lett törölve
Az első: NOKIA 1611
-
Szellem.
nagyúr
Ismét jelentkezem!
Probléma megoldva! Cirma Hugary Kft. egy szemét cég továbbra is! Gusztustalan, jellemtelen szemét banda. Persze, ezzel a Sony Ericsson is minősíti magát erősen!Írtam, hogy felvettem a kapcsolatot egy véletlennek köszönhetően a CIRMA egyik munkatársával S. Zoltánnal! Ez egy igazi bunkó, jellemtelen, hazug, szar,gazember! És még finoman fogalmaztam! Nem vagyok agresszív típus, de ha élőben találkoztunk volna, lehet, hogy...
A problémámból a szerviz kizárva, T-pontban orvosolva, a megfelelő törvények és jogszabályok értelmében! Ugyani erős jogszabály sértések történtek.
[link] A teljes tegnap történtetket itt olvashatjátok a barátom jelentésében, aki Fogyasztóvédelmi Harcos és tegnap a jogi képviselőm volt!
12. oldalon, Itt az idő, hogy végre én is írhassak ide valamit, mint topicindító. Ezzel a mondattal kezdődik a problémám leírása és megoldódása a barátom Trysii leírása.Mellesleg még annyit megjegyeznék a T700-al kapcsolatban, hogy sajnos van alapzaja a hangszorónak. 10 készülék lett kipróbálva, és én mindegyikben hallottam, ahogy fentebb
steevo20 kolléga is megerősített! A haverom, akivel tegnap az ügyemet intéztük szintén erősen white fülűnek vallja magát, és teljesen csendes környezetben ő sem hallotta, amit én. Nem szeretnék erről vitát, de ami a tesztben szerepelt, sajnos igaz. A T700-nál van jobb hangminőségű telefon. De ez van. Elfogadható, a beszéd elnyomja, és szerethető készülék. Nem utáltam meg, és ugyan úgy szeretem, mint amikor először megláttam.
Viszont azt tudom, hogy ha az SE a CIRMA-val dolgoztat továbbra is, lesznek még bajai erősen.Ha a fent említett linket olvassátok, és van problémátok, ne hagyjátok magatokat! Tegnap értettem meg, hogy mi fogyasztók sajnos sokszor át vagyunk baszva a palánkon! Ha nem állunk ki magunkért és nem tájékozódunk, akkor megszívjuk!
[ Szerkesztve ]
-
steevo0
tag
válasz Szellem. #242 üzenetére
Hát, ez egy tanulságos és egyben szomorú történet, mert ha nincs veled egy BTK ismeretével és a szükséges paragrafusokkal felszerelt, és kellő képpen talpraesett barát, vagy ha te nem ismered ezeket a dolgokat (a hétköznapi fogyasztó, szerintem biztosan nem), akkor nagyon kicsi eséllyel indulsz a problémád kezeléséért vívott "harcban". (ami ugye nem kellene, hogy harc legyen)
Ráadásul a telefonon a "fehérzaj" továbbra is jelen van, és inkább csak beletörődés lett a vége, mint megoldás, sajnos. (szerintem)
De, legalább annyi pozitívum van a dologban, hogy tanulhattunk belőle, ti akik átéltétek és mi akik olvastuk...
-
Szellem.
nagyúr
A lényeg, hogy meg lett oldva.
De, köszönöm neked és nektek az együttérzést!A fehérzaj, ahogy írtam tapsztalható, tehát ez a készülék sajátossága! De, te is írtad, hogy alapzaj nálad is van, de elnyomja a beszélgetést. Én extra white fülű vagyok és hallom. De amióta megoldódott a fenti probléma, nem is veszem észre.
A barátom, akivel elintéztük, ő sem hallja. Te is hallod én is halloom, tehát létező dolog. Meg ugye a tesztben is írta a srác, hogy neki sem tetszett a hangminősége. Annyira nem rossz, és ha nem foglalkozol vele, észre sem vehető. A másik, 10 készülékből 10-nek ez a tulajdonsága megvan, akkor itt már nem beszélhetünk hibáról. Ilyen sajátossága van ennek a készüléknek.
Ahogy a Nokia 6233 készülékemnek szokása volt régen, hogy kattogott a hangszorója. A Nikoa végül megerősített, hogy ez ilyen. Vagy a Motorola V3 esetében volt egy zúgás, ami a kerámia technológiának köszönhető, és csak addig tartott ez a zúgás, míg ki nem kapcsolt a billentyűzet világítás.Vannak ilyenek. Engem csak az zavart, hogy emiatt miért kellett szervizbe küldeni a telefonom, miért kell a szervizben szétszerelni emiatt és miért kellett szétb@szni a telefonom.
Egyébként, nagyon szerethető készülék. Imádom, és mindentől függetlenül meg vagyok elégedve vele. Szeretem. A K770i-m, meg ott a barátnőmnél, aki szintén imádja.
Küzdelmek árán, de jól jártam, és ami a legfontosabb tanultam és okultam.
Juszt Lászlónak jutott most eszembe egy "közmondása": Ne hagyják magukat becsapni és megkárosítani!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen