Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
devast
addikt
válasz Feketelaszlo #11 üzenetére
Ez nem *mindig* van így. Egy vitorlást megvenni hülyeség, ha egy évben 1-2 hetet vitorlázol. Ugyanígy egy autót is akkor éri majd meg sajátot tartani, ha napi 8 órát utazol benne, majdnem minden nap. A bérléssel a kihasználtságon nyernek. Én a szűk keresztmetszetet inkább abban látom, hogy majdnem mindenki csúcsidőben akarja majd ezt használni, reggel munkába menet, majd onnan haza. Napközben szinte senki nem használná...
-
#06658560
törölt tag
válasz Feketelaszlo #11 üzenetére
https://www.volvocars.com/de
Javaslom vesd össze mennyi egy autót venned, mennyi bérelni öt éven keresztül. Utóbbiban assistance, szerviz, biztosítás- bárki vezeti, mindenkire érvényes- egyedül a tankolás marad ki. Három hónap a felmondási idő, nincs egyéb futamidő megkötés. Ezt egy hitelkonstrukcióval, vagy egyben kifizetéssel könnyű összevetni.
Ha az autonóm autó elterjed mint car as service, akkor ennek a havidíjnak akár a harmada is lehet a fizetnivaló. Amikor már megemlítem mellé, hogy pl. Kölnben a havibérlet a városra 90-100€ között van jelenleg.