Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz tha_answer #200 üzenetére

    Nyilvan hatekonyabb lenne, csak a fejloves kevesbe humanus, mint a meg nem szuletes, igy inkabb az utobbit erdemes szorgalmazni.

    (#198) UnA: A tulajdonos is utas, ha nem vezet.

    (#211) arnyekxxx: Pedig a megvasarolt elony nem hulyeseg. Ezzel mindenki akkor siet, amikor szuksege van ra es kifizeti es mindenkinek megvan a lehetosege sietni, amikor az megeri neki. Ez nyilvan lecsapodik abban is, hogy a munkajat piaci szinten mennyire ertekeli a vilag, mert abbol tudja megfizetni, mert az hatarozza meg, hogy mennyibe kerul egy munkaoraja es a szabadideje.
    Amugy pl. autogyartok egyik koncepcioja, hogy az onvezeto autoknal mindegyik auto lehet egyforma teljesitmenyu es te napijegyet vehetsz a nagyobb teljesitmenyszintekre. Alapbol megveszed az autot, mint egy 100Le-s atlag autot, de ha azt akarod, hogy aznap meglegyen a 300Le, akkor kifizeted az extrat. Elektromos jarmunel ez eleg konnyen kivitelezheto es hardver valamint hatasfok szempontjabol nem jelent jelentos kulonbseget. A gyartonak meg egyszerubb, mert nem kell szazfele modellel es alkatresszekkel vacakolnia, tehat meg olcsobb is lesz tole.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák