- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
"Azt viszont nem értem hogy az SUV-k miért praktikusak?"
Pedig elég egyértelmű, hogy miért a legpraktikusabbak ezek az autók.
Kényelem szempontból tök jó, hogy széles, vállban nem szűk, kényelmesen lehet könyökölni, elég hosszú, hogy beleférjen a család csomagokkal, viszont mégis kellőképp rövid ahhoz, hogy akár a belvárosban is könnyen lehessen velük parkolni (rövidebb, mint egy felső közepes kombi), nem lógnak ki és többségük elég fordulékony is. A fogyasztásuk igazából teljesen korrekt manapság. A hasmagasság szintén előny, persze ma már az nem érvényes, hogy átlátni az autók felett hiszen nagyon sok már az SUV így meg ugyanott vagy, mint régen a szedánokkal, viszont nem kell tartani egy nagyobb fekvőrendőrnél vagy padkánál, hogy leér az alja. Motorikusan nyilván nem erőgépek, de kényelmesen, különösebb zaj nélkül lehet velük tartani akár 130km/h feletti sebességet is anélkül, hogy ez érezhetően problémát okozna (persze kizárólag lezárt német autópályán).
Szerintem ezekben egytől egyig jól teljesítenek a középkategóriás SUV-k, épp ezért tartom a legpraktikusabbnak. Hosszabb távokon is kényelmesek, de belvárosban sem problémás velük a közlekedés. Elég sokat kipróbáltam közülük, volt ebben a listában benzines és hybrid is, teljesítményben pedig 140-200LE-ig terjed ez a skála. Az egyedüli probléma talán az ha túl könnyű a bódé, például pályán egy Vitarát azért már tud dobálni a szél.
A külső már egy szubjektív dolog, szerintem baromi jól néz ki a többségük, de én a Sedanokat is kifejezetten szeretem, pl az aktuális Civic Sedan, a most debütált Corolla Sedan és a Camry is kifejezetten tetszik.
Na de befejeztem az OFF-olást, maradjunk ennél a csodálatos Smartnál.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Nem pont a kényelem az egyik legfontosabb? 🙂
Ameddig nem használtam, nekem sem tetszettek (külsőre most is a sedan jön be, de egy kisebb suv is jóval tágasabbnak érződik, mondjuk a vitara pont nem)[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gyúrósok ide!
- Debian GNU/Linux
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stellar Blade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest