Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nincsen

    csendes tag

    válasz .Szaki. #77 üzenetére

    Igazad van, rosszul fogalmaztam.
    A Kugat csak azért hozam fel, mert az jutott eszembe amerikai SUV kínalatból hirtelen.
    És ott tényleg nem számít nagynak, de abban szerintem kiegyezhetünk, hogy idehaza relatíve nagynak tekinthetőek az SUV-k úgy általában.

    A másik, hogy nem is a fogyasztás, hanem a károsanyagkibocsátás a lényeg, (szintén én hibám) amiben a cikk szerint Quaskhai világelső negatív értelemben, hiába tudja a kívánt értéket próbapadon.

    De a lényeg hogy atment a mondanivalóm. :R

    Azt viszont nem értem hogy az SUV-k miért praktikusak?
    Az utastért kényelmén, meg a kinézetén túl nincs olyan tulajdonsága, ami különb lenne bármely más autóénál.
    Ha csomagtér kell, meg sok férőhely veszek egy kombit. Talán még egy átlag szedánnak is van akkora csomagtere mint egy SUV-nek.
    Terepre nem igazán alkalmas, ez már az évek alatt kiderült, arra ott vannak normális terepjárók.
    Aki ilyet vesz, legfeljebb vidéken a nagymamához menet, a faluban "terepezik", a földúton. :)

    Ez a kategória jó akar lenni mindenben, de mi tudjuk, hogy ami mindenben "jó", az igazán semmiben sem jó. Ilyen formán, az egész kategória létezése megkérdőjelezhető.

Új hozzászólás Aktív témák