Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Nemtudom számomra a content ott véget ért kb, hogy normálon kijátszottam a játékot. Ami ráadásul óvodásan könnyű volt... (Összehasonlítva a fentebb említett 1997-es X-COM játékkal, ahol Easy módban is eléggé nehéz a játék, elgondolkozok, hogy mennyire más közönségnek készülnek a mai játékok)
D2-őt eleve nehezebb szinten kezdtem, így nagyon sokáig tartott a történet is kb. Szóval Diablo megöléstől már nem volt akkora motiváció, hiába új nehézség, új karakterek. de azért 50-60 órát elvoltam vele, tény, hogy eléggé elvették a kedvemet pont az online rendszer baromságai. Ha itt abbahagyom, akkor egy átlagos játék lenne...Viszont az utolsó 40 órát már én sem értem miért tettem bele, mert az nem szólt másról csak szerencsejátékról. "Csak ha már megvettem..."
Na mindegy, ez csak magánvélemény, de az fix, hogyha simán kiadják online rendszer nélkül, úgy, hogy nem függ az egész a piactól, nincs ott a "kényszer", hogy online piacra farmolj adott árfolyamon. Számomra sokkal szerethetőbb játék lenne. Ugye a drop is magatalálósként alakult volna, nem pedig aukciórobotoknak kedvezően. Természetesen erről szó sem lehetett, mert a pénz az úr. Ellenben szerintem akkor is szénné keresik magukat belőle, ha single módban adják ki...Arról nem is beszélve, hogy HC karaktert én nem is mertem indítani, mert rettenet paráztam tőle, mi lesz ha a szerverlag miatt hal meg a HC karakter. Softcore-on rendszeresen előfordultak laghalálok, néha a UPC net is szarakodott, így együttvéve vertem volna a fejem a falba, ha az online függőség miatt veszik oda sok óra játék.
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
Ha kiadják AH nélkül, de multival, akkor a d2jsp-hez hasonló illegális piacokon történne a business még mindig - amin sokat kerestek egyesek és teljesen kihagyták belőle a Blizzardot. Ezt két dologgal lehet kikerülni: 1. nincs multi (ami egy Diablónál vicces lenne), 2. nincs trade (ami meg kellemetlen, mert annak van értelme, hogy segítsd a másikat egy neked esett, de neki jó loottal). Meg persze azzal, amit ők csináltak, azaz integrált piac és a csalások megnehezítése és könnyebb kiszűrése miatt online kapcsolat (a múlt héten szórtak ki többezer botozó embert, Blizzard-szokásnak megfelelően).
A PvP-t egyébként az 1.1-es patchre ígérte a Blizzard már nyáron is, és az még nem jelent meg - lassan készül, de közben sokat módosítottak a játékon a Monster Powerrel és a Paragonnal. Plusz mondj egy olyan Blizzard-játékot, ami nem volt a megjelenéskor "félkész" és nem csak egy későbbi patchcsel vált normálisabban élvezhetővé...
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
GeryFlash
veterán
Gratukálok, látszik, hogy semmit nem értesz ehhez, de azért mondod a magadét Egy patcchel meg lehet oldani, hajrá, lássuk az elméleted...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Wolverine
félisten
válasz GeryFlash #53 üzenetére
Pedig ezt tényleg meg lehet oldani egy patchcsel. Nyilván nem egy 5 MB-os izé lesz az a patch, hanem jóval nagyobb, de én láttam már 1 GB-os patcheket is.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
DrTroglodyte
tag
Most mégis mire számítottatok egy PC only címnél? A jövőben MINDEN PC only cucc valami ilyesmi lesz, tessék megnyugodni. Diablo kijelölte az utat, mindenki látja, hogy ez csak így működőképes, és ezentúl így tolja: a játék fele online, kész passz.
Ha nem lenne 90% felett a kalózkodás PC-n, akkor erre sem lenne szükség. -
brd
nagyúr
válasz DrTroglodyte #56 üzenetére
Hagyd már ezt a baromságot lécci', a normális (ill. inkább úgy mondom, népszerű, mert vannak már az új generációnak szánt, csőszerű játékmenettel bíró megoldások is, nehogy eltévedjenek) játékok több bevételt hoznak most is, mint mondjuk egy film. Azokat akkor ki vásárolja meg szerinted? A 10% erre kevés lenne.
The only real valuable thing is intuition.
-
Maegoss
tag
válasz Wolverine #52 üzenetére
Hiába van AH a Diablo 3-ban, sokan (pl.: Kínában) még így is az AH kikerülésével vásárolják meg (valódi pénzért) a tárgyakat, mert nem akarják még a 30%-ot se kifizetni a Blizzard-nak. Kínai kolléga mutatta, hogy külön "stúdiók" vannak Kínában, akik többszáz D3 account-tal nonstop farmolják a tárgyakat és kínai weboldalakon árulják őket. Fizetés után egyszerűen belépnek egy közös játékba és átadják a tárgyat a vevőnek.
A legszemetebb dolog a Diablo 3-ban egyéként az, hogy rákényszerít az AH használatára. Én legutoljára Wizard-dal játszottam Nightmare-en (jó pár hónapja) és egyszerűen nem dobott elég jó tárgyakat a játék, szóval az AH-ból kellett tárgyakat vásárolnom, hogy ne legyen bosszantóan nehéz a játék (értsd: nem azért halok meg, mert béna vagyok, hanem mert az ellenfelek túl táposak hozzám képest).
Egyébként a Diablo 3 fejlődési rendszerén is egyértelműen látszik, hogy az egész játék az AH köré lett építve: mivel nincsenek fejlődési fák és minden képességet előbb-utóbb minden karakter megkap, ezért két azonos kasztú és szintű karakter között az egyetlen lényeges különbség a felszerelésük.
-
Ren Hoek
veterán
válasz Wolverine #52 üzenetére
Akkor a Diablo 2-ben miért működött jól az a rendszer? Aki akart ladderezni, annak ott volt a bnet-en tárolt karakter meg tárgyak aztán kész. Mindenki másnak aki meg saját maga akart játszani, annak ott volt a saját offline rendszere.
Csaltak? Hát csaljanak, kit érdekelt. Pistike 100 milliós páncélt hackelt magára? Hát egészségére. Itt viszont az egész játék az AH és az online rendszer köré épült, ami miatt a csalás az árfolyamokon keresztül iszonyatosan kihat minden játékos "életére".
Mi anno max pvp-ztünk, de inkább csak magunk karaktereit fejlesztgettük...Hivatalos trade nélkül is tökéletesen jó játék volt, de volt trade is cimbik között, tárgy cserélgetés stb... Sokkal fílingesebb volt az, mint ez a személytelen és kizsákmányoló AH/RMAH. A D3 fórum is kb csak arról szólt, hogy ki mit farmolt, aztán hogyan adta el x milláért, vagy euróért. Azért valljuk be, mindenkiben ott volt, hogy na mikor lesz már szerencsém, és 100 millás bevételem. Bakker ez egy játék, nem rulett asztal
-
Wolverine
félisten
Mert akit átvertek az illegális piacon egy-egy itemmel, az ment a Blizzardhoz panaszkodni, akik kénytelenek voltak elhajtani - ez nem növeli az elégedett userek számát. A Blizznek egyébként elsősorban az volt a baja, hogy nem kevesen gyönyörűen megszedték magukat ezen a bizniszen, amiből viszont teljesen kihagyták a Blizzardot. Szerintem teljesen érthető, hogy a két megoldásból (a. nincs semmilyen co-op/multi/trade; b. nincs offline single player) ezt választották.
Az sosem érdekelt senkit, ki mit csalt össze magának egy offline Diablo-karakterrel. A ladder-karikkal kapcsolatos feketepiac hozta el ezt a rendszert, ami a D3-ban van. Ha nem tetszik, akkor nem veszed meg a játékot, ez a módszer mindig működni fog...Ugyanez az oka annak, hogy a Starcraft 2-ben sincsen LAN, csak netes multiplayer. A Starcraftból Koreában lett irtózatosan nagy üzlet, amiből pont azt hagyták ki, akinek az egész köszönhető elsősorban... a Blizzardot.
(nekem is voltak ellenérzéseim a RMAH-val kapcsolatban, de most épp ott tartok, hogy kénytelen leszek ráfeküdni napi minimum 8 órában nagyon sürgősen és kivarázsolni belőle némi stabil bevételt... vagy belátható időn belül nem fogok enni; a másik lehetőségem ugyanez lenne, de TF2-vel, viszont az fps-ekben bénább vagyok, mint a hóember a Szaharában)
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Maegoss
tag
válasz Wolverine #61 üzenetére
Ez így van, de a "build" bármikor megváltoztatható és minden azonos kasztú játékos ugyanazokkal a képességekkel+rúnákkal rendelkezik egy adott szinten, szóval nagyon könnyű egy másik build-et leutánozni (nem úgy, mint D1/D2/WoW esetén).
De ha már a build-ekről beszélünk: szerinted nem érdekes, hogy maximum egyszerre 4-5 képességet tudsz használni (szintén nem úgy, mint D1/D2/WoW esetén)?
-
DrTroglodyte
tag
Oké, akkor miért?
Egy ilyen megoldás kifejlesztése nyilván rengeteg pénzbe kerül, tehát nem teszik bele, csak ha biztosan jelentősen több bevételt fog generálni.
Lehet, hogy meg fog lepni, de bármilyen termék (nem csak szoftver, a levesportól a tévén át a tankig minden) fejlesztésének egy, és kizárólag egy oka van: nagyobb bevétel elérése.
Egészen biztos lehetsz benne, hogy egy ötlet akkor, és csakis akkor valósul meg, ha a gyártónak abból anyagi előnye lesz. -
brd
nagyúr
válasz DrTroglodyte #67 üzenetére
Mit miért? Miért fejlesztenek ki ilyen DRM-et? Mert azt hiszik, hogy attól lesz több vásárló. Pedig nem.
The only real valuable thing is intuition.
-
HyP3b0y
senior tag
Csak míg egy minőségi, élvezhető már mondhatni letehetetlen játék jobban vonz engem vásárlót, minthogy befizessek a DRM nevű szopórollerre (míg akik egy centet sem fizettek érte DRM free nyomják és nincs is vele probléma. Annyi hátrányuk van a warezosoknak, hogy várniuk kell, kész, ennyi.)
Számodra melyik a vonzóbb?"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
Wolverine
félisten
Egy "always online" megoldást, mint pl. a Diablo 3-é, elég nehéz megoldani warezben Tökéletesen nem is sikerült. Pont ezért fordulnak felé a kiadók.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
brd
nagyúr
Software-t nem lehet ellopni (legfeljebb, ha a csak 1 példányban létező forráskódot viszed magaddal). Az erős DRM-mel felvértezett játék pedig kifejezetten taszító, és nem azért, mert így nehezebb másolhatóvá tenni (azt nem a végfelhasználók szokták egyébként sem csinálni, hanem azok, akik ezt élvezettel teszik, mert kihívás nekik), hanem azért, mert a jogtiszta használata is problémás, és korlátos lesz (mi van akkor pl., ha lelövi a kiadó a DRM ellenőrzésében részt vevő komponenst?)
Egyébként hány olyan játék létezik, amit nem tettek másolhatóvá?The only real valuable thing is intuition.
-
Glenda
addikt
Szerintem igenis el lehet lopni. Pont ugyanolyan az, amikor letöltöd a szoftvert, mintha levennél egy akármit a bolt polcáról.
Hogy taszító vagy nem, engem személy szerint nem zavar a bnetes védelem. Sőt, örülnék ha minden játék olyat kapna.from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
brd
nagyúr
Szerinted. A valóságban pedig nem. Az egyéb (fizikai valóval rendelkező dolog) hiányozni fog onnan, ahonnan elvetted. A software-nél legfeljebb az elmaradt haszon (ha az "ellopó" biztosan megvásárolta volna az "ellophatóság" hiányában) hiányozhat a kiadónak/készítőnek/etc.
Az előző hozzászólásomban feltett első kérdésemre még válaszolnál? (Kiadó lelövi a DRM részét képező blabla...)The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
Szándékosan nyilván nem, de akkor tegyük fel, nem szándékosan, hanem pl. tönkremegy a kiadó. Ilyenkor nem játszol a játékkal ugye. Ha ez egy kedvenc játékoddal történne, hogyan éreznéd magad?
Wolverine: Ezt hogy sikerült összehoznod? Melyik mondatom utalt arra, hogy "nem gond"?
The only real valuable thing is intuition.
-
Wolverine
félisten
Jártam már így, az NCSoft lőtt ki alólam MMORPG-t. Ilyen a popszakma.
Hja, hogy nálad a "nem lopás" nem egyenlő azzal, hogy "nem tiltandó"? Nem tudok mindenkit azonnal dekódolni...
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
brd
nagyúr
válasz Wolverine #78 üzenetére
Azt írtam, hogy az nem lopás, mert a lopás az az, amikor valamit eltulajdonítasz. Software-nél ez nehezen kivitelezhető, ott leginkább arról lehet szó, hogy jogosulatlanul használod, ami nem feltétlen (sokszor nem) egyezik meg azzal, ami egy fizikai tárgy ellopásakor keletkezik. (Fizikai tárgynál van pl. a sokszorosítás/több példányban gyártás költsége, ami software-nél sokkal alacsonyabb, akár kimutathatatlan is lehet.)
Ha jól látom, azt nem írtam sehol, hogy ez a jogosulatlan használat ne lenne baj...The only real valuable thing is intuition.
-
marcias
őstag
Minden kedves kételkedőnek ajánlom figyelmébe EZT az oldalt. Sims2 full server shutdown, '11-es sportjátékok teljes leállítása év elején. EGY ÉVES JÁTÉKOKÉ. Mellesleg a Sims2-höz a mai napig hirdetik a kiegészítőket, nagyon fasza. De a Sims2.com-ra már nem fizetik be a domain díját. Nevetséges pénzéhes banda. Ezen után én nem reménykednék abban, hogy foglalkoznak majd azzal a pár száz vagy ezer userrel, aki 2014-15-ben még méltóztatik a 80€-ért megvett játékukkal játszani.
Mellesleg létezik működő pénzügyi modell is PC-re. A Team Fortress 2 pl. alapból full ingyenes, de hetente jön update, 1-2 havonta major patch, és az emberek veszik az itemeket, mert szeretnek vele játszani. Amikor ingyenessé tették a játékot, és átálltak erre a fejlesztési modellre, kb. 10x több bevételre tett szert a cég egységnyi idő alatt. Csak hát így nem lehet elhanyagolni a játékot, rajta kell hagyni egy egész csapatot. De végeredményben megéri, az emberek játszanak vele, és nem kell leállítani a szervereket...Steam: marcias88
-
Wolverine
félisten
Ellenpélda az EA-től: a Warhammer Online-t még mindig nem lőtték le, pedig az utóbbi 1-2 évben gyakorlatilag megállt a fejlesztése, ami egy MMO-nál egyenlő a halállal.
Ha elég népszerű lesz a Sim City, akkor az is menni fog még - ez nem olyan játék, amiből évente adnak ki új epizódot, ellentétben a sportjátékokkal. (a Sims 2-nél inkább az lehet az ok, hogy az egy 7-8 éves játék és már több éve jelen van a Sims 3 is, nyilván arra akarnak mindenkit átterelni)"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Xelloss
aktív tag
-
VIC20
őstag
,,azért kell állandó internetkapcsolattal rendelkeznünk, mert a szimulációt az EA szerverei is segítenek kiszámítani"
Úristen! Van aki ezt beszopja?
-
Wolverine
félisten
-
VIC20
őstag
válasz Wolverine #89 üzenetére
Értem én, hogy mit akarna ez jelenteni, vagyis mi az, amit állítanak róla...
Az egyik felvetés az, hogy állítják ugyan, de nem tudjuk, tényleg igazat mondanak-e. Másrészről lehet persze, hogy tényleg megcsinálták a dolgot, tehát valami tényleg a szerverről érkezik, amit a szerver számol, már csak azért is, hogy ne lehessen rájuk sütni azt, hogy egy az egyben hazudnak.
Kérdés az, hogy mit is csinál a szerver. A másik, még fontosabb kérdés meg ehhez kapcsolódóan az, hogy mit csinál a szerver, amit a helyi gép nem tud ugyanúgy vagy jobban megcsinálni, mint a távoli?
Nemde azt szolgája inkább ez az egész hajcihő, hogy a DRM-üket jobban lenyomhassák a felhasználók torkán?
Hát, így értettem, amit írtam.
-
Wolverine
félisten
Semmit sem csinál a szerver, amit a te géped ne tudna; viszont ezzel a megoldással megnehezítik a törés elkészültét, ahhoz ugyanis emulálni kell a szervert is. Igen, ez egyfajta DRM - de szerintem senki sem szereti, ha a munkája eredményét úgy használják, hogy őt nem fizetik ki a használatért cserébe
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
VIC20
őstag
válasz Wolverine #91 üzenetére
Akkor egyről beszélünk.
,,...de szerintem senki sem szereti, ha a munkája eredményét úgy használják, hogy őt nem fizetik ki a használatért cserébe"
Na, de azt se, ha fizetek a használatért cserébe, de aztán mégsem használhatom a munkájuk eredményét, vagy legalábbis nem teljes értékűen (vagyis megszorításokkal, műszaki hibákkal...stb.).
-
csibe1
addikt
-
nanorambo
őstag
Nem tudom, hogy mennyi igaz ebből, de az ötlet nem rossz.
-
csibe1
addikt
Azért születnek tesztek,amik elég nagy eltérést mutatnak másik oldalak tesztjeihez képest.
Akadt pár érdekes 3D Mark eredmény is,amit a driverek befolyásoltak mindkét nagy gyártótól.
Gondolom azok is csak összeesküvéselméletek voltak." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Glenda
addikt
A metacriticre gondolsz, ahol pistike lepontozza a diablot mert fúdedrága és nem kapott rá pénzt, meg különben is, a fórumon írták hogy szar? Mert újabban(?) a metacritic alaptalan negatív kritikákkal van tele, trollokkal.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r