Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Glenda #37 üzenetére

    ...viszont sokan anyáztak a Diablo topicban, hogy méregdrága szemét. Hogy van benne 100+ óra játék, odáig már nem jutottak el

    Na ez pont "jó" példa... Kifizettem 14 ezret egy 'félkész' játékért, amiben máig nincs PvP, amit beígértek. A content patch-ek meg számomra közel nulla tartalommal bírtak... és az a 100+ óra, ehh, egyáltalán nem mindegy, hogy abban a 100+ órában milyen tartalom van, mert az igazi content az kb 20 óra, patchek, meg szintek ide-oda...
    A héten vettem elő a DOS-os 640x480-as felbontáson futó X-COM Apocalypse-t, és az is elég hosszú játék, csak az tényleg minőségi szórakozás, nem pedig 20 óra történet után x óra szerencsejáték...Hát nekem gyerekkorom egyik kedvenc játékának, a Diablo I és II-nek a totális megalázásáról szólt az egész. :O Pontosan jól jellemezték, egy méregdrága szemét. 4-5000 Ft-ért talán azt mondom egy felejthető valami, de ennyiért...

    Főleg a botos csaláshadjárat, az online szerencsejáték jelleg, a valódi pénz romlottsága...ami pedig az online dolgokat illeti, elő-előforduló szerver lagok, állandó függés az online piactértől és a megjelenő milliárdos csalásbiznisztől, folytonos nerf-buff, valakinek kedvező valakinek nem. Patchelni meg kötelező, nincs mese, a kontroll náluk van. Ezek mind single játékra értendőek, ahol semmi szükség nincs amúgy netre.

    Szóval köszönöm szépen, az ilyen állandó netkapcsolatos szarokból nem kérek többet. Szeretem ha valódi létező játék, ami ott fut a gépemen, és semmi több. Ha akarok patchelek, ha nem, visszateszem a régit stb... Mivel a modolhatóság ellenesség és kontroll legfőbb eszköze az online kapcsolat, így ilyen játékoknál ne nagyon számítsunk modokra kb... DLC úgy is 100x több hasznot hoz nekik. Sőt legyen minden online single játékban valódi pénzes kereskedelem jó nagy sáppal, plusz jöjjenek a csalók, hurrá... Gyomrom felfordul. :U

    Összegezve, sajnálom, hogy ilyen szarkamu dumával jönnek az EA-sok, és lehet a Simcity 4 volt az utolsó amit megvettem. Mellékesen a Simcity 3000 is megvolt eredetiben, és szerintem jobb rész volt. Hangulatban...

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Glenda #50 üzenetére

    Nemtudom számomra a content ott véget ért kb, hogy normálon kijátszottam a játékot. Ami ráadásul óvodásan könnyű volt... (Összehasonlítva a fentebb említett 1997-es X-COM játékkal, ahol Easy módban is eléggé nehéz a játék, elgondolkozok, hogy mennyire más közönségnek készülnek a mai játékok)
    D2-őt eleve nehezebb szinten kezdtem, így nagyon sokáig tartott a történet is kb. Szóval Diablo megöléstől már nem volt akkora motiváció, hiába új nehézség, új karakterek. de azért 50-60 órát elvoltam vele, tény, hogy eléggé elvették a kedvemet pont az online rendszer baromságai. Ha itt abbahagyom, akkor egy átlagos játék lenne...Viszont az utolsó 40 órát már én sem értem miért tettem bele, mert az nem szólt másról csak szerencsejátékról. "Csak ha már megvettem..."

    Na mindegy, ez csak magánvélemény, de az fix, hogyha simán kiadják online rendszer nélkül, úgy, hogy nem függ az egész a piactól, nincs ott a "kényszer", hogy online piacra farmolj adott árfolyamon. Számomra sokkal szerethetőbb játék lenne. Ugye a drop is magatalálósként alakult volna, nem pedig aukciórobotoknak kedvezően. Természetesen erről szó sem lehetett, mert a pénz az úr. Ellenben szerintem akkor is szénné keresik magukat belőle, ha single módban adják ki...

    Arról nem is beszélve, hogy HC karaktert én nem is mertem indítani, mert rettenet paráztam tőle, mi lesz ha a szerverlag miatt hal meg a HC karakter. Softcore-on rendszeresen előfordultak laghalálok, néha a UPC net is szarakodott, így együttvéve vertem volna a fejem a falba, ha az online függőség miatt veszik oda sok óra játék.

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Wolverine #52 üzenetére

    Akkor a Diablo 2-ben miért működött jól az a rendszer? Aki akart ladderezni, annak ott volt a bnet-en tárolt karakter meg tárgyak aztán kész. Mindenki másnak aki meg saját maga akart játszani, annak ott volt a saját offline rendszere.

    Csaltak? Hát csaljanak, kit érdekelt. Pistike 100 milliós páncélt hackelt magára? Hát egészségére. Itt viszont az egész játék az AH és az online rendszer köré épült, ami miatt a csalás az árfolyamokon keresztül iszonyatosan kihat minden játékos "életére".

    Mi anno max pvp-ztünk, de inkább csak magunk karaktereit fejlesztgettük...Hivatalos trade nélkül is tökéletesen jó játék volt, de volt trade is cimbik között, tárgy cserélgetés stb... Sokkal fílingesebb volt az, mint ez a személytelen és kizsákmányoló AH/RMAH. A D3 fórum is kb csak arról szólt, hogy ki mit farmolt, aztán hogyan adta el x milláért, vagy euróért. Azért valljuk be, mindenkiben ott volt, hogy na mikor lesz már szerencsém, és 100 millás bevételem. Bakker ez egy játék, nem rulett asztal :(

Új hozzászólás Aktív témák