Hirdetés
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Destiny 2: The Final Shape teszt
gp Finiséhez ért a fény és a sötétség egy évtizede indult harca, befutott a Bungie híres játékának a fináléja, amiben pontot tehetünk egy régóta húzódó fontos konfliktus végére.
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hubesz1
csendes tag
válasz rudymester #58 üzenetére
Sziasztok!
Fejlemények:
Miután az elmúlt hét folyamán a párom és az én kezemben írd és mondd 10(!) telefon fordult meg ugyanazzal a hibával, a javítás mellett döntöttünk. Szegény pannon-os srácok teljesen készen voltak, hogy a készletükön levő mind az öt S3310 telefonjuk (gyári, bontatlan) hibás, ráadásul mindegyiknek ez a hangelmenős betegsége jön elő. Mivel a 3 napon belüli cserének ilyen formában nem sok értelme volt, inkább úgy döntöttem, hogy bemegyek a Samsung márkaszervizbe, és leadom javítani. Gondoltam, hogy az márkaszervizben esetleg ismerik már a típust, de a kislány akit beraktak a pult mögé a világát nem tudta, nem hibáztatom érte, ő csak adminisztrál, de sérült telefonos lelkemnek jót tett volna pár biztató szó Sebaj. Átvették, majd értesítenek. Ez hétfőn reggel történt, az én telefonom volt az első.
Nem nyugodott bennem a kisördög, felhívtam a Samu mobiltelefonos szervizközpontját, hogy egy litánia keretében elcsevegjünk erről a remek készülékről. Hozzáteszem itt is rendkívül segítőkészek voltak, úgyhogy erről az oldalról semmi rosszat nem tudok mondani. Annyit sikerült kiszednem belőlük, hogy több ilyen telefonjuk is van már, de egyelőre nem tudják, mi okozza a hibát, ezért állásfoglalásra várnak a 'Nagy' Samsungól - gondolom Koreából, ők megmondják a tutit, akkor ha csak firmware csere, akkor is ha alkatrész cserés. Távol-keleti barátaink tutimondása azonban elég hektikus, megjöhet pár napon belül is, de volt arra is példa, hogy közel egy hónapig szüttyögtek valamin.
Szóval én most várom, hogy a felkelő nap irányából megjöjjön a megoldás, és végre tudjam használni, az egyébként rendkívül jó vételnek számító készüléket. Addig pedig kisegít a jó öreg 6230i
A mai napon a párom is leadta az övét a márkaszervizbe, az övé már az ötödik náluk a héten.
[OFF][/OFF]Elég Janus-arcúra sikerült akciója lett ez a pannonnak. Adok egy telefont egy ezresért, te aláírsz két évre, de a telefont nem tudod majd használni egyelőre. Három napon belül kérhetsz cserét, de azzal is ugyanazokat a köröket fogod futni... Legalábbis egyelőre [OFF][/OFF][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Politika
- Opel topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPad topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Sharp 902 - Ferrari Edition - Optikai Zoom - Schumacher - Forma1
- Siemens SX1 - ÚJ - Symbian - McLaren Mercedes Limited Edition - F1 2004
- Retro Motorola V235. Hibátlan állapot. új akku.
- Nokia 9500 Communicator - Szinte Makulátlan - Foxpost az árban!
- Nokia 6300 - Új - Fémházas nyomógombos telefon - S40 rendszer