Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • galaxytab

    csendes tag

    válasz Ayanlith #754 üzenetére

    Üdv!
    Kösz, hogy megosztottad a levelezésedet. Mellesleg, "piros pont"? Ugyan miért? Mindenkinek ugyanazt a sablon levelet írják (én is ilyeneket kaptam). Jól fogalmazott itt valaki, nagy ívben tesznek ránk. Én speciel most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy Koreában, vagy hol fenében lehet a központjuk, tudnak-e erről a töketlenségről. Ezért aztán ismét levelet írtam, idemásolom. Borítékban is megy pár helyre, ahova nem találtam email címet. Meglátjuk, hátha válasz jön valahonnan. Bocs ha off, elég hosszú - egyébként, akinek van kedve, elküldheti, de biztos lehet jobbat is írni. A levélnek eredetiben még van folytatása, a magyarokkal váltott levelezést idézem, jórészt angolul is.

    Addressed to the following parties:

    SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.
    Tel: 82-2-727-7114
    Fax: 82-2-727-7985
    www.samsung.com
    Corporate Communications Team
    Samsung Main Bldg. 250 Taepyung-ro 2-ka, Chung-ku Seoul, 100-742, Korea

    CPO Box 170, Samsung Electronics Bldg.,
    1320-10 Seocho-2-dong, Seocho-gu,
    Seoul, Korea 137-857

    Samsung Electronics 94-1 Imsu-Dong Gumi City Kyung Buk Korea 730-350
    samsungpr@edelman.com

    Head Office Samsung Electronics Australia Pty Ltd
    7 Parkview Drive
    Homebush Bay NSW 2127
    Tel: (612) 9763 9700
    Fax: (612) 9764 6440

    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    5126 Jászfényszaru, Samsung tér 1.
    1138 Budapest, Dunavirág utca 2. 7. em

    Tisztelt Címzettek!
    Dear Addressees,

    Minden magyarországi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tulajdonos arra kíváncsi, hogy mikor fog végre megjelenni a készülékre a 4.0, vagy még inkább a 4.1.2-es rendszerfrissítés. A Samsung Electronics Magyar Zrt a készüléktulajdonosoknak sablon válaszokat ad, amelyekből semmi érdemleges nem derül ki.
    All the Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) users are curious about the date when the software upgrade of 4.0 at last will come out or even the 4.1.2 version that is more interesting for me. Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) gives standard answers to the users, without sharing any considerable or useful information.
    Lent idézek a tárgyat érintő levelezésemből, továbbá más érdeklődő levélváltásából. Ezekből kiderül, hogy nem kapunk használható választ kérdeseinkre. A Samsung Electronics Magyar Zrt a fogyasztói, vásárlói megkereséseket nem veszi komolyan. A magyarországi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tulajdonosokat negatívan diszkriminálja a Samsung.
    Please find below some quotes from my previous correspondences in the subject, and from other emails written by my peers. It makes clear that we do not get any useful answer to our questions. Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) dos not take seriously the complaints of the users/buyers. The hungarian Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) users are negatively discriminated by Samsung.

    - A régiónkra már tavaly megjelent a 4.0, amely tartalmazza a magyar nyelvet, de Magyarországon még mindig nem érhető el hivatalosan!
    The upgraded version of 4.0 appeared for our region already last year, that contains the hungarian languagge (translation), but this is still not accessible in Hungary!
    - A napokban pedig megjelent a Android 4.1.2 Jelly Bean Updates Galaxy Tab 7.0 Plus, azonban ez sem hivatalos Magyarországon!
    And recently the Android 4.1.2 Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) has been published, but this is not an official edition in Hungary!
    http://www.sammobile.com/2013/04/05/samsung-starts-android-4-1-2-jelly-bean-updates-galaxy-tab-7-0-plus/

    A fentiek alapján szíves válaszukat kérem az alábbi kérdésekre:
    Based on above I need your answers to the followings:

    - Magyarországon miért nem jelent meg a hivatalos (KIES) 4.0 vagy 4.1 rendszerfrissítés a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készülékre?
    Why neither the (KIES) 4.0 nor the 4.1 upgrade is available in Hungary for the Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab?

    - Pontosan mikor fog megjelenni a Magyarországon hivatalosan (KIES) a 4.0, vagy 4.1 rendszerfrissítés a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készülékre?
    When will the (KIES) 4.0 or the 4.1 upgrade appear for the Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab?

    - Milyen módon kompenzálják a készüléktulajdonosokat, akik elavult szoftvert kénytelenek használni a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készülékükön?
    How will Samsung compensate the owners/users, who are supposed to use the old software on their Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab?

    Megjegyzem, már a kínai webáruházak is a 40-50 dolláros no name készülékek többségét is legalább a 4.0 verzióval árulják!
    I notice that chinese webstores already sell most of their 'no name' 40-50 dollars costed tabs with at least the 4.0 version.

    - Nem gondolják, hogy nevetséges, hogy egy ekkora cég mint a Samsung LTD arra ösztönzi a magyarországi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készüléktulajdonosokat, hogy nem hivatalos magyar nyelvű szoftvert próbáljanak telepíteni, amellyel azonban elvesztik a garanciát, jótállást, ahelyett, hogy végre kiadnák a magyarországi verziót?
    Do not you think that it is ridiculous that such a big company as Samsung Electronics CO., LTD. drives the hungarian Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab users/owners to install illegal, hungarian editions that results the loss of the warranty instead of issuing at last the hungarian version?

    A fentiekre adott válaszaik alapján fogok dönteni fogyasztóvédelmi és jogi lépesekről.
    Based on your answer to above I will make my decision about the further steps towards consumer protection or legal authorities.

  • galaxytab

    csendes tag

    Na, már meg is jött a válasz. Mondjuk, nem is a válasz gyorsaságával volt bajunk, mint inkább a leveleik nagy nulla értékével! Mindenesetre, megjelent benne egy új motívum, biztos észreveszik a notórius levelezők: (...)" A koreai központ segítségét igénybe vettük"(...). Eddig vajon ki a szösszel álltak kapcsolatban? Az Asussal, Sonyval, Lenovoval, Acerrel? Nem leveleznek ezek egymással? Isten bizony elmegyek a fogyasztóvédelemhez/békéltető testülethez, ha nem jön valami pozitív. Legalább arra az időre kénytelenek lesznek megmozdulni, levelezni (gyakorolhatják a helyesírást is :((( ). Ja, és minimum adják vissza árát, oszt veszünk valami mást.
    Találtam vagy tíz Facebook oldalt a nagyvilágban (hivatalosat is), én biztos ezeken is kiírom magamból a dühömet, ha nem jön semmi biztató. :W
    Üdv!

    Válasz: Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) Érkezett: 2013. április 12.
    Tisztelt ...!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.

    Vásárlóink elégedsége kiemelten fontos számunkra, ezért folyamatosan arra törekszünk, hogy úgy termékeink, mind szolgáltatásaink minőségét ügyfeleink igényéhez igazítsunk.

    Szeretném biztosítani Önt, hogy észrevételét regisztráltuk és ügyfélszolgálati munkatársunk kivizsgálja kérését, észrevételét. A koreai központ segítségét ígénybe vettük, majd rövid időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, a válaszig szíves türelmét kérjük.

    Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

    Üdvözlettel,

    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat

    [ Szerkesztve ]

  • galaxytab

    csendes tag

    válasz air #760 üzenetére

    Hali!
    Tudod, az a véleményem, hogy ha mindig hagyjuk, hogy a fejünkre csináljanak, meg is érdemeljük. Én már megvívtam a T csoporttal, és az E-on-nal is. Igaz, mindkét esetben cca egy évig tartott, de tulajdonképpen jól jöttem/jöttünk (a szomszédok is bekapcsolódtak) ki belőle. Az ADSL ill. kábel már nem szakadozik, mint korábban, áramszünet is alig van most már a környékünkön. És öröm volt látni ahogy a szakik dolgoztak, lógtak a villanyoszlopon (gallyaztak), üzentek, hogy kicseréltek valami kütyüt (ami persze lehet, hogy fillérekbe került), hoztak új modemet (nem is akármilyet - leesett az állunk). Na, szóval úgy gondolom, sok esetben csak azon múlik a "siker", hogy megtalálod-e azt az egy-két (aránylag) normális fickót, aki felemeli végre a hátsófelét, vagy a telefont, vagy csak megunja a macerát - te meg örülsz. :K

  • galaxytab

    csendes tag

    válasz Ayanlith #763 üzenetére

    Mindenben egyetértek veled. Az eladáson én is gondolkodom, de előtte még megfrissítem, nem hivatalosan. Ha meg balul sülne el valami (nyilván nem fog), beviszem nekik, és nem is folytatom... ;] Amikor én vettem majdnem egy árban voltak, mivel azonban ez az erősebb, logikus volt ezt megvenni. Ráadásul mindenhol be volt harangozva az ICS. Ki a fene gondolta, hogy kitolnak velünk?

  • galaxytab

    csendes tag

    Sziasztok!
    Elmentek a leveleim. Postán is. Mit mondjak, kisebb vagyonban került. Ha jönne valami megosztom veletek. Tartok tőle, hogy a koreaiak majd egyszerűen továbbítják az "ügyet" a magyaroknak, ezzel meg ugye bezárul a kör...

  • galaxytab

    csendes tag

    válasz Ayanlith #775 üzenetére

    Szia, üdv. mindenkinek!
    Honnan tudtad/érezted meg, hogy válasz jött? :Y Olyan friss, hogy az előbb vettem észre, ma délután jött. Egyelőre a helyiek. Feltételezem, Koreából hiába is várjuk. Lényeg a lényeg, idézem:

    Tisztelt ...!
    Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
    Köszönöm eddigi türelmét! Szeretném tájékoztatni Önt, hogy a mai napon visszajeleztek a kóreai központból, ahonnan azt az értesítést kaptuk, hogy a 4.1.2-es szoftver verzió fejlesztés alatt van. A megjelenés időpontja már csak napok kérdése. Szíves türelmét kérném továbbra is! Köszönöm szépen!
    Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
    Tájékoztatjuk, hogy kérdésének adtunk egy nyilvántartási számot: ... A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is tud hivatkozni következő megkeresésünkkor.
    Üdvözlettel,
    ...
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat

    Ennyi idő távlatából azt már nem mondom, hogy jól hangzik, inkább azt, hogy hiszem (hisszük), ha látom (látjuk).

  • galaxytab

    csendes tag

    Levél érkezett. Erre válaszolva, azt írtam a Samsungos (emea.sykes.com) hölgyeményeknek, hogy nem teszem közzé, csak súgjanak valamit. Mivel azonban erre már nem jött semmi, itt a lényeget. A levelük szokásos sablon hablatya nélkül:
    (...) "a GT-P6210-es készülékre az ICS frissítés várható Magyarországon. A félreértés abból adódott, hogy az információ megérkezését követően azonnal tájékoztatni akartam Önt, és félreértettem a koreai központból érkezett levelet." (...)
    Koreaiak eredeti "levele": "They are prepairing new S/W release to upgrade ICS. Please wait"
    Egyszóval ICS. Lenne. Pontosabban, egyelőre az se nem. Azt meg hogy valójában pár nap-e, mint korábban írták (most már tudjuk, hogy nem!), esetleg 'egynehány' Hold újév (ez a valószínűbb, jó esetben), attól függően, miben mérik, a fene tudja... Egy biztos, amint lehet, elviszem nekik a kütyüt és... de ez már nem tűrne "nyomdafestéket". Legalább látnak végre élőben egy Samsung tulajdonost. Emlékezetes lesz.
    Üdv!

  • galaxytab

    csendes tag

    válasz Ayanlith #771 üzenetére

    Na, a nagyanyjuk térdekalácsát, vagy mit... :(( Úgy néz ki, mégis csak megtaláltuk azt a koreait, aki megszánta a magyar usereket. Hát igen, ez hiányzott neki. Sziasztok!

  • galaxytab

    csendes tag

    válasz Ayanlith #890 üzenetére

    ..."a Galaxy Tab 3 7.0-át is kenterbe verő készülékünkkel." Ahogy mondod, tényleg érdekes. Szóval, hirtelen minden szempontból felértékelődött a kütyünk. Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák