Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Ayanlith #805 üzenetére

    Már többször leírtam és most is, hogy picit túl van lihegve ez a garancia dolog.

    1, ha megvan az eredeti rom
    a, lementve
    b, pl. a samfirmware.com -on eredeti formában
    akkor az 100%-osan visszaállítható.

    2, főleg a szolgáltatók háklisok, mert ott a velük kötött szerződésben benne szokott lenni, hogy csak a saját szoftverük lehet rajta
    a, a google android, mint nyílt forráskódú oprendszer, megengedi, hogy bármilyen a készülékre való szoftver használható, viszonta garanciális javítást, nem a szolgáltató, hanem minden esetben samsung szerviz végzi és ők picit nyitottabban állnak a dologhoz --> bár nyilván függ a szervizes hozzáállásától, de azt szokták mondani, ha nem custom, hanem gyári rom van rajta, akkor az OK
    b, mivel erre is él a prémium garancia és hívható helyszíni javítás, ezért a saját lakásodban, egy szervizes fogja ezt a műveletet végezni --> ebből kitalálható, hogy azért talán nem annyira kötöttek a szabályok

    Amiért harapnak, az a ROOT-olás.

    Tehát összefoglalva, garanciális probléma esetén:
    - célszerű a gyári állapotába visszaállítani (ami könnyen megtehető a szükséges előkészületek elvégzése után)
    - érdemes a helyszíni javítást kérni (családiasabb a légkör, meg ugye egy tapodtat sem kell mozdulni otthonról a garanciális ügyintézéshez)

    Nyilván ez ismét csak egy irány/javaslat, én e szerint használnám. :U

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák