Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Alakul ez, nagyon latszik a fejlodes az elodhoz kepest is, 3-4-max 5 ev, es jo lesz. Addig meg -mint mindig- az early adopterek kifizetik a fejlesztest helyettunk is, ezuton is koszonjuk szepen. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Ádám16 #73 üzenetére

    Ízlések és ficamok. Samsungos képek jobban néznek ki, ha a cél a fb meg az insta, viszont közük nincs a valósághoz, nagyon érződik rajtuk, hogy ki a célcsoport és az mire használja.
    Ha nem az a cél, hogy mindenképpen "szépnek" látszódjon valami, hanem az, hogy lehetőleg közelebb legyen a valósághoz, akkor régi htc (u11, u12 széria), mostani pixelek, sőt az új sony-k is sokkal jobbak fotóban, mint a samsung. Igaz, utóbbinak vannak néha gondjai a full automata móddal, picit néha nem árt belepiszkálni mielőtt kattan a fotó, de általában elég jó.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Jakesz #78 üzenetére

    Xiaomi-t nem tudom, de a sony de, jobb. 5 ii vs note 10 hazi teszt haverral legalabbis azt az eredmenyt hozta, hogy porig lett alazva a samsung.
    Teljesen automata modban fotoztunk mindketten, ugyanonnan, ugyanakkor. Teljes nagyitasban, ha belezoomoltal, akkor a samsung picit elesebb volt, viszont a szinek, kontrasztok, meg ugy egyaltalan az egesz kep a sony-n sokkal kiegyensulyozottabb, valosaghoz kozelibb volt. Igaz volt ez idealis korulmenyek kozott csinalt kepre (napos ido, nap hatulrol sut), meg szurkuleti/esti kepekre is. Tehat, izlesek es ficamok. Ha valakinek jobban bejon a tulszaturalt, mu, elenk szinekkel operalo kepvilag, akkor a samsung sokkal jobb. Ha nem, akkor viszont egyertelmuen alulmaradt.