Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor 90 - modellalkat
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz Bigyo13 #46412 üzenetére
annak csak örülni kell, ha nem erőltették a dolgot, de a jogszabály attól még adott, mondvacsinált okokkal nem kötelesek cserélni, indoklás nékül meg pláne nem, még 3 munkanapon belül sem!
az sem jellemző, hogy utólag vizsgálódnának a 3 munkanapon belül cserélt termék tekintetében, és ügyet csinálnának belőle, hogy a vásárlást követően keletkezett a hiba, és esetlegesen köze volt hozzá az ügyfélnek, pedig erre is lenne lehetőség.
volt olyan eset, hogy emberke a vásárlás napján független firmware verziót húzott a szolgáltatós készülékre, persze nem sikerült a mutatvány, nem töltött be a rendszer, folyamatosan újraindult a telefon, ezért még azon a napon visszavitte, és ki is cserélték neki, de aztán a szervizes nyomott recovery nullázást, és elindult a rendszer, és a szolgáltatós telefonon ott figyelt a független firmware, ami ráadásul nem is magyar régiós volt! lehetett volna ügy belőle, de nem foglalkoztak vele.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Felhőből hozza a Windows élményt a Microsoft új PC-je
- Video konvertálás
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- Nők, nőügyek (18+)
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Monitorkalibráló eszközök
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest