Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Bigyo13 #46412 üzenetére

    annak csak örülni kell, ha nem erőltették a dolgot, de a jogszabály attól még adott, mondvacsinált okokkal nem kötelesek cserélni, indoklás nékül meg pláne nem, még 3 munkanapon belül sem!
    az sem jellemző, hogy utólag vizsgálódnának a 3 munkanapon belül cserélt termék tekintetében, és ügyet csinálnának belőle, hogy a vásárlást követően keletkezett a hiba, és esetlegesen köze volt hozzá az ügyfélnek, pedig erre is lenne lehetőség.
    volt olyan eset, hogy emberke a vásárlás napján független firmware verziót húzott a szolgáltatós készülékre, persze nem sikerült a mutatvány, nem töltött be a rendszer, folyamatosan újraindult a telefon, ezért még azon a napon visszavitte, és ki is cserélték neki, de aztán a szervizes nyomott recovery nullázást, és elindult a rendszer, és a szolgáltatós telefonon ott figyelt a független firmware, ami ráadásul nem is magyar régiós volt! lehetett volna ügy belőle, de nem foglalkoztak vele.

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák