Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ._.Dante._.

    tag

    válasz MunezXBK #10543 üzenetére

    Miért ne szervizelnék?

    Európában vásárolt készülék. Szervizelniük kell!
    Egy pici bibi van, hogy nem él rá a PRÉMIUM garancia. Azaz se futár nem viszi el a telefont, se helyszínen nem javítják. Be kell vinni egy samu szervizbe, ahonnan elküldik Budaörsre, és megjavítják. Eztán vissza a szervizbe, és lehet menni a javított készülékért. Legyen hozzá garanciapapír, és számla is. (Megjegyzem magyarhoz is szokták kérni a számlát, de én leállítom őket azzal, hogy jogszabályilag elég a garanciapapír is. Azt sajnos nem tudom, hogy miben tér el ettől az uniós vásárlás, de ha mindkettő megvan, akkor biztosan javítják.)

    Gizmo94: Csak a függetlent javítják, ahogy leírtam? A szolgáltatói miben tér el ettől? Azt tán a bolíviai Masmung gyártja? Nem értem én ezt. Európában vásárolt Samsung készülék marad attól, hogy szolgáltatónál vásárolta...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák