Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
alasoh
tag
Sziasztok!
Én is csatlakoztam egy 12/256-os fekete modellel.
Lenne egy kérdésem:
Nektek ez a Timelapse feature működik?:
https://youtu.be/toJUkiekXtwNekem egyik képnél sem ajánlja fel az opciót.
Sem a régi, sem pedig a már S22-vel lőtt képek esetén.
Elvileg minden app friss... beleértve a Galery-t is...
Köszönöm! -
alasoh
tag
válasz bigmasterg #3983 üzenetére
Köszönöm mind a kettőtöknek!
Akkor majd még kísérletezgetek vele.
Még egy kérdés, ezúttal fóliával kapcsolatban.
Én tegnap tetettem fel a MediaMarkt-ban egy fóliát...
De nagyon nem tetszik. Olyan mintha zselén tolnám a tollat.. Nem tudom szebben megfogalmazni. A Note10+-on a mai napig fent van a gyári fólia.. Ég és föld a kettő...A kérdésem: használja valamelyikőtök fólia nélkül? Karcolódik? Nekem a Note 10+-on a gyári fólián mikró karcok vannak csak 3 év után..
[ Szerkesztve ]
-
alasoh
tag
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek aki reagált a fólia kérdésemre!
Egy kérdésemre nem kaptam választ, lehet csak azért mert mindenki óvja ahogy tudja...
De hátha: van valaki közületek aki nem használ fóliát a kijelzőn? Esetleg március óta? -
alasoh
tag
válasz guriga1234 #4073 üzenetére
Hogy állsz a karcokkal?
Látszik rajta bármi is?
Én is a gyárit szeretném majd felrakatni... -
alasoh
tag
válasz guriga1234 #4077 üzenetére
Köszönöm mindenkinek aki ide "karcolta" a válaszát! korán van még!
Én is vigyázok a cuccaimra. S8-on egy darab sérülés nem volt, de inkább gondoltam megkérdezem.
Megnézem azt amit Teal'C ajánlott!
Szép napot mindenkinek. -
alasoh
tag
Amikor megvettem és először kihúztam, már rajta volt a telefon a töltőn. Megcsapta az orrom a szag, azt hittem valami zárlatos
Utana kezdtem el szagolgatni...
Mostmár nem olyan erős a szag mint a kezdetekkor, de ha (most képzeld el ) az orromhoz teszem és szagolgatom, még mindig érezni... -
alasoh
tag
Sziasztok!
Csak egy adalék a Pitaka tokhoz:
Note10+ telefonom volt "benne" 2 évig, minden probléma nélkül. Vettem hozzá még mágneses QI töltőt is. Minden csodás volt, szépen tartotta a mágnes, töltötte is rendesen. Természetesen másik QI töltő is rendesen töltötte. Gondoltam, akkor mivel ez bevált, ezt veszem S22U-hoz is. Meg is vettem.. Tökéletesen illeszkedik, de mikor tölteni akartam jött a fekete leves. Ez magsafe töltökhöz lett kalibrálva. Értem ez alatt, hogy a mágnes az előző Pitaka töltővel nem volt kompatibilis. Nem tartott a mágnes... Tölteni töltötte ha fektetve tettem rá, de az ugye nem túl biztonságos.... De ezen még túl is tettem volna magam, de! a többi QI töltőmön pedig kb 5 perc után elérte az akksi a 42 C° ami miatt ugye a telefon le is tiltja a töltést... Ez már viszont zavart. Gondolom ha magsafe töltővel tölteném, jó lenne, de nem vagyok hajlandó újabb súlyos 10000-et kiadni egy magsafe töltőért!
Rákérdeztem én is a Pitaka-nál, hogy ez normális? A válsz az volt, hogy sajnos a korábbi töltővel nem kompatibilis és használják magsafe töltőt...
Persze nyilván én voltam a b.fax, hogy nem olvastam utána, mielőtt megvettem volna, de bíztam a márkában... -
alasoh
tag
válasz kakuk100 #10220 üzenetére
Szia!
Válaszd ki az alkalmazást a Playstore-ban.
Jobbra fent a három pöttyre bökj rá.
Látni fogsz egy ilyet: Autom. frissítés. Szedd ki a pipát mellőle.
Ha ez az alkalmazás a Galaxy store-ban is fent van, akkor ott is meg kell ezt csinálnod.
Ha ezek megvannak akkor elvileg nem frissíti magától az adott app-ot, amíg vissza nem teszed a pipát. -
alasoh
tag
válasz Mr. XYZ_001 #10844 üzenetére
Sziasztok!
Ha igazak a pletykák, miszerint az S23 Ultra már csak Snapdragon-al lesz elérhető minden régióban, akkor az azt is jelenti, hogy hagyják az AMD vonalat a Samsung-nál. Ebben az az aggasztó nekem egy kicsit, hogy nem fognak már semmit tenni a fejlesztők, hogy a mi procinkban dolgozó AMD GPU-ra optimalizáljanak.
Ne legyen igazam! -
alasoh
tag
válasz Joe_Muad_Dib #10954 üzenetére
Szia!
Próbáld meg, hogy atallitod éjszakai nézetre.
Úgy is csinálja?
Ha nem, akkor mehet vissza nappali nézetre, hátha. -
alasoh
tag
válasz oroszLajos #12030 üzenetére
Szia!
Nézd meg, hogy nem melegszik e túl? 42 c°-nál lekapcsol a töltés. Ha tokban van, akkor lehet a tok nem "szellőzik" rendesen. Nekem a Pitaka tokban csinálja ezt. Minden más tokban, illetve tok nélkül nincs gond... -
alasoh
tag
válasz espista #13707 üzenetére
Szia!
Másik eszközön be vagy jelentkezve, amire szintén jön értesítés a messengertől?
Nekem akkor van ilyen, ha mondjuk valamiért a tabletemen megjön a push noti. akkor a telefon nem jelez.
Ha a tableten nincs benyomva a wifi nincs ilyen gond.
Ugyan ez van akkor is ha számítógépen használom a messengert utoljára.
Akkor sem jelez a telefon. -
alasoh
tag
válasz ShadowLac #13874 üzenetére
Szia!
Nem a vastagság a gond, hanem a tok hőelvezetése.
Nekem van nagyon vastag tokom is, de abban nem melegszik túl.
A pitaka az egyik legvékonyabb elérhető tok a telefonhoz, de sajnos abban nekem is túlmelegeszik és 42° - nál le is áll a töltés.
Sajnos ez van. A Qi töltés ilyen. -
alasoh
tag
válasz pepe792 #14039 üzenetére
Szerencsére nálam sincs szignifikánsabb merülés.
Valami olyan app. lehet a ludas, amit mi nem használunk, de akiknél jobban merül a telefon, igen és a play szolgáltatáson keresztül mutatkozik ez még.
Csak egy kis logikát hasznaljunk: a samsung erre a modellre 4 - 5 év frissítést ígér/ad. Miért kezdené el butitani, majd utána hirtelen újra "kijavítani" a hibát 2 hónap múlva? Emiatt nem fogsz újabb S modellt venni, mert a "régi" rossz. "Nem baj, majd az újabbal, jövőre biztos nem játszák el a butítást!" Ugyan.
Azt el tudom fogadni, hogy valamit elrontanak, de, hogy ezt szándékosan tegyék? Ha így lenne, az úgyis kiderülne. Az pedig nem lenne túl szerencsés a Samsungnak sem. -
alasoh
tag
válasz janaman01 #14592 üzenetére
Szia!
Miért lett szar?
Pontosabban, mitől érzed azt, hogy szar?
Mert lett egy jobb? Eddig is volt, mindig is lesz...
Attól, hogy megjelent az utód, ez még nem lett "szar".
Az, hogy mi Exynost kaptunk eddig, még nem teszi szarrá...
Jövőre ha megjelenik az S24 Ultra - vagy legyen a neve majd bármi -, akkor majd az S23U lesz a "szar"?
Megértem, hogy csalódott vagy...
De az új modell megjelenésével nem lett "szar", még csak elavultnak sem mondanám.
"Régebbi" lett...[ Szerkesztve ]
-
alasoh
tag
válasz Tomi881 #14864 üzenetére
Szia!
Szerintem ez nem OneUI feature hanem "galéria" app.
Persze biztos nem vagyok benne, de szerintem idő kérdése és a galéria is frissülni fog arra a verzióra amit az S23 futtat, akkor elérhető lesz ez nekünk (és a többi csúcs hardware-nek) is.
Roszseb megeszi amúgy! Én is ezt vártam a legjobban... -
alasoh
tag
válasz Ferenczi Áko #14972 üzenetére
-
alasoh
tag
Sziasztok!
Én nem értem azokat akik folyamatosan, egy bizonyos problémával küzdenek, majd mikor valaki próbál segíteni, nem fogadják meg a tanácsot, ki sem próbálják a leírtakat, csak újra ugyan azt írják es írják és írják...
Gondolom többségében felnőtt emberek lennénk itt készülék tulajdonosok. Ha pedig ez így van, akkor próbáljunk már meg úgy is viselkedni.
Azt pedig végképp nem tudom felfogni - nyilván az én hibám - ha egyszer, kétszer, majd háromszor is elégedetlen vagyok a termékkel, beszerzek egy negyediket is, hátha... miért?
Három után nem volt gyanús, hogy nem a készülékkel van baj?
Vagy ha igen, akkor az már típus hiba kell legyen, akár szoftveres, akár hardware-es... (most tekintsünk el attól, hogy fennáll e a típus hiba vagy sem)
Nem tudom, hogy épp eszű embert mi visz rá egy negyedik készülékre is?
Valahogy el kellene tudni engedni... nyilván találna olyan készüléket ami megfelelő lenne az elvárásoknak...
Például laggmentesnek ott az iPhone...
Kedves moderátorok!
Napok óta olvassuk ezeket. Egy ideig sokan próbáltak segíteni, ki kedvesen, ki kicsit kioktatóan, de süket fülekre talált a segítő szándék...
Viszont tényleg kezd unalmassá válni.. nem lehetne esetleg tenni valamit?
Köszönöm! -
alasoh
tag
válasz S e t h #15165 üzenetére
Személyeskedés ott indul, ha valakinek szarkasztikus megjegyzést teszek: "mivel csak 11 éve vagy a fórumon" hozzászólására, vagy esetleg valaszként, konkrét posztjára reagálok, mint mondjuk most a tiédre.
Az én hozzászólásom nélkülözte a szarkazmust.
Úgy gondolom, ha nekem mindig bele kell olvasnom (nyilván nem olvasom a posztot el végig ha számomra "disszonáns" de ennek eldöntéséhez, bizony bele kell olvasnom) az ilyen posztokba, napokon keresztül, az már bosszantó tud lenni. És bár "belülről feszítő kényszer" nem akadályoz a tovább görgetésben, azért mégis csak az lenne a normális, ha az ember magát moderálná, nem "szemetelve" tele a fórumot.
A jelentgetést én nem tartom etikusnak a kérést vagy kérdés feltevést részesíteném előnyben.És jó magam is:
"Inkább olvasnék a telefonról..."[ Szerkesztve ]
-
alasoh
tag
válasz Brain75 #15325 üzenetére
Szia!
Nem szeretnélek elkeseriteni, de ez tipikus memória hiba.
RAM-ra gondolok. Ha van egy hibás block és pont oda címez valamit a telefon, és nem tudja írni/olvasni, akkor az sajnos okozhat ilyet...
Nem biztos!!!! De ha nem mindig ugyan akkor történik vagyis random újra indulgatás akkor az többnyire memória hiba. De lehet CPU is...
Az a baj, hogy ezt borzasztó nehéz bizonyítani...
Talán a szerviznek van valami tool-ja amivel tesztelhető a memoria írás/olvasás és akkor náluk is jelentkezni fog a hiba.. -
alasoh
tag
Sziasztok!
Komolyan, tényleg azt gondoljátok, hogy a Samsung mérnökök/vezetők bent ülnek a meeting-en és az új flagship megjelenésekor azt tárgyalják meg egymás között, hogy az előző készüléket hogyan baxák el, ezzel presszionálva a tulajdonosokat, hogy vegyek meg az újat, mert mind olyan hülyék, hogy megveszik, hisz a következővel úgysem játszák el?
Ha ezt csinálnák lenne még valaki aki megvenné az újat?
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Samsung Galaxy S22 plus 5G 8/128GB Kártyafüggetlen
- Samsung Galaxy S22 Ultra
- Új, bontatlan Samsung Galaxy S22 8/128GB Fekete, színben, kártyafüggetlen, 24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S22 Plus 128/8GB Black
- Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green, Bontatlan, Új, 0 Perces, Független, Zöld, 1 Év Garancia
- ÚJ Samsung Galaxy S22 Ultra - 6 hó hivatalos garancia, 12/256GB, független, Dual SIM, Burgundy
- Samsung Galaxy s22 Garancia: 2025.05.13.
- Samsung Galaxy S23 128GB Független, 12hónap garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12/256 GB Beszámítás is
- Samsung S22 Ultra / Burgundy / 512 GB/ Újszerű állapot / Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen